De logica achter anthelmintica

Pericytes (zie mijn vorige post voor link met CD147 receptor) geven volgens mij extreem belangrijke hints voor het succes van Ivermectine. Bloeddruk, doorstroming, weefselregeneratie, ogen, BBB, rol in apoptose etc. etc. etc
Hier de (voor mij) meest in het oog springende info van de wiki pagina: 😃

Angiogenesis and the survival of endothelial cells​

Pericytes are also associated with endothelial cell differentiation and multiplication, angiogenesis, survival of apoptotic signals and travel. Certain pericytes, known as microvascular pericytes, develop around the walls of capillaries and help to serve this function.

Blood flow​

Increasing evidence suggests that pericytes can regulate blood flow at the capillary level. For the retina, movies have been published[18] showing that pericytes constrict capillaries when their membrane potential is altered to cause calcium influx, and in the brain it has been reported that neuronal activity increases local blood flow by inducing pericytes to dilate capillaries before upstream arteriole dilation occurs.[19]

Blood–brain barrier​

Pericytes play a crucial role in the formation and functionality of the blood–brain barrier. This barrier is composed of endothelial cells and ensures the protection and functionality of the brain and central nervous system. It has been found that pericytes are crucial to the postnatal formation of this barrier. Pericytes are responsible for tight junction formation and vesicle trafficking amongst endothelial cells. Furthermore, they allow the formation of the blood–brain barrier by inhibiting the effects of CNS immune cells (which can damage the formation of the barrier) and by reducing the expression of molecules that increase vascular permeability.[16]
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: gse
🧐
For the retina, movies have been published[18] showing that pericytes constrict capillaries when their membrane potential is altered to cause calcium influx
Ik pak toch weer even 5G erbij (geen zorgen hoor, geldt ook voor FM, UMTS, 3G, 4G etc.). Daarnaast is het een metafoor voor in- en externe stressoren. Straling is slechts een deel van het probleem.

Het voornaamste mechanisme waardoor straling (EMF) problemen oplevert, is de verandering van membraamspanning. Dit heeft een te hoge instroom van calcium (op celniveau) tot gevolg. Calcium is een signaalmolecuul, die overvloedig voorkomt in het bloed. Maar het niveau BINNEN een cel is vele malen minder en moet op een laag niveau blijven voor normale overdracht van alle signaaltjes.

Wat is nu de functie van extreme invoer van calcium (Ca2+) in de energiefabriek van een cel? Het is een noodsysteem! De cel gaat als een idioot energie produceren om de boel op gang te houden (bron):
In addition to shaping cellular Ca2+ signals, Ca2+ uptake by mitochondria alters the activity of mitochondria in multiple ways. An increase in the free Ca2+ concentration within the mitochondrial matrix, [Ca2+]mit, activates several dehydrogenases (pyruvate dehydrogenase, isocitrate dehydrogense, oxoglutarate dehydrogenase) and carriers (citrin and aralar). The net result of the increase in [Ca2+]mit is to increase the respiratory rate, H+ extrusion and ATP production. The [Ca2+]mit dependency of mitochondrial bioenergetics enables mitochondria to decode Ca2+ signals, and thus to tune ATP synthesis to the energetic requirements of the cell [9], [10], [11]. However, prolonged increases in [Ca2+]mit can induce the opening of the mitochondrial permeability transition pore (PTP) leading to mitochondrial swelling, cytochrome C release, and cell death by apoptosis [12], [13].

Verder is calcium een essentiële factor bij het in stand houden van T-cellen (immuunsysteem). Nog veel belangrijker: intracellulair calcium zorgt voor ACTIVATIE van deze T-lymfosyten (bron):
Elevation of intracellular free Ca2+ is one of the key triggering signals for T-cell activation by antigen.

Bovenstaande observaties kan ik in lijn plaatsen met mijn theorie dat corona, griep e.d. helemaal niets met spike-eiwitten - laat staan externe virussen - te maken hebben. Het is simpelweg een intelligente reactie van het lichaam op externe stressoren. Deze reacties verschillen van persoon tot persoon. Zie de variëteit van symptomen bij zowel 'echte' COVID alsmede de experimentele injecties.
 
Laatst bewerkt:
Belangrijk:

Exosomen zijn een communicatiemiddel tussen cellen.

Do not shoot the messenger(RNA).

 
  • Leuk
Waarderingen: gse
Belangrijk:

Exosomen zijn een communicatiemiddel tussen cellen.

Do not shoot the messenger(RNA).

Is het de communicatie of het gevolg van “communicatie”…
 
Belangrijk:

Exosomen zijn een communicatiemiddel tussen cellen.

Do not shoot the messenger(RNA).

Ik zie de volgende info:
There are many proposed functions for exosomes, the best-established being in immune responses.
However, exosomes may have roles other than in immune responses as several non-immune cells secrete exosomes.
As exosomes provide a means of intercellular communication, they may also act as vehicles for ‘bad’ communication or spread.

Lijkt tegenstrijdig. Mijn intuïtie zegt dat exosomen het immuunsysteem zijn en dat zij zware metalen, s-eiwitten ed afvoeren. Ik neem aan dat 'besmettelijkheid' en vaagheid over wat het is zo'n exosoom afleiding is vanuit de DS.
 
Of exosomen een actieve rol spelen in de afvoer van gifstoffen (zoals zware metalen) waag ik te betwijfelen. Volgens mij zijn het gewoon boodschappereiwitten, niet meer en niet minder, ze vervullen een waarschuwingsfunctie voor andere cellen.

Mike
 
Of exosomen een actieve rol spelen in de afvoer van gifstoffen (zoals zware metalen) waag ik te betwijfelen. Volgens mij zijn het gewoon boodschappereiwitten, niet meer en niet minder, ze vervullen een waarschuwingsfunctie voor andere cellen.

Mike
Eens.

Doorredenerend op extern ingebrachte knutselvirussen(exosomen): deze geven het lichaam een signaal dat er binnen het lichaam een bedreiging is terwijl dit in werkelijkheid ge-'faked' is?

Begrijp ik het dan goed?
 
Ik vond jouw theorie dat [ZE] proberen het exosomensysteem te kapen uiterst interessant en goed bedacht. Door een lipidelaag rondom het externe s-eiwit aan te brengen hopen [ZE[ idd dat dit door cellen wordt geaccepteerd als een lichaamseigen exosoom en als zodanig gereproduceerd wordt door de cellen. Als dit lukt, met de nadruk op ALS want let wel dit is een EXPERIMENT, dan worden we wandelende C19-fabrieken en brengen [ZE] [HUN] morsdode synthetische eiwitten via de gastheer alsnog tot leven, een soort 'zombie-eiwitten' dus.

Mike
 
Ik heb nu geen tijd en zin om dit artikel door te nemen in verband met werk, maar het over de rol van exosomen in het immuunsysteem.
 
Ik heb nu geen tijd en zin om dit artikel door te nemen in verband met werk, maar het over de rol van exosomen in het immuunsysteem.
Denk wel interessant, FFF.
Vertaald uit de samenvatting:
[...] De ladingen die door exosomen in ontvangende cellen worden afgeleverd, met name immuuncellen, veranderen hun reactie en functies bij sepsis (= ontstekingsreactie n.a.v. infectie) effectief. In deze review concentreren we ons op de effecten en mechanismen van exosomen op meerdere immuuncellen, evenals op de rol van van immuuncellen afgeleide exosomen bij sepsis. [...]

Hieruit maak ik op dat er een probleem gesignaleerd wordt in het lichaam. Het lichaam produceert hierop een hulpvraag (exosomen), die ontvangen worden door immuuncellen. Deze immuuncellen zijn nu 'op de hoogte' van de bedreiging en zullen gepaste actie ondernemen.

Bij kunstmatige exosomen maak ik op dat de hulpvraag niet voortkomt uit het lichaam, maar van een externe bron: bijvoorbeeld vaccin of aerosol.

Ik vraag me af hoe de productie van een dergelijke exosoom (door het lichaam) zich verhoudt tot de toename in calcium binnen een cel als activeringsmechanisme voor T-immuuncellen.
 
Precies wat ik schreef dus. Exosomen zijn boodschappereiwitten die het immuunsysteem activeren. Dit zeg ik ook al die tijd in mijn lezingen. Lichaamsvreemde exisomen vormen enkel een belasting voor het menselijk lichaam en immuunsysteem.

Mike
 
Hier een artikel van 9fornews.nl (wellicht ook in een ander topic relevant). Hier zie je volgens mij het resultaat van een boodschapper zonder dat de boodschap uit het lichaam zelf komt:
De meest opvallende bevinding had betrekking op de lymfocyten, witte bloedcellen die een belangrijke rol spelen in het verworven immuunsysteem. “De lymfocyten slaan in alle organen op hol,” zei professor Lang.

Hij liet ophopingen van lymfocyten zien in weefsels, van de hartspier tot de nieren, en van de lever tot de baarmoeder. Ook liet hij foto’s zien waarop te zien was dat het weefsel daardoor massaal werd aangevallen.

 
Julian, moet IVM niet door de BBB om effectief te zijn in het centraal zenuwstelsel>
Ik zie er inderdaad wel wat van terug in het artikel dat je noemt...
Waardevol artikel lijkt me trouwens. Het staat op mijn leeslijst.

Ion Channels in the Mammalian Central Nervous System (CNS) Are Also Affected by Ivermectin​

Although relatively free from toxicity, ivermectin – when large overdoses are administered – may cross the blood–brain barrier, producing depressant effects on the CNS [38., 39., 40., 41., 42., 43.]. Ivermectin may also enter the brain when there are mutant multiple-drug-resistance transporters in the blood–brain barrier that fail to exclude from the brain drugs that are present in the plasma. In the brain, ivermectin targets the mammalian glycine receptors (GlyRs), GABA receptors, and nAChRs [44., 45., 46.]. Ivermectin acts as a PAM at a lower concentration (0.03 μM) and as an irreversible agonist at higher concentration on the mammalian GlyRs [44]. At nM concentrations, ivermectin potentiates GABA-induced Cl– currents in mouse hippocampal neurons [47].

Ivermectin also has a significant effect on other CNS ion channels [48]: (i) it modulates the adenine channel P2X4 receptor [49]; (ii) it is an inhibitor of the ether-a-go-go-related gene (hERG) K+ channels [50]; (iii) it increases Ca2+ release from sarcoplasmic reticulum (SR) vesicles by activating the ryanodine receptor (RyR) channels [51]; and (iv) it acts as an agonist of G-protein-coupled inwardly rectifying potassium (GIRK) channels. A better understanding of the modulatory effects of ivermectin and different ivermectin analogs on various ion channels could advance development of future CNS therapeutics.
 
Even de tekst voor de niet-telegrammers:

[Doorgestuurd van IET 17 (IET)]
Looks like it’s not just fenbendazole that is a cancer cure

It would appear that many anti-parasite/anthelminthic drugs are anti cancer

Don’t call it a conspiracy but wtf do parasites have to do with cancer?

Also also- what does COVID and many other viruses have to do with parasites bc not only is the COVID protocol an anti parasite protocol but it would also appear that many other viruses are taken out by anti-parasitic medications

Niclosamide, an old antihelminthic agent, demonstrates antitumor activity by blocking multiple signaling pathways of cancer stem cells


>>.gov = THEY KNOW THE THE TRUTH TOO
 
Even de tekst voor de niet-telegrammers:

[Doorgestuurd van IET 17 (IET)]
Looks like it’s not just fenbendazole that is a cancer cure

It would appear that many anti-parasite/anthelminthic drugs are anti cancer

Don’t call it a conspiracy but wtf do parasites have to do with cancer?

Also also- what does COVID and many other viruses have to do with parasites bc not only is the COVID protocol an anti parasite protocol but it would also appear that many other viruses are taken out by anti-parasitic medications

Niclosamide, an old antihelminthic agent, demonstrates antitumor activity by blocking multiple signaling pathways of cancer stem cells


>>.gov = THEY KNOW THE THE TRUTH TOO
En wie geeft hier de hele zomer al ern lezing over waarin alle vragen van IET worden beantwoord? Moi!

Mike
 
Even de tekst voor de niet-telegrammers:

[Doorgestuurd van IET 17 (IET)]
Looks like it’s not just fenbendazole that is a cancer cure

It would appear that many anti-parasite/anthelminthic drugs are anti cancer

Don’t call it a conspiracy but wtf do parasites have to do with cancer?

Also also- what does COVID and many other viruses have to do with parasites bc not only is the COVID protocol an anti parasite protocol but it would also appear that many other viruses are taken out by anti-parasitic medications

Niclosamide, an old antihelminthic agent, demonstrates antitumor activity by blocking multiple signaling pathways of cancer stem cells


>>.gov = THEY KNOW THE THE TRUTH TOO
Tnx Medusa, voor je goede werk; ik ben een 'niet-telegrammer!'
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
532.624
Leden
8.658
Nieuwste lid
Silvia Belgraver
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan