Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voor die Jan P is er een apart plekje in de hel gereserveerd :-(Sjonge en dan wel moeite hebben met de privacy van de vaccinatiestatus op de IC's! Hoe doorzichtig!
Opeens weer rijen voor de prikhallen: weinig blije selfies meer, ‘maar iedere vaccinatie is er één’
Nu steeds vaker een coronatoegangsbewijs nodig zal zijn, staan de telefoonlijnen voor prikafspraken bij de GGD roodgloeiend. ,,Wie nu zijn eerste vaccin komt halen, heeft voor de feestdagen nog een QR-code."
Mijn vader hoorde van zijn marokkaanse buurman dat het echt drama is in Marokko betreft vaccins. Ze vaccineren nu de jonge kinderen vanaf 4jaar. Geen vaccins is geen onderwijs. Daar zijn ze al een stuk verder dan hier, daar kom je nergens meer binnen zonder vaccin bewijs. Gezonde sterke jonge mensen vallen dood neer zoals een kennis van hem uit Tanger was nooit ziek mankeerde niks maar na het vaccin binnen een week overleden. Daar draait de propaganda machine nog veel harder zei hij, daar is NL echt niks bij. Er vallen heel veel doden na het vaccin.
Vaccins uit China beweerde hij.
Voor die Jan P is er een apart plekje in de hel gereserveerd :-(
Wat een lul
Triest hoor. Mijn oudste broer ‘wakker’ zei ook al:
Het RIVM gaat zich de komende tijd richten op de mensen die nog twijfelen. "We zien dat die groep een andere aanpak nodig heeft", zei het RIVM dinsdag. "Zij moeten individueel worden aangesproken. Daar hebben we meer tijd en meer capaciteit voor nodig. Vooral de witte jas, een gerenommeerde arts die goed vertrouwd wordt, zetten we graag in om het gesprek met hen te voeren."
Hij wil graag over de rand geduwd worden of zo. Hoe triest.Triest hoor. Mijn oudste broer ‘wakker’ zei ook al:
nou eerdaags sta ik er denk ook hoor, we ontkomen er toch niet aan.
hij heeft al een zeer slechte gezondheid diabetes en leververvetting. Heeft altijd onverklaarbare pijntjes. Ik denk dat hij meteen dood neervalt na die prik.
Ik weet niet welke witte jassen dit gaan doen, maar die van mij gaat het in elk geval niet doen.Ik heb een witte jas gesproken die er precies hetzelfde in staat als ik. Ze zijn er wel degelijk, doktoren die trouw blijven aan hun eed, inderdaad een gerenommeerde man die vertrouwd wordt.