Covid vaccins

Gaan we weer, kras op de plaat:
“En we weten dat we het dan maar nauwelijks aankunnen,” vervolgde hij. “We weten dat we in 2017 en 2018 problemen hadden met de ziekenhuizen, dat het gewoon volloopt.”

En als je daarbovenop nog dat kleine percentage in Nederland krijgt wat niet gevaccineerd is, als daar een groot deel van naar het ziekenhuis komt op het moment dat je ook influenza hebt, dan heb je een groot probleem, dan zitten we weer met een gigantisch probleem, beweerde Osterhaus.

Er zijn miljoenen en miljoenen gevaccineerd. Vaccineren brengt altijd een klein risico. Ziek worden geeft weer een hoger risico, dat de zwakkeren ziek worden en een bed in beslag nemen met net even iets teveel tegelijk geeft alweer groter risico. Als vervolgens jouw bed bezet wordt gehouden omdat je een kanker operatie moet ondergaan of van de weg bent geschraapt na een ongeluk dan wordt het alweer een stuk minder grappig. Vaccineren doe je voor jezelf en je omgeving. Voor de hele wereld en iedereen die er in werkt dus. De mensen van wie je houdt, je kinderen, je ouders etc. Daarvoor neem je een klein ingecalculeerd risico. Niet vaccineren is een veel groter risico. Voor jezelf plus degene van wie je houdt. Dat alle niet ingeente mensen binnen korte tijd covid-19 gaan krijgen is evident. Google is je vriend want daar zijn jullie goed in.

Is het nog normaal dat mensen die netjes gewezen worden op hun mondkapje iemand maar overhoop mag schieten? Dan heb je toch een aantal radartjes los daarboven of niet dan?

Hou toch lekkerjebekJos!

En het feit dat hij 20 meloen gecashed heeft met niet uitgevoerde testen hoor je ook opeens nergens meer....

Follow the money is de lijfspreuk denk ik en als de financiën van al die OMT types et al nog eens boven komen dan hoop ik dat de tering uitbreekt.... (ik hou mijn adem niet in)

"Het Ministerie van Gezondheid houdt rekening met de noodzaak dat volgend jaar iedereen weer twee prikken zal kunnen krijgen"

'zal kunnen krijgen' lees: 'moet nemen om deel te kunnen blijven nemen aan het sociaal maatschappelijk leven'

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan