Covid vaccins

Ik proef hier iets wat ik ook al maanden voel, ingehouden woede (nog)
Houd deze vast en kanaliseer deze tot gerichte actie. Gezeik van moeder de vrouw kun je hierbij niet gebruiken en dat moet haar op niet mis te verstane wijze meegedeeld worden.

Mike

Ik proef hier iets wat ik ook al maanden voel, ingehouden woede (nog)
Nee Henk. Geen woede. Ik herken die periode wel! Woede kostte teveel negatieve energie. Het is duidelijke scherpe (oorlogs)taal. Mogelijk nog restantje frustratie hoe dom mensen zijn/blijven, maar dat ebt snel weg. Hun keuze en verantwoording. Als iemands tere oortjes het niet aankunnen. Pech. Scherp schrijven is soms ook jezelf opfokken ... politiek correct en slappe-hap taal komt niet aan bij dumned-down gehersenspoelde mensen en is waardeloos in oorlogstijd.

Een schoolbestuur kan je met velen wellicht nog DUWEN met dreiging van rechtszaken. Maar voorstellen om 24.000 kinderen weg te houden van hun ouders en als slachtvee bijeen te drijven in een concentratiekamp* ..eeh.. stadium .. is (poging tot) massamoord, genocide, experimenteren op mensen. De enige verschillen: ze gebruiken tegenwoordig geen Zyklon-B maar BigPharma gifprikken. Niet langer nazipraktijken op enkele miljoenen mensen, maar wereldwijd op miljarden.

Ik sluit me aan bij reactie van Mike. Het is oorlog en zolang mensen zich dat niet realiseren en gaan handelen als SOLDATEN in OORLOG die aangevallen worden door de vijand ... is er extreem hoog risico dat zij (en hun kinderen) eraan gaan. Gevaarlijk biochemisch kattenvoer (of Soylent Green).

*reden voor de Nederlandse coordinatrice van Simon Parkes, ieder mag zijn waarheid spreken, mij te dreigen van hun forum af te pleuren. Want grote foei = geschiedenis kennen en herhaling herkennen. Gelukkig mochten plaatjes van lichtgevende muizen vol Luciferase en tarotkaartenmeisjes wel.

Hier even food for thought. Ik heb zelf geen idee hoe het productie proces van vaccines in werkelijkheid gaat.

This is quite interesting.

The claim: There’s no way 150 million Americans got the shot.

The math: If there was a shot produced every second, 24/7, 365 days a year guess how long it would take to produce 2 billion shots? The answer is 63 years. 4-5 years to produce 150 million. 31.5 million per year. According to him.

The large numbers that are thrown around are so large that no one can truly conceptualize what these numbers mean, not in any real sense. It’s a psychological operation.

Hier even food for thought. Ik heb zelf geen idee hoe het productie proces van vaccines in werkelijkheid gaat.

This is quite interesting.

The claim: There’s no way 150 million Americans got the shot.

The math: If there was a shot produced every second, 24/7, 365 days a year guess how long it would take to produce 2 billion shots? The answer is 63 years. 4-5 years to produce 150 million. 31.5 million per year. According to him.

The large numbers that are thrown around are so large that no one can truly conceptualize what these numbers mean, not in any real sense. It’s a psychological operation.
Die vaccins zitten in flesjes en worden in grote batches gemaakt.

1 injectie is een halve ml dus dan zijn 150 miljoen injecties ongeveer 75000 liter (75m3)

Dat is een beste hoeveelheid maar niet echt veel voor een industrieel proces (wat het is)

Dat ze 12,5 miljoen flesjes met die rommel gevuld hebben is misschien wel veel spectaculairder :-)

Maar onderschat de industriële productie nooit!!

Precies. En dus ook geen 1,8 miljoen overgebleven ongevaccineerden in NL.

Mike
Ik zal wel in de verkeerde kringen verkeerd hebben al die jaren, maar de vrienden van mijn vriend en twee van mijn drie vriendinnen zijn gevaxed. Geen reden om hen niet te geloven. In mijn team van 8 mensen op het werk zijn er drie niet gevaxed en vijf wel.

Laatst bewerkt:
Die vaccins zitten in flesjes en worden in grote batches gemaakt.

1 injectie is een halve ml dus dan zijn 150 miljoen injecties ongeveer 75000 liter (75m3)

Dat is een beste hoeveelheid maar niet echt veel voor een industrieel proces (wat het is)

Dat ze 12,5 miljoen flesjes met die rommel gevuld hebben is misschien wel veel spectaculairder :)

Maar onderschat de industriële productie nooit!!
Thanks voor de toelichting.

Het zou wel gaan om 4.6 miljard shots die nu zogenaamd wereldwijd al zijn gezet volgens de "officiële" cijfers.

Inderdaad industriele productie ....
Productiefaciliteit (1 van wereldwijd ... hoeveel??) Marburg in Merkel's Vierte Reich:

Uitgaande vanhun cijfers weliswaar ...
40M per week * 40 werkweken = 1,6 miljard per jaar voor 1 productiefaciliteit.
40M per week
:40 uur (harde werkers die Deutschkis .. geen ADV) 1.000.000 p/u
:60 miniuten = 16666.666666 per minuut
:60 = 278 per seconde voor 1 productiefaciliteit

2.000.000.000 : 278 = 7194244 s : 60 = 119904m : 60 = 1998u : 40 = 50w (1 prod.unit)
4.600.000.000 = grofweg 130 weken voor 1 productieunit.

Die DeepState fockers hebben daarover echt wel goed nagedacht. Alleen niet hoe de wakkere mensen zouden reageren. Die weigeren e nhoe langer die volhouden hoe meer boosters ? Zou het dan toch uitgewerkt kunnen raken / minder functioneel (voor hun) kunnen raken, die "vaccins"?

Ik zal wel in de verkeerde kringen verkeerd hebben al die jaren, maar de vrienden van mijn vriend en twee van mijn drie vriendinnen zijn gevaxed. Geen reden om hen niet te geloven. In mijn team van 8 mensen op het werk zijn er drie niet gevaxed en vijf wel.
En toch zitten we in dit land rond de 50%, net als in andere westerse landen.

Mike

Ik zal wel in de verkeerde kringen verkeerd hebben al die jaren, maar vrienden vriend en twee van mijn drie vriendinnen zijn gevaxed. Geen reden om hen niet te geloven. In mijn team van 7 mensen op het werk zijn er drie niet gevaxed en vier wel.
Ditto .. de gehele wereldwijd verspreide familie en gehele oude vriendenkring.. 100% fucked..sineerd, alleen ik niet. Hun keuze na mijn informatieverschaffing. Verder niet vastgehouden aan het oude ... nieuwe relaties, nieuwe vrienden ... zonder neigingen tot zelfmutulatie / zelfmoord ... niet gefuksineerd. Ik voel me ondanks alles ..
smiley_woot[1].gif over mijn keuze hoe over mijn gezondheid te beslissen en het oude los te laten.
NO FEAR!

De jeugd is vast nog niet zo erg voor de bijl gegaan als ´volwassenen´
Moeilijk. Het is meeste MK-Ultra-Soros-Van-Dijks-Boekenhuis gehersenspoelde leeftijdsgroep. Bij Jensen (en kijkend in menigte bij demonstraties) merk ik gelukkig wel op dat jeugd vertegenwoordigd is. Ik blijf er bij: alle wakkere kritische mensen kregen bij geboorte een werkend stel hersenen mee, de rest een reprobate mind.

Montagnier en/of USA wakkere artsen hadden het er over, derde booster erbij en grimm vooruitzicht. Dus hoe meer, hoe slechter vooruitzicht. Dr. Tenpenny (omdat zij ook nog jaren onderzoek moeten doen met slag om de arm)

Tot 18 jaar na C19 "vaccin" (Dr. Sherri Tenpenny) verhoogde kans ziek en medicijnafhankelijk te worden. Veel proteïnen spelen een rol, waardoor het onvoorspelbaar is wanneer en door welke rampen mensen na vaccinatie getroffen worden. Een greep: ALS, FTLD, hartfalen, trombose (hersenen, bloedproppen; central venal trombosis), allergiereacties, anafylactische shock, auto-immuunreacties, onvruchtbaarheid (man+vrouw+nageslacht), kanker. Dr. Charles Hoffe: "het is een vaccin tegen het aanmaken van alle toekomstige placenta's", longziektes, niet kunnen ademen, ophoesten bloed, gezichtsverlamming (Bell's Palsy), herpes zoster reactivation [link]. Curriculum Sherri Tenpenny (link).

Slim van BigFuckma ... zelden of nooit zal de relatie worden gelegd met de gifprikken.

Curriculum Tenpenny: https://www.drtenpenny.com/cv
Wat een schrikbeeld he?

Ik denk dat ik hier iets belangrijks over te zeggen heb. Dit is ook waarom je overlevingskansen met 1 prik groter zijn dan met 2 prikken:

Het hele punt waarom ik het telkens over autofagie heb is de focus op de spike-eiwitten. Dat is - in het geval van geïnjecteerden - slechts één kant van het verhaal.

Stel dat we de aanname doen dat de mRNA injecties daadwerkelijk cellen aanzetten om s-eiwitten te produceren (en dat lijkt me vrij aannemelijk)

Dan is het zaak om, als geïnjecteerde:
  1. Spike eiwitten z.s.m. opruimen om ziektebeelden zoals in jouw bericht te voorkomen.
  2. Cellen die genetisch veranderd zijn de instructie geven om te sterven. We weten dat dit door middel van Ivermectine kan. Het lichaam is oneindig intelligent in het bepalen van welke cellen het meest geschikt zijn om te overleven en dewelke opgeofferd (autofagie d.m.v. apoptose) moeten worden.
Daarom denk ik dat Ivermectine ook een STRUCTURELE oplossing kan bieden voor mensen met 'de prik'!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan