muis
Well-known member
Benieuwd naar!
Link voor niclosamide. De andere twee (albendazol en oxfendazol) kan Roli niet leveren in tabletvorm in menselijke doseringen. Ik ga niclosamide zelf ook bestellen en uitproberen.
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Benieuwd naar!
Link voor niclosamide. De andere twee (albendazol en oxfendazol) kan Roli niet leveren in tabletvorm in menselijke doseringen. Ik ga niclosamide zelf ook bestellen en uitproberen.
Mike
Assie had deze video ergens gepost, ik weet niet meer waar:
Hoewel deze arts volledig aan boord is met de virustheorie en het opneemt voor de vaccinfabrikanten met als argument dat er snel gereageerd moest worden op een wereldwijde gezondheidscrisis zijn zijn waarschuwingen niettemin niet mals:
DEZE VACCINS VEROORZAKEN BLIJVENDE DNA-SCHADE OMDAT DE SPIKR-EIWITTEN HET VERMOGEN VAN DE CEL OM ZICHZELF TE REPAREREN BELEMMEREN.
Laat dat even op je inwerken. De s-eiwitten dringen binnen in de celkern en veroorzaken daar ONOMKEERBARE schade! Dit kan o.a. leiden tot moleculaire eiwitmutaties die kanker in de hand werken. We zien door toedoen van deze 'vaccins' bij sommige mensen VOLLEDIG ONTWIKKELDE, ONBEHANDELBARE kankersoorten. Alles wat er zich voordoet, bijv. trombose of hartontstekingen, is plotseling, heftig en vergevorderd. Gisteren hoorde ik een verhaal van een zorgmedewerkster die zich al dagenlang niet had vertoond op haar werk. Collega's maakten zich zorgen en uiteindelijk werd de politie ingeschakeld, die zich toegang verschafte tot haar woning. Ze werd morsdood aangetroffen zittend op een stoel met haar iPad in haar hand. De dood moet dus zeer plotseling hebben toegeslagen.
De spreker in de video noemt fragmenten van het s-eiwit als een betere en veiligere optie i.p.v. het volledige s-eiwit. Wat ik hier uit opmaak is dat de vaccinfabrikanten dus nu voor goud gaan en ZOVEEL MOGELIJK VERWOESTING OP DNA-NIVEAU willen veroorzaken. Er is een hardnekkig beeld, ook binnen 'onze' alternatieve kringen, dat de 'klassieke' vaccins veilig zouden zijn. Nee, beste mensen, er was altijd al iets serieus mis met die prikjes. Denk aan blijvend letsel als autisme, zenuwschade, narcolepsie en zelfs toen al de dood. Frank Ruesink of de ouders van Freek Hagenoord kunnen je daar veel meer over vertellen. Die vaccins waren gebaseerd op fragmenten van s-eiwitten en deze zelfde fragmenten bevinden zich ook in de 'sluierbewolking' en mist die we nu ervaren, maar uiteraard ook alle voorgaande jaren, ons hele leven lang al.
Wat de nieuwe prikjes zo schadelijk maakt is dat ze nu dus HET HELE S-EIWIT inspuiten, met alle rampzalige gevolgen vandien. Volgens de arts in de video merk je de eerste paar maanden niks maar wordt de schade pas later merkbaar. Dat is exact wat we nu zien! Maar er is ook goed nieuws: anthelmintica werken zowel preventief als curatief en kunnen deze lichaamsvreemde eiwitten neutraliseren en opruimen. We kunnen ons dus beschermen tegen via aerosolen verspreide fragmentarische s-eiwitten, maar zelfs mensen die de volledige eiwitten ingespoten hebben gekregen kunnen nog geholpen worden met anthelmintica. Het is ook de reden waarom ze antikankerwerking vertonen.
De arts bevestigt dat ADE een reeel fenomeen is, eerder beweerde Julian nog dat dit niet het geval zou zijn. Het schrikbeeld van letterlijk miljoenen doden deze winter is dan ook nog altijd realistisch! Via Roli heb ik.nu niclosamide besteld, weer een nieuwe in de anthelminticagroep, althans voor mij. Zodra ik het heb uitgeprobeerd op mezelf laat ik jullie weten wat mijn ervaringen zijn met dit middel.
We zijn ver gekomen sinds half mei: we weten nu dat ALLE ANTHELMINTICA, van HCQ tot IVM/AVM tot Panacur, mebendazol en vele anderen panacea zijn die zo'n beetje alles onder de zon kunnen genezen wat toegeschreven kan worden aan eiwitmutaties en/of lichaamsvreemde (synthetische) knutseleiwitten. Deze middelen zijn ONGEPATENTEERD, GENERIEK EN SPOTGOEDKOOP. Doe er je voordeel mee, mensen!
Mike
Febendazol heeft hoogstwaarschijnlijk deze man van kanker genezen.
I was always wondering why nicotine users weren't being hospitalized with COVID at high rates. Turns out, nicotine has an antiparasitic effect.
In vitro anthelmintic effect of Tobacco (Nicotiana tabacum) extract on parasitic nematode, Marshallagia marshalli - PMC
Because of developing resistance to the existing anthelmintic drugs, there is a need for new anthelmintic agents. Tobacco plant has alkaloid materials that have antiparasitic effect. We investigated the in vitro anthelminthic effect of aqueous and ...www.ncbi.nlm.nih.gov
We The Media
I was always wondering why nicotine users weren't being hospitalized with COVID at high rates. Turns out, nicotine has an antiparasitic effect. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4996163/t.me
Mike
Klopt. Mijn moeder rookt al heel haar leven, nooit gesport enzo... Ik sport wel, en rook niet, en toch is haar weerstand veel beter dan die van mij...Toch bijzonder, ik zie zelf ook de rokers minder snel ziek worden. Dat viel me altijd al op, maar ook tijdens de Covid hoax
Klopt. Mijn moeder rookt al heel haar leven, nooit gesport enzo... Ik sport wel, en rook niet, en toch is haar weerstand veel beter dan die van mij...
En hoeveel tabletten heb je per dag genomen?Gedurende 3 dagen Niclosamide geslikt. De eerste dag extra ontlasting in de middag en zeer veel gerommel in de maag, met wat lichte buikpijn, of liever gezegd een soort onbestemd ongemak, een war weeig gevoel. Daar is dus wel wat opgeruimd. Dag 2 en 3: nul bijwerkingen. De bedte ervaring heb ik tot nu toe nog altijd met AVM, maar geen enkele slechte ervaring met andere anthelmintica.
Mike