S
Sailor
Guest
Dat zijn de kippen zonder kop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat zijn de kippen zonder kop
Soon deepstate will be destroyed state.
Vooralsnog is jouw uitspraak (net als die van Mike) op te vatten als niet meer dan een bezwering helaas, al kunnen bezweringen een krachtige uitwerking hebben op de loop der dingen.Soon deepstate will be destroyed state.
WDTM? (what does that mean?)PIC.
Mike
Twijfelende depressieve angstVooralsnog is jouw uitspraak (net als die van Mike) op te vatten als niet meer dan een bezwering helaas, al kunnen bezweringen een krachtige uitwerking hebben op de loop der dingen.
Uiteraard hoop ik ook op deze uitkomst die jij voor ogen ziet .
Patriots in controlWDTM? (what does that mean?)
Eerst geloven dan zien.Vooralsnog is jouw uitspraak (net als die van Mike) op te vatten als niet meer dan een bezwering helaas, al kunnen bezweringen een krachtige uitwerking hebben op de loop der dingen.
Uiteraard hoop ik ook op deze uitkomst die jij voor ogen ziet .
Twijfelende depressieve angst
Pick yourself up by the bootstraps and wake up....
Patriots in control
Nou in dit geval moeten we denk ik teruggrijpen op fermented Whale liver oil....
Hoop is uitgestelde teleurstelling.''Twijfelende depressieve angst'': dat zie ik net anders:
Ik hou de mogelijkheid open dat de toekomst niet vastligt.
En ik hou er sterk rekening mee dat ik met anderen de loop der dingen ook nog naar mijn hand kan zetten ook al pakt die niet direct uit zoals ik hoop.
''Twijfelende depressieve angst'': dat zie ik net anders:
Ik hou de mogelijkheid open dat de toekomst niet vastligt.
En ik hou er sterk rekening mee dat ik met anderen de loop der dingen ook nog naar mijn hand kan zetten ook al pakt die niet direct uit zoals ik hoop.
Op internet verschijnen steeds meer berichten over mensen die ernstig ziek worden na contact met mensen die tegen Corona zijn ingeënt. Vooral vrouwen zouden er last van hebben. Er is sprake van onregelmatige menstruatie, hevig vaginaal bloedverlies, ook bij eenjarige baby’s, miskramen, hormonale onevenwichtigheden en andere bijwerkingen.
Nadat een Instagram-gebruikster haar persoonlijke ervaring had beschreven, stroomden de reacties binnen van vrouwen met vergelijkbare verhalen. Het restrictieve Facebook-conglomeraat reageerde prompt door de account van de genoemde gebruikster meerdere malen te schorsen, bericht orbisnjus.com.
Nou wij MANNEN krijgen geen onregelmatige menstruatie miskramen of hevig vaginaal bloedverlies left mode offZucht, Frontnieuws.
"Shedding" en zelfverspreidende 'vaccins' - Frontnieuws
Op internet verschijnen steeds meer berichten over mensen die ernstig ziek worden na contact met mensen die tegen Corona zijn ingeënt. Vooral vrouwen zouden er last van hebben. Er is sprake van onregelmatige menstruatie, hevig vaginaal bloedverlies, ook bij eenjarige baby’s, miskramen, hormonale...www.frontnieuws.com
Citaat (dikgedrukte gedeelten van mij):
Waarom.nooit ervaringen van MANNEN? Ik weet het al: geen waanzin zo groot...
Mike
Zoiets, er is geen hond die gaat controleren bij zo'n vis gleuf of het echt zo is, het kan niet anders dan dat het ongewassen linkse mutsen zijnDat begrijp.ik, maar zouden wij dan geen andere 'shedding'-verschijnselen moeten vertonen? O, ik weet het al: mannen zijn geen aandachtshoeren met een social media-verslaving en een subjectieve realiteitszin.
Mike