De logica achter anthelmintica

Dat is nu al de tweede keer vandaag dat me dit overkomt. Ik kolpieer dan de juiste link maar hij onthoudt die van daarvoor. Ik ga het nu aanpassen

Mike
 
dit is een EXPERIMENT

Er wordt ons verteld dat het een experiment is. Echter zou het me niet verbazen als die 'ze' al veel langer hiermee werken en aardig een idee hebben wat ze aan het doen zijn.
Ik vermoed dat ze nu op grote schaal aan het uitvoeren zijn wat ze ergens in het klein allang hebben uitgepuzzeld. Er zijn gelegenheden zat om dat te doen immers. Denk hierbij aan verplichte prikken voor defensie personeel, gevangenissen zoals Guantanamo Bay, etc.
 

Weet je nog wat ik zei in mijn lezing over genetisch gemodificeerde pollen (spike-eiwitten) verspreid als aerosolen? Zo helpen ze de bijen om zeep, niet alleen mensen zijn doelwit van deze BIOWAPENS!

Mike
 
Wanna know what all these drugs have in common?


They’re all anti-parasitic


And


They’re all anti-cancer

Weird coincidence, eh?

(What it cures already exist)

Moxidectin induces Cytostatic Autophagic Cell Death of Glioma Cells through inhibiting the AKT/mTOR Signalling Pathway



Moxidectin induces Cytostatic Autophagic Cell Death of Glioma Cells through inhibiting the AKT/mTOR Signalling Pathway


The anthelmintic agent oxfendazole inhibits cell growth in non‑small cell lung cancer by suppressing c‑Src activation



Ivermectin Antiparasitic Anticancer Wonder Drug


The multitargeted drug ivermectin: from an antiparasitic agent to a repositioned cancer drug


Unexpected antitumorigenic effect of fenbendazole



A Drug For Animals Now Taken By Humans For Cancer: Fenbendazole



The Antitumor Potentials of Benzimidazole Anthelmintics as Repurposing Drugs




Albendazole and Mebendazole as Anti-Parasitic and Anti-Cancer Agents




Mebendazole as a Candidate for Drug Repurposing in Oncology


Niclosamide Exhibits Potent Anticancer Activity


Molecular mechanisms of niclosamide antitumor activity



Niclosamide: Beyond an antihelminthic drug


Oxibendazole inhibits prostate cancer cell growth


Repurposing Drugs in Oncology (ReDO)-chloroquine and hydroxychloroquine as anti-cancer agents

 
ALLE anthelmintica zijn wondermiddelen tegen spike-eiwitten. We kunnen dus ook via Roli die andere gaan bestellen.

Mike
 
Ondertussen is aangetoond dat albendazool en mebendazol de tumorgroei in vitro en in vivo onderdrukken en dus zijn ze geherpositioneerd als antikankermiddelen [32-35]. Albendazol induceert bijvoorbeeld oxidatieve stress die DNA-fragmentatie bevordert en apoptose veroorzaakt en de dood van BORSTKANKERCELLEN induceert
 

 
Nu IVM steeds lastiger te verkrijgen is wordt het tijd om naar andere anthelmintica te kijken. Uiteindelijk zijn het allemaal spike-eiwitoplossers. N.a.v. de vorige posts over de anti-kankerwerking van enkele middelen in deze geneesmiddelengroep die hier op dit forum nog onvoldoende aandacht hebben gekregen ben ik met Roli in communicatie gegaan. Hieronder een link waarin je niclosamide (nicl), albendazol (albe) en/of oxfendazol (oxfe) kunt bestellen in tabletvorm:


Mike
 
Roli laat weten dat als de vraag stijgt naar deze producten de prijs omlaag kan, maar nu kan zijn leverancier geen kwantumkorting geven, zoals bij IVM/AVM wel het geval was. De inhoud van de potjes is:

Nicl: 100 tabletten, 500 mg
Albe: 100 tabletten, 500 mg
Oxfe: 24 tabletten, 100 mg

Dosering voor volwassenen:

Nicl: 2 g (4 tabletten) per dag
Albe: 15/mg per kg lichaamsgewicht
Oxfe: 10 mg per kg lichaamsgewicht (mannen 1 hele tablet, vrouwen 1 halve tablet)

Ik heb Roli al gewezen op de veel te hoge dosis van Albe. Hij gaat ook kijken of hij nog iets aan de prijs kan doen.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
532.750
Leden
8.658
Nieuwste lid
Silvia Belgraver
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan