Dat is een aanval op je familie (als het waar is, paniekpropaganda). Daar moet je heen om ze te verdedigen. Ik ben tegen geweld. Maar er bestaat volgenss mij de enige vorm van toegestaan geweld. Namelijk zelfverdediging en verdediging van je naasten als die in hun leven bedreigd worden.
Geef een vijand nooit een tweede kans jou of je naasten iets aan te doen. Dus niet ... "mijnheer wilt u aub stoppen mijn kindje dood te spuiten en die spuit neerlegten, kunnen we onder een latte even praten?".. Nee! Luister de persoon niet naar" "Als je fuckde&^%$tering nog 1 stap dichter bij mijn kind in de buurt komt .... verdedig ik mijn kind! In het leger leer je soms nuttige dingen, zoals de eerst dodelijke klap is een daalder waard,anders staat je vijnad op met nog een kans jou te killen. Die spuit is een dodelijk wapen. Niet alleen gaan maar met 24.000x2 ouders+vrienden tegelijk! Een paar honderd Gestapo-agenten en Nazi-soldaatje tegen 50.000 burgers .... Tenzij je je vereenzelfigd hebt met de rest van je leven als dumned down slaaf.