Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Welke problemen/uitdagingen er gaan komen weet ik niet alleen wel als je kijkt naar bepaalde landen zoals Syria Russia Venezuela en in mindere maten Cuba.
Iceland heeft zijn dosis al gehad en het gaat er zoals ik zie redelijk goed mee, dit kun je nog niet zeggen van Oekraïne en Iran.
De Amerikaanse economie moet zich hoe dan ook de komende jaren opmaken voor zware tijden
In financiële kringen wordt vaak de stelregel gehanteerd 'als Amerika niest dan krijgt Europa een zware griep' (of iets in die trant)
Wat gebeurt er met de dollar als Rusland en China gas niet meer gaan afrekenen in dollars? De voortekenen van het afstappen van de dollar zijn al daar:
Wereldwijd hangt ons een economische donderwolk boven het hoofd. Als je dacht dat het instorten van de Amerikaanse huizenmarkt in 2008 al een crisis veroorzaakte, zet je dan maar schrap voor het instorten van de derivatenmarkt:
Wat een toeval dat in de hele westerse wereld de media nu verkondigen dat we uit de recessie zijn! Nederland, Engeland, Amerika, iedereen beweert het. Zouden ze dit soms samen afgesproken hebben? En hoe waarheidsgetrouw is dit? Als je dit artikel mag geloven is dit de stilte voor de storm:
Een proef? Waarvoor?
Zelf door Detroit "lopen" met google earth geeft de schaal aan.
De reden waarom mensen wegtrekken is dat er nu nog plekken zijn waar wel werk is.
Detroit is misschien wel een testcase maar dan wel een die al heel lang loopt:
http://logicfreezone.wordpress.com/2013/07/26/detroit-en-de-geleerde-les-voor-europa/
Interessant om te zien dat ook Amerika beweert uit het economische dal te klimmen, maar waarom zijn alle basisbenodigdheden dan alleen maar duurder geworden?
Dijsselbloem beweert bij hoog en bij laag dat ook Nederland uit de recessie is, maar weinig mensen die hem geloven. Toeval dat westerse landen dit allemaal tegelijk verkondigen? Volgens mij spreken ze het gewoon onderling af!