Covid vaccins

Geert Vanden Bossche, voorheen werkzaam voor de Bill & Melinda Gates Foundation, adviseert ongevaccineerden ongevaccineerd te blijven en voorspelt dat de gezondheidszorg gaat instorten als gevolg van complicaties bij gevaccineerden.

Vanden Bossche waarschuwt in een video dat de antilichamen die worden aangemaakt na coronavaccinatie het aangeboren immuunsysteem onderdrukken. Het gevolg is dat bepaalde ziektes moeilijker onder controle te houden zijn. Hoe meer prikken men neemt, hoe meer dit immuunsysteem wordt onderdrukt. Neem dus vooral geen boosters, stelt de viroloog.

De effectiviteit van van vaccins is nog nooit bewezen. Het tegendeel. Toen het Rijks Vaccinatie Programma in 1976 werd geintroduceerd, waren er al geen dodelijke slachtoffers meer door infectieziekten vanwege de sterk verbeterde hygiëne en niet de vaccinaties. De adjuventen zoals timerosol (=kwik), aluminium en formaldehyde zijn ronduit giftig. Over vaccinatieslachtoffers hoor je niemand en dat zijn er 100-en per jaar. Niet gevaccineerde kinderen, zoals in Japan, zijn vele malen gezonder dat gevaccineerden.

Ik hoorde Hugo net wat anders zeggen, nl dat hij zich niet neerlegt bij onze vrijheid het vaccin te weigeren...
Net in de persconferentie.
Laat ik hopen dat we Slovenië nagaan.

Laatst bewerkt:
Miljoenen gevaccineerde Duitsers hoeven geen maanden meer te wachten op een extra prik tegen corona. De westelijke deelstaat Noordrijn-Westfalen maakt een zogenoemde booster al één maand na de laatste gewone inenting mogelijk.

De effectiviteit van van vaccins is nog nooit bewezen. Het tegendeel. Toen het Rijks Vaccinatie Programma in 1976 werd geintroduceerd, waren er al geen dodelijke slachtoffers meer door infectieziekten vanwege de sterk verbeterde hygiëne en niet de vaccinaties. De adjuventen zoals timerosol (=kwik), aluminium en formaldehyde zijn ronduit giftig. Over vaccinatieslachtoffers hoor je niemand en dat zijn er 100-en per jaar. Niet gevaccineerde kinderen, zoals in Japan, zijn vele malen gezonder dat gevaccineerden.
Absoluut mee eens. Ik heb lang in de gehandicaptenzorg gewerkt. Als je daar ouders spreekt hoor je vaak verhalen van ziekte/koortsstuipen en autisme/ handicap na het krijgen van vaccins. Vooral BMR heb ik vaak gehoord. Nooit ‘bewezen’, laat staan toegegeven maar daarom niet minder waar. Ron Fonteine noemt het ook nog regelmatig in z’n nieuwsbrief mbt z’n zoon. Geen enkel vaccin is veilig.

Bekijk bijlage 6124
Magisch getal, die 2-cijferige met de 8 ervoor?
Het was ook in de 80% die geprikt zou zijn.

Als/indien dit waar is:
Weer gaat men af op het oordeel en de informatie van een ander. Ze nemen wel de tijd om te bellen, maar niet om naar zichzelf te luisteren. Het vertrouwen in zichzelf is volledig afgebroken.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan