Covid vaccins

RobinAlexander zat reeds op dit spoor in 2013:

Helaas is de YT-video waarnaar RA verwijst inmiddels verwijderd.

Mike

Klopt helemaal. Ik kan me nog herinneren dat Bastiaan dit jaren geleden naar voren bracht, maar ik moest zo nodig met de hooghartigheid voortkomend uit mijn alcoholische brein dwars over hem heen walsen. Hier op dit forum is nog een filmpje geplaatst waarin een nucleaire expert radioactief water dronk tijdens een lezing en er was niets aan de hand. Geen idee of dat filmpje nog te vinden is. Wat wel klopt is dat nucleaire bommen extreem veel explosiekracht hebben en daarmee dus enorme kenetische energie genereren. Dat is vele malen ernstiger dan de straling, die gewoon in de natuur voorkomt.

Mike
Nou ja, er zijn wel grenzen aan hoeveel radioactieve straling een mens kan hebben, wat uiteraard per individu verschilt. Bij rampen als die van Tsjernobyl en Fukushima zijn er maar weinig mensen ziek geworden van de straling.

Dwaalspoor. Het zoveelste. Gelukkig staat Facebook op omvallen. FUCK FACEBOOK!

Mike
Nee niet van fuckbook , wel van een dame via instagram, ik heb gevraagd vanwaar ze de info had en komt van een artikel van de website Niburu( is voor mij ongeveer hetzelfde als fuckbook 🤦‍♀️
maar dit is echt om verwarring te zaaien.

´WHO past advies stilletjes aan
Niemand weet hoe het immuunsysteem van kinderen reageert op deze specifieke vaccinatie. “We zien al effecten, maar we kunnen nog niet inschatten wat de langetermijngevolgen zullen zijn,” zei de schoolarts. Juist om deze reden zou de WHO hebben geadviseerd om kinderen voorlopig niet in te enten. Overigens heeft de organisatie dit advies inmiddels stilletjes aangepast.´
https://www.ninefornews.nl/schoolarts-slaat-alarm-meerdere-kinderen-in-het-ziekenhuis-na-vaccinatie/

De zogeheten reactieve vaccinatiestrategie, houdt in dat de hele omgeving van de gevallen wordt gevaccineerd (d.w.z. alle personen in het huishouden van het ontdekte geval, personen op het werk en/of op school/universiteit)”, bericht lecourrier-du-soir.com.​

Mike

Satan's plan gaat niet om zelfbehoud. Een parasiet vernietigt uiteindelijk ook zijn eigen gastheer. Het gaat om het verstoren van God's blauwdruk, vooral bij kinderen. Dit gaat niet om geld en macht, dit is een strijd tussen creatie en anti-creatie.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan