Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een virus is nucleinezuur (DNA of RNA), gewikkeld in een eiwitlaag, dat kristalliseert.
Mitochondrien bevatten DNA met een dubbele eiwitlaag en zijn daardoor moeilijker oplosbaar. Het zijn deze overblijfselen die een 'virus' worden genoemd.
Het virus heet angst en zit tussen de oren.Oké... een virus bestaat niet?
Waar is het dan op gebaseerd?
Fragmentjes, reststukjes van stervende cellen!!
Dat vertelt deze dr. tussen 3:10 en 4:55 (rest van de video is ook de moeite waard hoor als je een kleine 10 min hebt en dit boeiend vindt)
Bitchute
Bitchute is a video service that prioritizes creators and champions users' freedoms and privacy.www.bitchute.com
Pet Pol, onlineIn Maastricht is nu nergens Mebendazol meer te verkrijgen.
Dorothé
Was het niet de legendarisch Jacob Cats die schreef:Het virus heet angst en zit tussen de oren.
Ik ben het niet met je eens en zal het proberen uit te leggen:Het virus heet angst en zit tussen de oren.
GABA is considered an inhibitory neurotransmitter because it blocks, or inhibits, certain brain signals and decreases activity in your nervous system. When GABA attaches to a protein in your brain known as a GABA receptor, it produces a calming effect. This can help with feelings of anxiety, stress, and fear.
Misschien dat Nederlandse top virologen het Forum wel in de gaten houden,Wat Mike goed kan, beter als wie dan ook - is een gave - is de verschillende reeds bekende wetenschap over eiwitten en aminozuren enz enz. met elkaar in verbinding brengen zodat wij als leken het ook een beetje kunnen begrijpen. Hoewel Mike ook een leek is op dit gebied.
Ik vraag me trouwens af of er op dit forum een viroloog meeleest?
Want ergens was hier een verhaal van een viroloog die al meer dan 20 jaar met virussen bezig was en wij willen hier in een forum in een vloek en een zucht te weten komen en ook nog eens begrijpen wat het verschil is tussen waarheid en leugens over virussen.
Plus dat ik begrijp uit alles wat we wel hebben gehoord van virus-wetenschappers is dat ze veel weten over virussen en vaccins maar dat de echte waarheid uit alle macht geheim wordt gehouden. Maar tegelijkertijd is "alles in ons gezicht".
Maar hier is jong en oud (ha ha) "weetgierig"
Hoi Mike, ik heb het nu gelezen. Goede input. Ik kan wel wat rust in mijn hoofd gebruiken.Ik heb denk ik een mooie aanvulling op bovenstaande post van Julian, maar dan in relatie tot Ivermectine als medicijn tegen angst!
Op de Forum Dag zei ik nog dat ik geen biochemicus ben en dus niet beschik over zeer gedetailleerde kennis over biochemische systemen in het menselijk lichaam. Ook zei ik dat ik wist dat het iets met GABA te maken heeft, een neurotransmitter, maar niet veel meer dan dat. Vanochtend had ik het hier met mijn vriendin over en omdat zij doorvroeg ben ik toch eens gaan spitten. Ik begon met het opzoeken van 'GABA' hier op mijn eigen forum. Ik vond bijdrages van forumleden die reguliere bronnen als Wikipedia aanhaalden die waarschuwden voor 'neurotoxiciteit' en 'hersenschade' a.g.v. de 'potentierende' werking van Ivermectine op GABA. En je weet dat als ze contraindicaties geven voor potentieel levensreddende, revolutionaire medicijnen je altijd het tegenovergestelde moet denken!
Dus wat doet GABA nu precies? Ik ben het volgende tegengekomen:
Gamma Aminobutyric Acid: Uses and Effects of GABA Supplement
Learn about how gamma aminobutyric acid functions as a neurotransmitter and find out what GABA supplements can and won’t do for you.www.healthline.com
Zoals ik het begrijp remt GABA specifieke neurale activiteiten, die te maken hebben met nervositeit en angst. Een aantal van ons, waaronder ikzelf, ervaart meer innerlijke kalmte, stabiliteit en rust door het gebruik van Ivermectine, dat dus de werking van GABA verhoogt. Hoe goed is het om in deze 'bange dagen' een medicijn te hebben dat niet alleen spike-eiwitten helpt opruimen maar ook je zenuwstelsel kalmeert, waardoor je emotioneel meer in balans bent?
Ik vond op dit forum ook een uitstekende bijdrage van Fries Foar Freihiid waarin hij had uitgezocht dat Ivermectine de binding tegengaat tussen s-eiwitten en de nanolipidelagen waarmee onze vijand deze eiwitten omwikkelt. Het lichaam is dan in staat om de s-eiwitten verder zelf af te voeren. Fantastisch spul, die Ivermectine!
Mike
Ik wilde hier alleen maar mee weergeven dat er iets aan de hand is. Ik heb zelf nog 60 tabletten liggen en dit is goed voor 3 kuren. Dus ik heb wel even genoeg. Tevens heb ik ivectermine besteld.
Ik ervaar idd hetzelfde! Ik gebruik THC olie en ik merk dat het effect velen malen milder is geworden sinds ik de Ivermectine gebruik.Ik drink niet of nauwelijks, nu en dan een of twee glaasjes wijn. Sinds ik ivermectine slik, doet de alcohol niets, er stijgt niets naar mijn hoofd. Een bekende van mij rookt af en toe een joint, hij heeft hetzelfde effect, het effect van de joint is heel veel minder.
Joost
Mike, je aanname lijkt te kloppen: Zoals ik het begrijp remt GABA specifieke neurale activiteiten, die te maken hebben met nervositeit en angst. Een aantal van ons, waaronder ikzelf, ervaart meer innerlijke kalmte, stabiliteit en rust door het gebruik van Ivermectine, dat dus de werking van GABA verhoogt. Hoe goed is het om in deze 'bange dagen' een medicijn te hebben dat niet alleen spike-eiwitten helpt opruimen maar ook je zenuwstelsel kalmeert, waardoor je emotioneel meer in balans bent?
Immuniteit (weerstand) is een lichaamseigen mechanisme om gifstoffen, met name LICHAAMSVREEMDE EIWITTEN, uit te scheiden. Daarbij is de SPIJSVERTERING de eerste verdedigingslinie en speelt MAAGZUUR een cruciale rol in het opruimen van deze eiwitten.Als een virus niet bestaat, wat is dan immuniteit? En wat is bijvoorbeeld de rol van T-lymfocyten? Ik neem aan dat als er gif in het lichaam komt (of lichaamsoneigen eiwitbouwseltjes), er toch gewoon een uitscheidingsreactie aangewakkerd dient te worden? Graag jullie gedachten