Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik voel mij gediscrimineerd,ik ga aangifte doen!
Al weken vindt er een toenemende heksenjacht plaats op de ongevaccineerde medemens. Een ontwikkeling die mij erge zorgen baart. Verschillende media buitelen over elkaar heen om de ‘vaccinweigeraars’ de schuld te geven van aanhoudende coronamaatregelen. Het startsein voor deze heksenjacht werd gegeven door de overheid.
Klopt wel natuurlijk, ik heb ook alleen maar dansen bronsWaarschijnlijk vinden ze Hugo de Jonge 'hoog opgeleid'. Ik maak er dus niet zo druk om
Ik heb een app uit de klokkenluiders groep gehaald.QR-codes nog steeds breed gedeeld, veel malafide codes nog niet geblokkeerd
Coronatoegangsbewijzen worden nog steeds veelvuldig gedeeld via apps als Telegram. Ook zijn er kant-en-klare apps en websites waarmee misbruik nog steeds mogelijk is.nos.nl
Weet iemand om welke Telegram groep het gaat hier?
Als je fraudeert met de QR code mag je van mij 40 jaar cel krijgen, je ondersteunt het systeem en de verraders die zichzelf ondernemer noemen....Ik heb een app uit de klokkenluiders groep gehaald.
Wel frappant uit dat stuk dat blijkt dat op fraude 4 jaar staat
Je kan dus beter iemand doodrijden als frauderen met qr