Covid vaccins

:rolleyes:
Honderdduizenden mensen in Nederland hebben niet of nauwelijks baat bij de vaccinaties tegen SARS-CoV-2. Een deel van die grote groep maakt geen antistoffen en afweercellen aan. De rest produceert daarvan te weinig. Andere vaccinaties geven bij deze patiënten vergelijkbare problemen.

[Ze] gooien elke keer proefballonnen op en kijken hoe [we] erop reageren. Vervolgens passen ze het al dan niet aan. De diverse aanpassingen / strategieën liggen al klaar en ze kunnen zo weer door.
[We] verraden zelf dus mogelijkwijs teveel waar we op reageren. De bus was wellicht ook alleen maar een afleiding en nu komt er vast een 'mildere' oplossing die de gehypnotiseerde nog meer kan waarderen en de niet-prikkers weer te kijken zet.

Moest vandaag voor mijn werk een congresoverzichtje bijwerken. Overzichtje tot einde van dit jaar. Naast de partijen die hadden besloten het toch maar online te verzorgen, kozen andere partijen ervoor om "the jab" als voorwaarde voor toegang te stellen. Je zal maar van je manager naar zo'n congres moeten.....

Gelukkig heb ik het covid vaccin niet genomen maar een familielid van mij heeft al de eerste prik (ik dacht phizer) gehad en al een afspraak staan voor de tweede prik. Is het noodzakelijk als je de eerste hebt gehad om dan de tweede ook te nemen of hoeft dat niet?. Is er een kleinere kans op vaccinatieschade bij alleen de eerste prik?
graag jullie mening.

Mijn gezond verstand zegt mij dat de tweede prik dubbel zo schadelijk is, maar schadelijk is het al vanaf de eerste prik.

Mike

Moeder van John de Mol. EndeMol onderdeel van DeepState Pedo Disney*, een van de 5 a 6 mediacocncern dat 90+% van alle media bezit. Zij laten in de wereld "journalisten" hetzelfde liedje papagaaien. Dus dan weten we waar het vreselijke vrouwtje het vandaan heeft.

*Ik meen met dank aan het speurwerk van J. Ossebaard. Weet niet meer welke aflevering van de bijna 27 of zo.

Gelukkig heb ik het covid vaccin niet genomen maar een familielid van mij heeft al de eerste prik (ik dacht phizer) gehad en al een afspraak staan voor de tweede prik. Is het noodzakelijk als je de eerste hebt gehad om dan de tweede ook te nemen of hoeft dat niet?. Is er een kleinere kans op vaccinatieschade bij alleen de eerste prik?
graag jullie mening.
Zeker niet noodzakelijk!! Die 2e hoeft dat familielid niet te nemen, gewoon niet op komen dagen.

Mijn gezond verstand zegt mij dat de tweede prik dubbel zo schadelijk is, maar schadelijk is het al vanaf de eerste prik.

Mike
Montagnier en/of USA wakkere artsen hadden het er over, derde booster erbij en grimm vooruitzicht. Dus hoe meer, hoe slechter vooruitzicht. Dr. Tenpenny (omdat zij ook nog jaren onderzoek moeten doen met slag om de arm)

Tot 18 jaar na C19 "vaccin" (Dr. Sherri Tenpenny) verhoogde kans ziek en medicijnafhankelijk te worden. Veel proteïnen spelen een rol, waardoor het onvoorspelbaar is wanneer en door welke rampen mensen na vaccinatie getroffen worden. Een greep: ALS, FTLD, hartfalen, trombose (hersenen, bloedproppen; central venal trombosis), allergiereacties, anafylactische shock, auto-immuunreacties, onvruchtbaarheid (man+vrouw+nageslacht), kanker. Dr. Charles Hoffe: "het is een vaccin tegen het aanmaken van alle toekomstige placenta's", longziektes, niet kunnen ademen, ophoesten bloed, gezichtsverlamming (Bell's Palsy), herpes zoster reactivation [link]. Curriculum Sherri Tenpenny (link).

Slim van BigFuckma ... zelden of nooit zal de relatie worden gelegd met de gifprikken.

Curriculum Tenpenny: https://www.drtenpenny.com/cv

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan