De relatie tussen mensen en varkens

Gisteren zat ik op RTL5 een aflevering te kijken van Levenslang met dwang?. Interessant genoeg werd er in de pauze ook reclame gemaakt voor Bizarre eetgewoontes. Waar gaat het allemaal over? Obsessief-compulsieve dwangmatigheden. De een kan (geloof het of niet) niet tegen de kleur geel, de ander moet alles om de 5 minuten controleren, weer een ander moet exact zo teruglopen (achteruit!) als hij gekomen was, weer een ander heeft extreme smetvrees en dan was er nog een die bang was voor het getal 3 en 6, maar weer niet voor het cijfer 8. Bij de bizarre eters zag ik iemand die alleen maar kant-en-klare-noodles eet die je met warm water klaarmaakt, of iemand die uitsluitend spaghetti met kaas eet.

Ik zie onder de getroffenen geen enkel donkergekleurd persoon. Konden ze die niet vinden? Op de TV zijn ze zich normaal bewust van het feit dat er toch op z'n minst 1 excuus-neger onderdeel van het team zou moeten uitmaken. Ik zat te kijken en dacht bij mezelf: there's something seriously wrong with the white race. Al deze obsessies gaan over controle en stress, een typisch blank probleem. Als je hard genoeg zoekt, zul je uiteindelijk ook wel een gemelaneerd persoon vinden die hieraan lijdt, maar daarvoor moet je met een loep zoeken. Opvallend is ook dat er veel jongens tussen zitten, veel meer dan meiden. Normaal doen ze op TV ook hun best om een min of meer gelijk aantal jongens en meisjes te tonen met dergelijke problematiek.

Waar zijn de moedige krijgers van weleer gebleven? is dit wat we aan het worden zijn, een stelletje watjes met dwangneuroses? Hebben we nu echt niets beters te doen met ons leven? Enkele weken geleden zag ik bij 'Shock Doc' een aantal blanke mannen die obsessief moesten masturberen, tientallen keren per dag. Interessant was ook dat een medicus zei dat dit LEVENSBEDREIGEND kan uitpakken. Weet je nog wat ik hier vorig jaar postte over het weglekken van levenskracht (bloed, sperma)? Niet iedereen nam mij hier serieus in. Ga maar eens veelvuldig bloeden of ejaculeren en kom dan nog eens bij me terug met je ongeloof.

De obsessieve masturbeerders waren eveneens allemaal blank. Wat is het toch aan ons waardoor wij vatbaar kunnen zijn voor allerlei vreemde dwangneuroses? Vanwaar die extreme controledwang? Ik weet het antwoord wel, maar deze keer mogen jullie hierover nadenken.

Mike
 
ik denk dat zwarte mensen zich bewuster zijn van hun roots, is het niet bewust dan is het wel via de junk-DNA.
Je hebt alleen maar behoefte aan controle als je bang bent om het kwijt te raken en als je het kwijt raakt dat je in een persoonlijke nachtmerrie beland.
Of te wel , hoe meer je ontworteld/ontaard bent hoe vatbaarder.
Ze zijn hun houvast kwijt en ze hebben zich vastgegrepen aan de eerste de beste wortel/tak die ze tegenkwamen. En zie daar ook al die bizarre gewoontes.
Mensen horen zich van nature high te voelen volgens Sally, nu voelt volgens mij bijna niemand zich de hele tijd high. Die gewoontes zijn voor deze mensen hun drugs en daarom zijn deze gewoontes ook zo verschrikkelijk hardnekkig.
Ik schrijf ze veel verzadigd vet toe en aardingsoefeningen.
 
Precies, dank voor je bijdrage! Wij moeten dit allemaal leren en bedenken. Voor hen is het het de normaalste zaak van de wereld. Wat is het wat wij missen en zij niet? Melanine. Wij hebben van het begin af aan in een overlevingsstrijd gezeten en stress is onze tweede natuur geworden. Die staat van high-zijn heeft allemaal te maken met de pijnappelklier (epifyse, Derde Oog). Deze hoort ons te overspoelen met gelukzaligmakende serotonine. Gebrek hieraan levert agressie en depressie op, oftewel: vechten of vluchten, oftewel: overleven i.p.v. leven.

Mike
 
In navolging op mijn kritische post ovr het gnosticisme van 2 weken het volgende:

Ik heb me grondig ingelezen, middels deze artikelen van John Lash:

http://www.metahistory.org/gnostique/telestics/ApproachingGnosticism.php
http://www.metahistory.org/gnostique/archonfiles/ETDeception.php
http://www.metahistory.org/dynamyth/TreeNymphs1.php
http://www.metahistory.org/gnostique/telestics/GnosticOrigins.php

Zoals ik het begrijp, zou het gnosticisme zich tegen het patriarchaat van de christenen hebben gekeerd, dat uitgaat van een straffende, sadistische, mannelijke God, die tegelijkertijd liefde zou zijn. Het gnosticisme zet hier Sophia/Gaia tegenover, een godin die de aarde heeft geschapen. Zij is de schepper van zowel het goede als het 'kwade'. Dat laatste ziet het gnosticisme niet als zodanig, maar eerder als een menselijke dwaling/vergissing.

Het christendom, daarentegen, onderscheidt twee scheppende krachten, God en de Duivel. Maar de God die de christenen vereren, Jehova, is een valse profeet (vandaar ook de titel van het boek van Lash: Not in His Name). Dit is de Demiurg, die (als ik het goed begrijp) ook de archonten aanstuurt, die ons voortdurend misleiden.

Lash beweert dat het gnosticisme niet dualistisch is en het christendom wel, maar hij maakt een onderscheid tussen het christelijke patriarchaat en het gnostische matrarchaat. Dat klinkt behoorlijk dualistisch. Ook stelt hij dat Sophia verantwoordelijk is voor onze goede en 'abusievelijke' daden, maar tegelijkertijd zijn er die archonten die ons voortdurend op het vekeerde been zetten. Klinkt ook dualistisch, want enerzijds maken we gewoon denk- en inschattingsfouten en anderzijds zijn er altijd nog die archonten om de schuld te geven voor als het echt uit de hand loopt door ons toedoen. Opnieuw een erg dualistische gedachte en vooral erg makkelijk gedacht als het gaat om verantwoordelijkheid nemen voor je daden.

Wie heeft volgens Lash de aarde en alle leven op aarde gecreeerd? Sophia is Gaia, de aarde. Maar wie of wat heeft dat dan geschapen? Ik vind hierop geen antwoord. Of is Sophia de oppergodin, dus is God een vrouw? Lash ontleent zijn mening dat Jehova een wrede sadist is enkel aan wat de Bijbel over Hem schrijft. Het komt kennelijk niet in hem op dat deze geschriften gemanipuleerd zouden kunnen zijn in de loop der tijd om inderdaad een wreed en sadistisch patriarchaat neer te zetten. De Bijbel is van oorsprong een Afrikaans geschrift, maar pas toen deze teksten in Europa op schrift waren verschenen is de ellende begonnen, waaruit je mag opmaken dat er een hoge mate van manipulatie heeft plaatsgevonden waarbij religie politiek is geworden. Idem met andere monotheistische religies als islam en judaisme.

Welke garantie heeft Lash eigenlijk dat niet ook het gnosticisme zoals hij dit uitdraagt het product is van manipulatie? Hoe zuiver waren die Nag Hammadi nu werkelijk? Hij geeft zelf toe dat we het moeten hebben van flarden die bewaard zijn gebleven. Naar alle waarschijnlijkheid waren het Kopten die deze teksten hebben geschreven en dat waren...christenen! Als het christendom onderhevig is geweest aan manipulatie, waarom dan ook niet het gnosticisme? Voor zover hij e.e.a. kan terug herleiden zou de oorsprong van het gnosticisme wel eens Azerbadjan kunnen zijn. De Kaukasus dus. Bij het christendom is alle ellende begonnen door de Kaukasiers (blanken). Wie zegt me dat het gnosticisme niet een even gestoorde tegenhanger hiervan is? De geschiedenis van blanken kenmerkt zich immers door voortdurende onderlinge strijd.

Ik zie het inmiddels zo:

Het christendom gaat eenzijdig uit van de hemelse, vaderlijke energie. Een patriarchaat.
Het gnosticisme gaat eenzijdig uit van de aardse, moederlijke energie. Een matriarchaat.

