Geen fucksin.Ik ben nu toch echt radeloos ... heeft het nu allemaal sin of geenfuksin?
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geen fucksin.Ik ben nu toch echt radeloos ... heeft het nu allemaal sin of geenfuksin?
had net iemand aan de telefoon uit Limburg die er ook zo over dacht
Honderdduizenden mensen in Nederland hebben niet of nauwelijks baat bij de vaccinaties tegen SARS-CoV-2. Een deel van die grote groep maakt geen antistoffen en afweercellen aan. De rest produceert daarvan te weinig. Andere vaccinaties geven bij deze patiënten vergelijkbare problemen.
Daar moeten nog een hoop nee stemmers bij pfffEen polletje helemaal onderaan dit artikel, maar weer even de stem laten horen!
Willeke Alberti zorgt voor woeste reacties: 'Vreselijk vrouwtje!'
Willeke Alberti wordt op sociale media volledig door de modder getrokken. De moeder van Johnny de Mol is momenteel trending op Twitter vanwege haar uitspraken over ongevaccineerde mensen.www.mediacourant.nl
3569 stemmen nee, 53%Daar moeten nog een hoop nee stemmers bij pfff
Een polletje helemaal onderaan dit artikel, maar weer even de stem laten horen!
Willeke Alberti zorgt voor woeste reacties: 'Vreselijk vrouwtje!'
Willeke Alberti wordt op sociale media volledig door de modder getrokken. De moeder van Johnny de Mol is momenteel trending op Twitter vanwege haar uitspraken over ongevaccineerde mensen.www.mediacourant.nl
De meesten hebben hem al voor de vakantie gehaald...Twee woorden: FUCK YOU! Dat zouden mensen vaker moeten zeggen...
Mike
Zeker niet noodzakelijk!! Die 2e hoeft dat familielid niet te nemen, gewoon niet op komen dagen.Gelukkig heb ik het covid vaccin niet genomen maar een familielid van mij heeft al de eerste prik (ik dacht phizer) gehad en al een afspraak staan voor de tweede prik. Is het noodzakelijk als je de eerste hebt gehad om dan de tweede ook te nemen of hoeft dat niet?. Is er een kleinere kans op vaccinatieschade bij alleen de eerste prik?
graag jullie mening.
Montagnier en/of USA wakkere artsen hadden het er over, derde booster erbij en grimm vooruitzicht. Dus hoe meer, hoe slechter vooruitzicht. Dr. Tenpenny (omdat zij ook nog jaren onderzoek moeten doen met slag om de arm)Mijn gezond verstand zegt mij dat de tweede prik dubbel zo schadelijk is, maar schadelijk is het al vanaf de eerste prik.
Mike