Covid vaccins

Homepagina » Buitenland » Waarom je je gezondheid niet aan Pfizer moet toevertrouwen
pfizer

Foto: Unsplash

Waarom je je gezondheid niet aan Pfizer moet toevertrouwen​

in Buitenland 11 december 2021 14:30 0

Pfizer, het bedrijf waar we onze gezondheid aan zouden moeten toevertrouwen, werd schuldig bevonden aan de grootste zorgfraude uit de Amerikaanse geschiedenis. In 2009 moest het farmaciebedrijf een boete van 2,3 miljard dollar betalen voor het illegaal promoten van medicijnen.
Pfizer had een medicijn ongeoorloofd aan de man gebracht. Het bedrijf had het bij patiënten en artsen aangeprezen voor ziektes waarvoor het niet bedoeld was. Dat gebeurde nadat de Amerikaanse medicijnautoriteit FDA had geweigerd het middel goed te keuren omdat het niet veilig zou zijn.

Deze mensen in het filmpje gaan speciaal naar Duitsland voor de boosterprikken omdat het hier te lang duurt voor ze aan de beurt zijn, en dan die blijdschap als ze hem "eindelijk" hebben.
En dan die "vrouw" die zegt dat mensen in haar omgeving omvallen bij bosjes NA vaccinatie en snel de booster gaat halen.
Ik weet even niet wat ik hier op moet zeggen 🥴🤮

Die eerste muts: "Ik heb medicijnen die mijn afweer naar beneden halen." Dus dan neem je er een spuitje bij die het nog slechter maakt. 🤡

Andreas Noack, een zogezegd wetenschapper die beweert dat er grafeenhydroxide messen in het bloed zijn, hiermee weer een nieuwe hypothese toevoegt aan de grafeentheorieën, zonder enige wetenschappelijke consistentie.
Die Arche (Andreas) Noack heeft wel veel pech gehad. Hij werd al eens gearresteerd tijdens het opnemen van een liveshow bij hem thuis, een spektalel dat midden in die liveshow plaatsvond. Volgens mij is destijds die video hier ook al eens geplaatst geweest of op Koronakreuners Telegram.
Op 23 november verandert ie zijn telegramaccount (bestaande sinds mei zonder publicaties). zet er al zijn videos op, en drie dagen later wordt ie vermoord. Voor dat grafeen ? Maw hij haalt die spaanse studie aan, die ontelbare keren weerlegt is en hier in Spanje staan reclameborden langs de autostrade met de waarschuwing voor grafeen van de pipos van de Quinta Columna en Dr. Campra ,waarbij die zogezegde studie over grafeen al meermaals weerlegt is door Biologos por la verdad en anderen. En deze worden niet vermoord ? Zij dit dit zijn begonnen aangaande het grafeenverhaal,daar gebeurt niks mee ?
Afleiding, allen geconcentreerd op grafeen en intussen hupsake het covidpaspoort, lockdown, whatever.
Hier Noack zijn Telegram : https://t.me/archenoack .

Vermoord is een verklaring die niet bewezen is omdat het erop lijkt dat hij gewoon is overleden aan een luchtwegaandoening en de toevalligheden zijn misbruikt. Als er wordt gezegd dat de politie zijn huis binnenviel, was dat omdat ze op zoek waren naar een dealer uit zijn gebouw en ze hadden zich vergist. Overigens wordt in sommige bronnen gezegd dat hij een arts is, in andere een chemicus en in andere een dierenarts.

https://aspetos.com/de/parten/bayern/fuerth

Op de pagina van de politie Fürth is er geen nieuws van een criminele daad waarbij een bewoner van de stad is omgekomen of van een gevecht waarvan ze op de hoogte zijn. https://aktuell.meinestadt.de/fuerth-bayern/polizeimeldungen?page=2

Feit dat zij bevestigen in het nieuwsblad Rapport24, na navraag in het gemeentehuis en op de begraafplaats en aan de politie. Rapport 24 wordt aanzien als antivacuna nieuwsmedia. Hun tekst :
Geen verslag van een gevonden overlijden: De bevoegde afdeling van de stad Langenzenn, de burgerlijke stand of de administratie van de begraafplaats, liet ons op 29 november weten dat er geen overlijden van Dr. Andreas Noack bekend was. We hebben contact opgenomen met de politieautoriteiten, die ons met betrekking tot gegevensbescherming hebben geïnformeerd dat er in de betreffende periode geen enkele man aan externe oorzaken in de hele regio was overleden. Daarom is er geen bewijs voor de dood van de heer Noack. Een samenzwering zou heel groot moeten zijn om iemand in een kleine gemeenschap te laten sterven en niemand weet het. https://report24.news/fragen-und-unstimmigkeiten-hinsichtlich-des-behaupteten-todes-von-dr-noack/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan