Covid vaccins

Mijn gezond verstand zegt mij dat de tweede prik dubbel zo schadelijk is, maar schadelijk is het al vanaf de eerste prik.

Mike
Ok maar jij hebt blijkbaar talen gestudeerd, ik meer exacte vakken dus ik ga voor kwadratisch met de tweede shot

Als het vaccin werkt waarom zijn er dan nieuwe mega test labs nodig?

"... also do a lot more of the genome sequencing that will help us to identify existing variants of concern or any future variants. It's also going to help us with protection against any future epidemics, new viruses and so help us with any of those future threats."

Als het vaccin werkt waarom zijn er dan nieuwe mega test labs nodig?

In Goulashland wordt ook een grote vaccinfabriek gebouwd in Debrecen. Zowel Rusland als (recentelijk 2 Tjaaina-banken) China hebben toegang tot Orban-land en leverde fucksins (Sinopharm, Sputnik). Opkopen landbouwgronden? Leegplunderen land op grondstoffen? Soros universiteit eruitgelikkerd, maar Chinese universiteit (zeer ws vol met CCP partijkinderen) naar binnen gehaald op kosten van arme Hongaarse bevolking.

De vraag is: moest Orban dit doen vanuit een dubbelrol, anders zou hij teveel opvallen als een dwarsligger, en was het belangrijkste op dat moment om de cultuurmarxistische propaganda van Soros tegen te gaan?

Mike

Dat is een aanval op je familie (als het waar is, paniekpropaganda). Daar moet je heen om ze te verdedigen. Ik ben tegen geweld. Maar er bestaat volgenss mij de enige vorm van toegestaan geweld. Namelijk zelfverdediging en verdediging van je naasten als die in hun leven bedreigd worden.

Geef een vijand nooit een tweede kans jou of je naasten iets aan te doen. Dus niet ... "mijnheer wilt u aub stoppen mijn kindje dood te spuiten en die spuit neerlegten, kunnen we onder een latte even praten?".. Nee! Luister de persoon niet naar" "Als je fuckde&^%$tering nog 1 stap dichter bij mijn kind in de buurt komt .... verdedig ik mijn kind! In het leger leer je soms nuttige dingen, zoals de eerst dodelijke klap is een daalder waard,anders staat je vijnad op met nog een kans jou te killen. Die spuit is een dodelijk wapen. Niet alleen gaan maar met 24.000x2 ouders+vrienden tegelijk! Een paar honderd Gestapo-agenten en Nazi-soldaatje tegen 50.000 burgers .... Tenzij je je vereenzelfigd hebt met de rest van je leven als dumned down slaaf.

Laatst bewerkt:
De vraag is: moest Orban dit doen vanuit een dubbelrol, anders zou hij teveel opvallen als een dwarsligger, en was het belangrijkste op dat moment om de cultuurmarxistische propaganda van Soros tegen te gaan?

Mike
Dat en met de goede dingen die hij doet is reden dat ik ook op 50-50 zit (voordeel van de twijfel). Anders dan vele andere landen die 100% oorlog voeren tegen de eigen burgers. Maar ik blijf het uiten (90% schaapjes) en alert zijn (want blijven politici, erger dan 2ehandsautoverkopers/makelaars). Mijn alert zijn roept dan de vraag op 'Soros eruit' (y)en Cjinese Communistrische Partij (vriendjes van Soros en trekpoppetjes IHS?) erin? De tijd zal het hopelijk leren. Wij weten te weinig van de witte en zwarte agenda en schaakpoppen.

Dat is een aanval op je familie (als het waar is, paniekpropaganda). Daar moet je heen om ze te verdedigen. Ik ben tegen geweld. Maar er bestaat volgenss mij de enige vorm van toegestaan geweld. Namelijk zelfverdediging en verdediging van je naasten als die in hun leven bedreigd worden.

Geef een vijand nooit een tweede kans jou of je naasten iets aan te doen. Dus niet ... "mijnheer wilt u aub stoppen mijn kindje dood te spuiten en die spuit neerlegten, kunnen we onder een latte even praten?".. Nee! Luister de persoon niet naar" "Als je fuckde&^%$tering nog 1 stap dichter bij mijn kind in de buurt komt .... verdedig ik mijn kind! In het leger leer je soms nuttige dingen, zoals de eerst dodelijke klap is een daalder waard,anders staat je vijnad op met nog een kans jou te killen. Die spuit is een dodelijk wapen. Niet alleen gaan maar met 24.000x2 ouders+vrienden tegelijk! Een paar honderd Gestapo-agenten en Nazi-soldaatje tegen 50.000 burgers .... Tenzij je je vereenzelfigd hebt met de rest van je leven als dumned down slaaf.

Ik proef hier iets wat ik ook al maanden voel, ingehouden woede (nog)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan