Covid vaccins

Jordan Peterson kunnen we ook afschrijven:

Mike

Jordan Peterson kunnen we ook afschrijven:

Mike

Hoe is het mogelijk. Zo'n intelligente kerel. Volgens mij was hij toch ook zeker geen atheïst? Dit verbaast me.

Arie

Zolang ik mijn werk naar behoren uitvoer is er geen enkele grondslag om mij te ontslaan op basis van mijn medische status. Overigens is mijn leidinggevende in de veronderstelling dat iedereen uit het team geprikt is of wordt. Ik heb haar verteld dat ik dat niet doe, maar haar geheugen laat het soms wat afweten...

Verenigde Staten: Data released today show that between Dec. 14, 2020 and June 25, 2021, a total of 411,931 total adverse events were reported to VAERS, including 6,985 deaths — an increase of 872 deaths over the previous week. There were 34,065 serious injury reports, up 2,825 compared with last week.

Meer cijfers en achtergronden

Ze liegen erop los, zo werkt het immuunsysteem niet, een indringer van buiten wordt opgeruimd misschien dat je er ziek van wordt, daarna is de reactie van het immuunsysteem sneller omdat de indringer bekend is, deze slangen doen alsof het volk achterlijk is..... Oeps velen zijn dat ook

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan