Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Julian, de (m)RNA kan wel degelijk DNA permanent aanpassen. Dan is eenmalige werking of meervoudige werking irrelevant. Overbodige nuancering. Het is meer de vraag op welke schaal DNA-verandering plaatsvindt en in hoeverre deze schade te herstellen is.ALS mijn hypothese hierboven (grotendeels) klopt, betekent het volgens mij dat we niet te bang hoeven te zijn voor de lange termijn effecten van de Pfizer en Moderna injecties. Ik heb het niet over het korte termijn drama dat zich voltrekt.
Messenger RNA is namelijk compleet normaal in het lichaam. Het algemeen aanvaarde
DNA RNA Eiwitis immers allang achterhaald. Hoe weet het DNA dat het iets moet aanmaken? Niet! Het heeft een seintje nodig. De zintuigen zitten namelijk aan de buitenkant van een cel*. Een meer correcter weergave is als volgt:
Signaal mRNA DNA RNA Eiwit
Ik dat de mRNA in de SARS-Cov-2 injecties daadwerkelijk eenmalig 'werkt', zoals de fabrikanten zelf ook claimen. Het blijft natuurlijk ROMMEL, die vaccins! Het is natuurlijk zaak om de spike-eiwitten eruit te werken, te ontgiften van zware metalen en het immuunsysteem te versterken. Doe je dit niet, tja, dan zie ik ook zeker lange termijn schade ontstaan...
Maar ik geloof er niet meer in dat het lichaam uit zichzelf (o.b.v. welke impuls?) Ineens spike-eiwitten aan gaat maken. Ook zou mijn theorie de vloer aanvegen met het hele - horror - ADE (antibody-dependent enhancement) verhaal.
Ook het contrast tussen wij-zij (wel of niet geïnjecteerd) is zo niet nodig. Degenen die tot inkeer komen, kunnen hun systeem herstellen.
* Dit geldt ook als je uitzoomt naar het schaalniveau van een menselijk lichaam. Versimpeld voorbeeld: een bijnier bepaalt niet zelf of er cortisol wordt aangemaakt. De zintuigen nemen waar, het onderwuste brein schat iets in als gevaar. Vervolgens wordt de opdracht gegeven om het hormoon aan te maken.
MIT & Harvard Study Suggests mRNA Vaccine Might Permanently Alter DNA After All
MARCH 16, 2021 Spread the Word Dr. Doug Corrigan via Science With Dr. Doug “The authors sought to answer how a PCR test is able to detect segments of viral RNA when the virus is presumabl…
rightsfreedoms.wordpress.com