Covid vaccins

Ik wist dat ze dit zouden gaan zeggen maar als je t dan ook daadwerkelijk hoort 🤯🤯🤯

Ja he? De brutaliteit. Ik heb dat zelf ook dat ik het kennelijk altijd in twee stadia moet doormaken: dat ik voorzie hoe het loopt en dan komt daarna de venijnige ervaring. Niks tegen aan te vangen. Ik kan wel zeggen: 'Ja zie je nou wel, ik zei het toch'. Maar het voelt toch machteloos dat zoveel mensen voor deze nonsense gevallen zijn. Hoe makkelijk mensen te hypnotiseren zijn. Het is ongekend.

Laatst bewerkt:
Ja he? De brutaliteit. Ik heb dat zelf ook dat ik het kennelijk altijd in twee stadia moet doormaken: dat ik voorzie hoe het loopt en dan komt daarna de venijnige ervaring. Niks tegen aan te vangen. Ik kan wel zeggen: 'Ja zie je nou wel, ik zei het toch'. Maar het voelt toch machteloos dat zoveel mensen voor deze nonsense gevallen zijn.
Het is altijd vrijwillig geweest die prikken dat velen zo stom zijn niets te onderzoeken pech Voor hun, ik ga me daar niet druk om maken.
Als je er al wat van zegt komen ze met de zelfde reactie..... Ja maar het virus ja maar de regering.

Het is altijd vrijwillig geweest die prikken dat velen zo stom zijn niets te onderzoeken pech Voor hun, ik ga me daar niet druk om maken.
Als je er al wat van zegt komen ze met de zelfde reactie..... Ja maar het virus ja maar de regering.
Ik ben het met je eens @Sailor dat mensen hadden moeten passen voor die prikken. Die grote meute die verpest het voor de rest.

Naast oorlog is er ook goed nieuws voor slapende wakkeren... 🤣🤣🤣

Is dit ook te gebruiken als aanvulling? Natuurlijk heb ik alle prikken al gehad, maar wil deze er ook graag bij hebben.

Is Sprout nu serieus van het forum af?
Jammer dat het zo moest gaan. Maar ja😏

Is dit ook te gebruiken als aanvulling? Natuurlijk heb ik alle prikken al gehad, maar wil deze er ook graag bij hebben.
Vast wel (je kon de rest ook prima mixen tenslotte), maar check het vooral even door de afspraaklijn te bellen. Daar zullen ze ongetwijfeld vertellen dat dat geen enkel probleem is! 🤣

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan