Mike,
Postn #287330
In grote lijn mee eens.
Middelkoop is niet iemand die het systeem zal veranderen hij geeft een inzicht in eea vervolgens is het aan de kijker zelf wat te doen.
Idem voor R. Bernard.
Ieder heeft in het grote geheel zijn/haar rol de een is de boodschapper, de ander van de actie.
In het grote geheel heeft het allemaal zijn waarde.
We gaan zien wat er uitkomt de tijd zal het leren.
Binc,
Probeer er wat meer over te lezen onderaan een erg goede link van edward griffin en patrick gentempo van money revealed geeft inzicht in de fed.
Zodra je gaat begrijpen wat het nep geld met ons doet dan om met cruijff te spreken zodra je het ziet snap je het
en gaat er een wereld voor je open connecting the dots zou steve jobs zeggen.
Colloquiall,
Goud er is veel over te zeggen, maar een andere kant van goud is ormus.
Ormus en alchemy daar zijn hele fascinerende verhalen en ik ben er van overtuigd dat er mensen/alchemisten zijn (geweest) die in staat waren om goud te creeren.
Hier zomaar een link het zal niet de beste zijn, maar om een beetje een indruk te krijgen wat het is.
https://taughtbydegree.wordpress.com/2019/02/03/my-alchemical-quest-for-immortality/
Mike,
Wat ik begrijp is dat de natuur op eea. manier instaat is om goud te creeren want het is een natuurlijk proces dus de vraag is wat als we de natuur in ere gaan herstellen wat gaat er dan gebeuren met de natuurlijke creatie van goud ...
Ik durf er niet om te wedden, maar het zou mij niet verbazen dat er veel meer goud te voorschijn komt want over al die jaren heen is er ongelooflijk veel goud gedolven en doorverkocht aan ...
Dus dat het eindig is daar heb ik mn twijfels over.
Binc,
Nee bitcoin gaat het probleem niet oplossen, de blockchain gaat wel zaken erg veranderen en zeker in de banken wereld gaan klappen vallen hierdoor. Echter voor ons als consument gaan er veel dingen veranderen je hoeft maar een rondje te doen over het net en je zult verbaads zijn wat er allemaal in het vooruitschiet ligt.
Bitcoin heeft een bepaalde waarde mbt. inflatie zoals eerder door mij uitgelegd.
Natuur,
Ja leuke kerel die erg goed kan uitleggen hoe de vork in de steel zit mn. voor de rijken wat lenen voor hen betekent en wat het cruciale verschil voor ons is als wij lenen.
Waar het op neerkomt is dat financiele wetgeving gemaakt is voor de elite en wij betalen de rekening daar komt inflatie nog overheen.
Daarom is het zo ontzettend belangrijk om het begrip inflatie te begrijpen.
Ik zal morgen een paar links posten waarin eea wordt uitgelegd.
Hier van de serie money revealed met patrick gentempo die edward griffin intervieuwd over de fed.
Erg leerzaam.
Wie overigens interesse heeft in deze serie kan je contact met mij opnemen en kan dan eea kopieren op een usb stick als je dat wilt.
Geld het is en erg interessant onderwerp