Covid vaccins

Wat een vriendelijke man is het toch ook he :sick:
Bekijk bijlage 1927

Je hebt de categorie prostituees zonder zelfdenkend vermogen.

En je hebt mensen met 'skin in the game'...

Dit is er denk ik eentje van de laatste categorie. Deze man is te walgelijk voor woorden. Ik denk dat dit typerende fanatisme enkel te verklaren is door betrokkenheid - en chantage met - grove schandalen. Als het kaartenhuis valt, valt hij.

Je kan van Robert Jensen alles vinden wat je wil, maar hij heeft de leukste bijnaam verzonnen voor dit mini graafje :)
Inderdaad graafje, als je dat gevalletje tegenkomt oppassen je schopt het zo de sloot in zonder dat je het merkt

Deze drummer is uit zijn band gezet omdat hij geen injectie wil omdat hij volgens mij al Guillaume Barre heeft dat een bekend symptoom is van vaccinatieschade:

Dit zag ik net: fête de l'accordeon Luzy

Dichtbij waar we wonen, als familie van de Cajun & Zydeco muziek die ik elke week draai bij de radio in Luzy, maar ik mag er komend weekend van 13 tot 15 augustus niet bij zijn zonder een Pass Sanitaire, ik ben vanaf -NU- een tweederangs burger. Gelukkig voel ik mij ver verheven boven allen die slaafs meedoen aan het experiment​

´Laat zien dat jij ook je mouw opstroopt!​

Om jezelf en uiteindelijk de mensen om je heen te beschermen tegen het coronavirus, is vaccineren de belangrijkste stap. Wil jij je laten vaccineren als jij aan de beurt bent, of ben je al gevaccineerd? Laat het anderen weten. Maak hier je eigen ‘Ik stroop mijn mouw op’ poster. Print hem of deel hem op je social media pagina’s met #IkStroopMijnMouwOp´

´Laat zien dat jij ook je mouw opstroopt!​

Om jezelf en uiteindelijk de mensen om je heen te beschermen tegen het coronavirus, is vaccineren de belangrijkste stap. Wil jij je laten vaccineren als jij aan de beurt bent, of ben je al gevaccineerd? Laat het anderen weten. Maak hier je eigen ‘Ik stroop mijn mouw op’ poster. Print hem of deel hem op je social media pagina’s met #IkStroopMijnMouwOp´

Welke stroop, appel of peer?

Opvallend veel berichten in de media over mensen die 'spijt hebben' dat ze niet gevaccineerd zijn. Vandaag weer over zwangere vrouwen die zogezegd op het IC liggen met COVID omdat ze zich niet hebben gevaccineerd. De oorlog is zich aan het verharden.

Opvallend veel berichten in de media over mensen die 'spijt hebben' dat ze niet gevaccineerd zijn. Vandaag weer over zwangere vrouwen die zogezegd op het IC liggen met COVID omdat ze zich niet hebben gevaccineerd. De oorlog is zich aan het verharden.
Yep, want zwangere vrouwen mogen niet roken, drinken, brie, en rood vlees. Maar er moet wel een spuit in want er liggen er 4 in het ziekenhuis.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan