Covid vaccins

Ik heb me er (nog) niet in verdiept maar iemand zei tijdens een lezing van mij dat de stormen veel te laag zijn. Geen idee of dit klopr.

Mike

volgens mij zijn dit soort stormen echt niet ongebruikelijk. Nu 3 achter elkaar maar zelfs dat is al eerder voor gekomen. Nu klinkt het mij een beetje hetzelfde als een klimaatactivist die direct begint te roepen 'opwarming van de aarde!' en de complotedenker die roept 'HAARP!". Miscchien is het gewoon storm, wat wel eens vaker voorkomt.

Dat zou maar zo kunnen, ik neem het voor kennisgeving aan. En al is het gemanipuleerd, dit overleven we ook wel weer.

Mike

2 Timotheus 3:

1 En weet dit, dat in de laatste dagen ontstaan zullen zware tijden.

2 Want de mensen zullen zijn liefhebbers van zichzelven, geldgierig, laatdunkend, hovaardig, lasteraars, den ouderen ongehoorzaam, ondankbaar, onheilig.

3 Zonder natuurlijke liefde, onverzoenlijk, achterklappers, onmatig, wreed, zonder liefde tot de goeden,

4 Verraders, roekeloos, opgeblazen, meer liefhebbers der wellusten dan liefhebbers Gods;

5 Hebbende een gedaante van godzaligheid, maar die de kracht derzelve verloochend hebben. Heb ook een afkeer van deze.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan