Covid vaccins

Maar natuurlijk!!! Als ik een witte jas zie dan ga ik wel voor de bijl 🤣🤣🤣

Schiermonnikoog 100% gevaccineerd 🤣 die Kluut en die paar kokmeeuwen die daar wonen zeker?

Triest hoor. Mijn oudste broer ‘wakker’ zei ook al:
nou eerdaags sta ik er denk ook hoor, we ontkomen er toch niet aan. 🥴

hij heeft al een zeer slechte gezondheid diabetes en leververvetting. Heeft altijd onverklaarbare pijntjes. Ik denk dat hij meteen dood neervalt na die prik.
Dat dacht ik van de vriendin van mijn moeder ook.
Hartpatiënt en verhoogt risico op trombose, heeft nu vier prikken gehad (2 cojona, griep en pneumokokken) maar buiten het feit dat ik haar hoor over "het voelt alsof er een beestje in mijn wang zit" heeft ze verder (nog) nergens last van.
Had ook verwacht dat zij als 1 van de eersten om zou knikkeren.

Ik hoop dat je broer toch afziet van die prikken :(

We kunnen alvast afscheid nemen van de dubbelgeprikte Jan Roos. Hoewel hij nu wakker aan het worden is woedt die rotzooi elke dag in zijn lijf voort. Dat gaat hem (en vele anderen) uiteindelijk opbreken.

Mike

We kunnen alvast afscheid nemen van de dubbelgeprikte Jan Roos. Hoewel hij nu wakker aan het worden is woedt die rotzooi elke dag in zijn lijf voort. Dat gaat hem (en vele anderen) uiteindelijk opbreken.

Mike
Jan Roos is juist NIET geprikt met de Covid vaccins, daar komt hij juist openlijk voor uit! Hij bedoeld hier dat hij de 'normale' vaccins allemaal heeft gehad net zoals wij allemaal.

Frank & Sietske, Cafe Weltschmerz, 4 november 2021

Hoe moet je als werknemer, of als lid van bij voorbeeld een vereniging, reageren als jou ineens gevraagd wordt om een QR-code, zonder dat dat door de overheid is voorgeschreven? Op die vraag wordt in dit journaal uitvoerig ingegaan.

Veel werkgevers zijn enthousiast om van hun werknemers een QR-code te eisen. Maar voor een dergelijke eis is er (nog) geen wettelijke basis.

• Thanks
Waarderingen: Luz
Ik weet niet of deze al gepost was maar goed, volop spike eiwitten in het nieuws.

en een heel slecht vooruitzicht voor de gevaxten, een toekomsty met AIDS, Kanker en andere ellende:-(

Ik weet niet of deze al gepost was maar goed, volop spike eiwitten in het nieuws.

en een heel slecht vooruitzicht voor de gevaxten, een toekomsty met AIDS, Kanker en andere ellende:-(
Bedankt voor het plaatsen. Erg dit. H202 behandeling wordt hier ook genoemd trouwens als schadelijk

DENK start Meldpuntvaccinatiedwang.nl

Afgezien van de medisch en ethische onnavolgbare besluiten van ons demissionair kabinet, zijn we blij dat er enkele kamerleden zijn die zich vol verve inzetten voor het individueel zelfbeschikkingsrecht. Een grondslag van de mensenrechten.
Zelfbeschikkingsrecht geldt ook voor de keuze of je wel of niet een medische handeling wilt ondergaan. Vaccinatie is een medische handeling.

De politieke partij DENK heeft het Meldpunt Vaccinatiedwang gestart.

Ervaar jij drang of dwang? Meld dit dan op www.meldpuntvaccinatiedwang.nl

#vanangstnaarvertrouwen

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan