Ik zie dat mijn reactie niet helemaal goed neer is gezet gister door mezelf.
Ik bedoelde niet wederzijds gesprek, maar wederzijds respect.
Het gaat er hier overigens helemaal niet om dat ik gelijk wil hebben.
Waar jij naar refereert is het punt waar het volgens jou niet om gaat, en mij dus juist wel om gaat.
En dat is de bereidheid om te willen lezen alvorens meermalen met een hele waslijst andere problemen te komen die niets meer met het onderwerp van vervuilde genen te maken heeft.
Jhanne kan dan doodleuk refereren met de vraag of ik haar posts wel goed gelezen heb maar dat argument slaat natuurlijk helemaal nergens op wanneer haar bereidheid er niet is om datzelfde te doen. Waar praten we dan over?
Ik heb geprobeerd om jou meer informatie en mogelijke oplossingen te geven over vervuilde genen omdat zoals ik uit je posts begrepen heb, je daarmee verder wilde. We kwamen ook op het stukje over uitdroging omdat je zelf eerder al aan gaf dat water drinken de klachten verminderde.
Uiteraard zijn er verder allemaal stresssensoren zoals Jhanne aan geeft die de boel allemaal kunnen verergeren. Maar wanneer ze dan voortdurend daaraan vast blijft houden,wel bevestiging vraagt om haar standpunten te lezen, voorbij gaat aan het hele punt van vervuilde genen, om vervolgens aan te geven dat ze niet bereid is over dat onderwerp de geplaatste artikelen te lezen, daaropvolgend weer met problemen komt, waar praten we dan over?
Denken in ziekteprocessen waarvan ik uit meerdere posts de indruk heb dat dat bevestigd moet worden terwijl daarvoor al begrip is getoond? Wanneer vervolgens gesproken door notabene Jhanne zelf over een eiwitprobleem waarop ik terug kom bij haar, bestaat dat hele probleem ineens niet meer bij haar? Zie hieronder haar een citaat, en daaronder dan weer haar reactie over mijn opmerking op over tekort aan maagzuur en een probleem met de eiwitvertering.
dat klinkt me allemaal bekend in de oren. ook hier histamineproblematiek op de manier die jij omschrijft en daardoor geen appelazijn/bottenboulillon/kefir etc kunnen verdragen. Melk gaat hier ook fout, in welke vorm dan ook, zowel lactoseprobleem als eiwitprobleem ( exorfine) inmiddels verdraag ik zowaar 1 of 2 bekertjes geitenmelk en soms een bekertje A2 melk.Kennelijk zit er heel langzaam een beetje beweging in de zaak.
ik heb overigens geen problemen met de eiwitvertering dus is in mijn geval niet aannemelijk.
Wat klopt hier niet? Enige zelfreflectie?
Dit noem ik niet de bereidheid om willen lezen maar gelijk krijgen!
We hebben hier een forumlid die voortdurend probeerde anderen Hashimoto aan te praten en ook alleen maar eenzijdig kon posten. Toegegeven, dat is voorzover ik nu gezien heb veranderd. Ik heb de indruk dat hier zo een beetje hetzelfde gebeurd maar dan niet zozeer Hashimoto.
Enige wat ik wil zeggen, kijk uit waar je jezelf in mee laat slepen.