Elke dollar is geleend geld. De dollar wordt gedrukt door de fed en niet door de Amerikaanse staat. Als de dollar zal vallen moet dat dus komen uit een hoek die niet op een of andere manier is gelinkt aan dit systeem (Rusland? Iran?) maar de vraag is of we daar zoveel beter van zouden worden? De mensen die de rente ontvangen over al het uitstaande geld dat niet bestaat hebben er geen baat bij om het systeem te laten vallen. Wij, de belasting betalende burgers, hebben er zeker wel baat bij om het systeem te laten vallen en moeten daar dan ook niet bang voor zijn maar het idee omhelzen. Maar iedereen beschermd zijn eigen vierkante meter (angst om zijn schulden niet te kunnen betalen) en dat is precies waar het om gaat. Men weet dat we dit doen, dat mensen zo in elkaar zitten.
Waarom Rusland ineens als agressor in de media?
Waarom ineens de strijd tussen hells Angels/ banditos breed uitgemeten?
Oh
De Europese verkiezingen komen eraan.
En oh, mensen in Europa zijn in jaren niet meer zo extreem geweest, links of rechts.
En oh, wat als we straks allemaal SP en PVV naar deze zetels sturen?
Angst inzaaien heeft er altijd voor gezorgd dat we terug vallen in oud gedrag. Terug vallen op oude gevestigde partijen. ( partijen die dus bestuurd worden door de industrie en niet door de burger)
Sorry, op dit gebied ben ik niet blue , heb al vele uren van mijn tijd besteed aan onderzoek op dit gebied.
Ik denk echt dat het enige is wat ons wat hier te doen staat, is juist de angst wegnemen. Ik juig de dag toe dat de dollar valt.
Ik juig de dag toe dat de wereld een is, ik juig de dag toe dat de fed van zijn voetstuk valt en ik vertrouw op de mensheid dat we het ook kunnen zonder dit zieke systeem....
Maar ik vind angst een slechte raadgever.