Covid vaccins

Weet je wat nou de grap is? Ik ken Mike al jaren. We werken op dezelfde school. Ben benieuwd of hij achter zijn schouder kijkt als hij nu door de gangen loopt. In het echte leven is hij niet zo stoer hoor. Hij geeft gewoon aan een stel opgeschoten pubers Engelse les. Mijn kind heeft ook les van hem gehad. Lulletje rozenwater is het. Als mijn kind in corona tijd van hem les had gehad had ik er keihard melding van gemaakt. Indoctrinatie binnen het systeem is namelijk keihard verboden.

Weet je wat nou de grap is? Ik ken Mike al jaren. We werken op dezelfde school. Ben benieuwd of hij achter zijn schouder kijkt als hij nu door de gangen loopt. In het echte leven is hij niet zo stoer hoor. Hij geeft gewoon aan een stel opgeschoten pubers Engelse les. Mijn kind heeft ook les van hem gehad. Lulletje rozenwater is het. Als mijn kind in corona tijd van hem les had gehad had ik er keihard melding van gemaakt. Indoctrinatie binnen het systeem is namelijk keihard verboden.
Dit is de grap van de eeuw.... Indoctrinatie op school verboden, er gebeurt niet anders 🤣🤣🤣

Beste Joslekkerbek.

Wilt u niet zo'n toon aanslaan tegen onze Grote Leider?
Dat verdraag ik niet goed.
Je kan wel grappig doen maar als jij de grote kleine leider tegenspreekt ben je zo de volgende die eruit vliegt hoor. Dus effe dimmen graag. Ik ken een vrij grote groep voormalig aanhangers van WP die volledig zijn afgeknapt door de heer Donkers zelf. Zelfs Sally Fallon kotst hem uit. Hij mag dan ook niet meer werken onder de vlag van WestonP. Hij heeft behoorlijk op zijn donder gekregen en dat weet ie.

En ik meld mijzelf bij deze af. Hoeft de grote heerser het op zijn eilandje met tien apostels niet meer te doen. Scheelt toch weer tijd. Stay safe dan maar...Of beter: krijg allemaal maar de vinkentering :LOL: (en de corona erachteraan) Eens kijken wie er het laatst lacht.

Wel liefkozend hoe je me 'onze troll' noemt. Een geuzennaam die ik dan maar met verve draag. Net als jullie met de naam wappie doen. Ik ben benieuwd wanneer ik er door Mike himself uit word gedonderd. 3,2,1 en 0....

En wees eens eerlijk, het is best even lekker dat er af en toe een troll langskomt. Anders wordt het maar saai toch met alleen Mike aan het roer. Jullie zijn zelf makke schapen geworden die totaal niet tegen Mike in durven gaan. Ik lees al ja-ren mee hier. Die man spoort niet. En jullie ook niet trouwens. Zoek vrienden! Zoek een leven. Ga wat bijdragen aan de wereld.
Ik lees al jaren mee. Die man spoort niet. Zoek een leven. Klinkt alsof Jos zijn eigen advies niet opvolgt.

Mike

Je kan wel grappig doen maar als jij de grote kleine leider tegenspreekt ben je zo de volgende die eruit vliegt hoor. Dus effe dimmen graag. Ik ken een vrij grote groep voormalig aanhangers van WP die volledig zijn afgeknapt door de heer Donkers zelf. Zelfs Sally Fallon kotst hem uit. Hij mag dan ook niet meer werken onder de vlag van WestonP. Hij heeft behoorlijk op zijn donder gekregen en dat weet ie.
Valt wel mee, hoor. Sally en ik hebben destijds kortstondig de degens gekruist en we zijn uiteindelijk in een goede sfeer uit elkaar gegaan.

Mike

Dat waag ik zeer te betwijfelen. En ik houd werk en prive strikt gescheiden, dus geen rechtse indoctrinatie mijnerzijds. Linkse indoctrinatie vanuit zowel de werkgever als mijn collega's is echter aan de orde van de dag en zelfs ingebouwd in het curriculum.

Mike

Wat denk je zelf? Ik ga geen megalomane narcistische dictator met vrouwenhaat een toneel geven en daar ook nog anderhalf uur zitten en voor betalen. Staat er gek op mijn voorhoofd? Dat jullie hier met open ogen intrappen? Zelfs de homo's hier laten zich uitkotsen door een miezerig alcoholisch en langere tijd wel dan niet vegetarisch mannetje. Kalend en met een te dikke pens. Nou nou gods gift to mankind. Vast ook een veel te klein lulletje. Ik heb medelijden met zijn vriendin. Gelukkig heeft ie dan weer geen kinderen. Zo slim was ie dan weer wel. Toch grappig hoe iemand die geen kinderen heeft (en geen dokter, advocaat, viroloog, dietist en gz psycholoog) toch iedereen van een keiharde mening kan voorzien en dat jullie het slikken voor rauwe lever. Zo erg zijn de misfits uit onze wereld op zoek naar een leider. Anarchisme fails...again...

Nou veel plezier met Baudet, Engel, Trump, Bolsonaro en Mike Donkers. Allemaal 1 psychotisch pot nat. Waarschijnlijk de gekke koeien ziekte naar hun hersenpan gestegen. Mike interesseert zich geen flikker om jullie. Die wil gewoon zijn zegje doen. En als je hem niet bevalt word je geblokkeerd. Jullie verdienen elkaar.
Ex-alcoholist. Ik heb aan mijn issues gewerkt, Jos overduidelijk niet. Kalend? Yep. Overgewicht? Yep. Maar wat heeft dit te maken met de inhoud? Als de argumenten op zijn rest alleen nog karaktermoord.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan