Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Homepagina » Buitenland » Waarom je je gezondheid niet aan Pfizer moet toevertrouwen
Foto: Unsplash
Waarom je je gezondheid niet aan Pfizer moet toevertrouwen
in Buitenland 11 december 2021 14:30 0
Pfizer, het bedrijf waar we onze gezondheid aan zouden moeten toevertrouwen, werd schuldig bevonden aan de grootste zorgfraude uit de Amerikaanse geschiedenis. In 2009 moest het farmaciebedrijf een boete van 2,3 miljard dollar betalen voor het illegaal promoten van medicijnen.
Pfizer had een medicijn ongeoorloofd aan de man gebracht. Het bedrijf had het bij patiënten en artsen aangeprezen voor ziektes waarvoor het niet bedoeld was. Dat gebeurde nadat de Amerikaanse medicijnautoriteit FDA had geweigerd het middel goed te keuren omdat het niet veilig zou zijn.
Ondertussen op een andere planeet:
Deze mensen in het filmpje gaan speciaal naar Duitsland voor de boosterprikken omdat het hier te lang duurt voor ze aan de beurt zijn, en dan die blijdschap als ze hem "eindelijk" hebben.
En dan die "vrouw" die zegt dat mensen in haar omgeving omvallen bij bosjes NA vaccinatie en snel de booster gaat halen.
Ik weet even niet wat ik hier op moet zeggen
Andreas Noack, een zogezegd wetenschapper die beweert dat er grafeenhydroxide messen in het bloed zijn, hiermee weer een nieuwe hypothese toevoegt aan de grafeentheorieën, zonder enige wetenschappelijke consistentie.Pfizer/Biontech “vaccin”: Scheermesjes nu duidelijk in beeld gebracht. Electromagnetische puls laat een nano-clusterbom exploderen.
Ga met dit filmpje naar uw huisarts, uw advocaat, uw burgemeester, uw priester of dominee, zoek een echte journalist op en dwing ze dit te publiceren. Iedereen die dit bij u in de bovenarm injectee…herstelderepubliek.wordpress.com
Stew Peters ? ok, nextOver het vaccineren van kinderen met Stew Peters en een hartarts dacht ik
MURDER OF CHILDREN HAS BEGUN - PARENTS MURDERING THEIR OWN KIDS WITH THESE POISON SHOTS
Source: Wil Paranormal. This is stupid on so many levels that I can hardly get my mind around it. More stupidity being called out: Father Alexis Bugnolo says 2 billion dead in the next year. Are you ready? https://www.bitchute.com/video/iYB2hnoz8S…www.bitchute.com