Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Houd deze vast en kanaliseer deze tot gerichte actie. Gezeik van moeder de vrouw kun je hierbij niet gebruiken en dat moet haar op niet mis te verstane wijze meegedeeld worden.Ik proef hier iets wat ik ook al maanden voel, ingehouden woede (nog)
Nee Henk. Geen woede. Ik herken die periode wel! Woede kostte teveel negatieve energie. Het is duidelijke scherpe (oorlogs)taal. Mogelijk nog restantje frustratie hoe dom mensen zijn/blijven, maar dat ebt snel weg. Hun keuze en verantwoording. Als iemands tere oortjes het niet aankunnen. Pech. Scherp schrijven is soms ook jezelf opfokken ... politiek correct en slappe-hap taal komt niet aan bij dumned-down gehersenspoelde mensen en is waardeloos in oorlogstijd.Ik proef hier iets wat ik ook al maanden voel, ingehouden woede (nog)
Dat moet je die dekselse Chineze weer nageven, als je zoekt op anti vax shirts krijg je zowel pro als anti vaccin door mekaar heen.
Die vaccins zitten in flesjes en worden in grote batches gemaakt.Hier even food for thought. Ik heb zelf geen idee hoe het productie proces van vaccines in werkelijkheid gaat.
This is quite interesting.
The claim: There’s no way 150 million Americans got the shot.
The math: If there was a shot produced every second, 24/7, 365 days a year guess how long it would take to produce 2 billion shots? The answer is 63 years. 4-5 years to produce 150 million. 31.5 million per year. According to him.
The large numbers that are thrown around are so large that no one can truly conceptualize what these numbers mean, not in any real sense. It’s a psychological operation.
Ik zal wel in de verkeerde kringen verkeerd hebben al die jaren, maar de vrienden van mijn vriend en twee van mijn drie vriendinnen zijn gevaxed. Geen reden om hen niet te geloven. In mijn team van 8 mensen op het werk zijn er drie niet gevaxed en vijf wel.Precies. En dus ook geen 1,8 miljoen overgebleven ongevaccineerden in NL.
Mike
Thanks voor de toelichting.Die vaccins zitten in flesjes en worden in grote batches gemaakt.
1 injectie is een halve ml dus dan zijn 150 miljoen injecties ongeveer 75000 liter (75m3)
Dat is een beste hoeveelheid maar niet echt veel voor een industrieel proces (wat het is)
Dat ze 12,5 miljoen flesjes met die rommel gevuld hebben is misschien wel veel spectaculairder
Maar onderschat de industriële productie nooit!!
En toch zitten we in dit land rond de 50%, net als in andere westerse landen.Ik zal wel in de verkeerde kringen verkeerd hebben al die jaren, maar de vrienden van mijn vriend en twee van mijn drie vriendinnen zijn gevaxed. Geen reden om hen niet te geloven. In mijn team van 8 mensen op het werk zijn er drie niet gevaxed en vijf wel.
De jeugd is vast nog niet zo erg voor de bijl gegaan als ´volwassenen´En toch zitten we in dit land rond de 50%, net als in andere westerse landen.
Mike
Ditto .. de gehele wereldwijd verspreide familie en gehele oude vriendenkring.. 100% fucked..sineerd, alleen ik niet. Hun keuze na mijn informatieverschaffing. Verder niet vastgehouden aan het oude ... nieuwe relaties, nieuwe vrienden ... zonder neigingen tot zelfmutulatie / zelfmoord ... niet gefuksineerd. Ik voel me ondanks alles ..Ik zal wel in de verkeerde kringen verkeerd hebben al die jaren, maar vrienden vriend en twee van mijn drie vriendinnen zijn gevaxed. Geen reden om hen niet te geloven. In mijn team van 7 mensen op het werk zijn er drie niet gevaxed en vier wel.
Moeilijk. Het is meeste MK-Ultra-Soros-Van-Dijks-Boekenhuis gehersenspoelde leeftijdsgroep. Bij Jensen (en kijkend in menigte bij demonstraties) merk ik gelukkig wel op dat jeugd vertegenwoordigd is. Ik blijf er bij: alle wakkere kritische mensen kregen bij geboorte een werkend stel hersenen mee, de rest een reprobate mind.De jeugd is vast nog niet zo erg voor de bijl gegaan als ´volwassenen´
Wat een schrikbeeld he?Montagnier en/of USA wakkere artsen hadden het er over, derde booster erbij en grimm vooruitzicht. Dus hoe meer, hoe slechter vooruitzicht. Dr. Tenpenny (omdat zij ook nog jaren onderzoek moeten doen met slag om de arm)
Tot 18 jaar na C19 "vaccin" (Dr. Sherri Tenpenny) verhoogde kans ziek en medicijnafhankelijk te worden. Veel proteïnen spelen een rol, waardoor het onvoorspelbaar is wanneer en door welke rampen mensen na vaccinatie getroffen worden. Een greep: ALS, FTLD, hartfalen, trombose (hersenen, bloedproppen; central venal trombosis), allergiereacties, anafylactische shock, auto-immuunreacties, onvruchtbaarheid (man+vrouw+nageslacht), kanker. Dr. Charles Hoffe: "het is een vaccin tegen het aanmaken van alle toekomstige placenta's", longziektes, niet kunnen ademen, ophoesten bloed, gezichtsverlamming (Bell's Palsy), herpes zoster reactivation [link]. Curriculum Sherri Tenpenny (link).
New Side Effect From mRNA COVID Vaccines?
Surprise finding in Israeli case serieswww.medpagetoday.com
Slim van BigFuckma ... zelden of nooit zal de relatie worden gelegd met de gifprikken.
Curriculum Tenpenny: https://www.drtenpenny.com/cv