Wat ik bij beide mis is de integrale visie van natuurvolkeren waarbij zowel yin als yang, moeder als vader, aarde als hemel, werden geeerd. Beide visies lijden aan het typisch Europese 'ik ben beter dan jij'-denken, een teken van krankzinnigheid. Allebei even gesjeesd dus.

Ook zie ik het uit elkaar trekken (dualisme) van kennis en wijsheid, wetenschap en religie/spiritualiteit. Het gnostiscisme legt met de termen 'gnostis' (kennis) en 'Sophia' (leer) eenzijdig de nadruk op kennis/leer. Het christendom onthoudt de mensheid het liefst juist deze kennis en gooit het op blindelings geloven (religie). Opnieuw dezelfde dualistische tweedeling, waarbij noch de een, noch de ander gelijk heeft, maar beide juist geintegreerd zouden moeten worden. Natuurvolkeren deden dit, dit soort dualisme is een blank (Kaukasisch) probleem, een vorm van waanzin die we wereldwijd als een virus hebben verspreid.

Maar goed, het gaat kennelijk dus om kennis (gnosis). In het Oude Testament vermomde Lucifer zich als een slang en verleidde eerst Eva (Adam volgde blijkbaar sullig) om de Hof van Eden te verlaten. Lucifer was de Lichtbrenger en de verlichting zat hem in het opdoen van kennis. Luciferianen geloven dat God een tiran is, die zijn onderdanen gevangen hield in onwetendheid in die tuin. Het was Lucifer die hen bevrijdde uit de klauwen van God Vergelijk dat eens met wat Lash beweert over het gnosticisme. De Demiurg (Jehova) is een wrede tiran en het gaat om het opdoen van kennis. Klinkt aardig Luciferiaans, nietwaar? Vooral als je hierin meeneemt dat hij schrijft dat we de zonen van Seth zijn, de Egyptische variant van Satan! Wie zegt mij dat hij niet zelf een valse profeet is?

Kortom, ik ben alleen maar skeptischer geworden en ben dus maar eens gaan Googlen op kritische artikelen over John Lash. Ik vond dit artikel van de christelijke site Godlike Productions, die regelmatig zeer goede en heldere artikelen heeft:

http://www.godlikeproductions.com/forum1/message2098515/pg1?disclaimer=1

Dit artikel stelt terecht dat als er al zo weinig bekend is en terug te vinden over de gnosten en het gnosticisme, waarom moeten we Lash dan op zijn woord geloven? Hoe weten we dat de Nag Hammadi niet door de archonten zijn geschreven of beinvloed? Of dat de archonten niet Lash zelf aansturen? Historisch gezien staat Lash met alles wat bij namens het gnosticisme beweert op zeer wankele grond. Volgens mij heeft hij ook een behoorlijk ego.

Er is overigens ook een Facebook-pagina die zich tegen Lash keert:
https://www.facebook.com/pages/John-Lamb-Lash-and-the-Failed-Gaian-Warriors/127138290783165

Het komt op mij over als de zoveelste gesjeesde blanke die de weg kwijt is. Ik herken, na het lezen van deze artikelen, ontzettend veel van wat thijs in de loop der tijd op het forum heeft geschreven. Thijs heeft ook al eens die Philip K. Dick genoemd, een gesjeesde scifi-schrijver, over wie ik al eens eerder schreef: https://www.fatsforum.nl/forums/topic/de-relatie-tussen-mensen-en-varkens/page/149/#post-111311. Een andere gesjeesde scifi-auteur, L. Ron Hubbard, is de uitvinder van de Scientology-kerk, dus moeten we deze lui nu echt serieus nemen?

Mike
 
Vrijland trekt alleen een behoorlijk andere conclusie dan jij. Ik zie in zijn comments dat hij begint over drako's en reptillianen. Vrijland geloofd in geinfiltreerde aliens en dat spekt door in bijna alle artikelen die ik van zijn hand heb gelezen. Maar er zal vast een kern van waarheid inzitten. Ik bedoel kijk naar al die films/series die geweldadig zijn.
 
Het enige wat WIJ individueel hoeven te doen ,
is naar ONS innerlijke ZELF te kijken.
Onze GEDACHTEN zullen veranderingen in de wereld gaan brengen.
We zullen het kwade moeten negeren op allerlei factoren.
Het GOEDE in ons naar boven halen ,en dat delen MET ELKAAR.


http://degoednieuwskrant.nl/nieuws/spiritueel/2500-onvoorwaardelijk-jezelf-zijn
 
Debsy, die reptilianen van Vrijland zijn de archonten van de gnosten, de Nefilim van de Bijbel en de djinn van de islam.

Het feit dat zoveel culturen hierover spreken geeft aan dat er een algemeen bewustzijn is van een al of niet buitenaardse infectie van ons bewustzijn. Ik denk dat het in onszelf zit en niet van buitenaf komt.

Mike
 
Goed dat hier een artikel over is in het Nederlands! Ik ga het nog in detail lezen, maar wat ik nu even snel zie klopt.

Mike
 
Mike
Goed dat hier een artikel over is in het Nederlands! Ik ga het nog in detail lezen, maar wat ik nu even snel zie klopt.



ik kreeg dit als commentaar toen ik dit artikel naar een vriend stuurde met het verzoek naar hem om eens te kijken wat hij hier van vond:

"hoi Marijan, verhaal overtuigt me niet.
weet jij nog wat er 600 voor Christus gebeurd is?
ik ben dat effe vergeten, en volgens mij de rest ook..."
 
Typisch Nederlandse reactie. Krijg je een keer de kans om wat verborgen geschiedenis te weten te komen en dan wuif je dat zo weg...Zalig zijn de onnozelen!

Mike
 
Marijan,

Inmiddels heb ik het hele artikel gelezen. Indrukwekkend en zeer compleet, mijn complimenten voor deze vondst! Ik weet dat het een vriend is van jou, maar ik ga het toch zeggen: hij is een enorme sukkel dat hij DE BELANGRIJKSTE GESCHIEDENISLES OOIT aan zich voorbij laat gaan!

Vier kritiekpuntjes, maar dat zijn details en doen niets af aan de geloofwaardigheid van het artikel:

1. Er zijn geen mini-nukes gebruikt op 9/11, maar een onbekende technologie, die door Judy Woods het 'Hutchinson-effect' wordt genoemd. Eigenlijk is het heel oude anti-zwaartekrachttechnologie die de bouw van pyramides en andere stenen constructies mogelijk heeft gemaakt en ooit ons heeft toebehoord. Deze is van ons afgepakt en tegen ons ingezet als gemilitariseerd wapen.

2. Moslims (semieten) zijn niet alleen doelwit van deze satanische club vanwege het feit dat hun bankensysteem niet uitgaat van renteheffing (riba). Dat is slechts een deel van het verhaal en zeker geen onbelangrijk deel. Minstens zo belangrijk is echter dat zij een stuk geschiedenis vertegenwoordigen in het midden-oosten dat deze zieke lui willen herschrijven door hen en hun cultuurgoed volledig uit te roeien. Om dezelfde reden zijn natuurvolkeren in Afrika en elders eveneens uitgeroeid of onderdrukt. Bovendien zijn niet alle semieten moslims, er zitten ook christenen tussen. Met name (As)syrische christenen, maar ook christenen in Irak, zijn het doelwit van deze idioten. Officieel hebben ze hier tegenwoordig 'ISIS' voor, maar dat is slechts het zoveelste hoofd van deze veelkoppige draak.

3. De oorlog in Vietnam en de overname van China en japan en menig ander voormalig boeddistisch land in het oosten heeft te maken met opnieuw het vernietigen van veel oudere culturen en spirituele filosofieen die gericht zijn op eigen verantwoordelijkheid i.p.v. angst voor 'demonen' van buitenaf.

4. Er wordt in het artikel twee maal melding gemaakt van thema's die in deze topic zeer uitgebreid uitgewerkt zijn. Helaas gebeurt dit tussen neus en lippen door. Men spreekt over het uitroeien van de zwarte adel, geen feit om snel even de revue te laten passeren. Evenmin zou je al te snel voorbij moeten gaan aan de theorie dat het hier de afstammelingen van Kanaan, de BLANKE afstammelingen van de zoon van de ZWARTE Cham, betreft. De 'Israeliers' doen zich voor als Semieten en dus als de afstammelingen van Sjaam, een zoon van Noach. Het was echter de blanke (albino) Kanaan over wie Noach een vloek uitriep, iets wat door JOODSE bijbelgeleerden later is omgebogen naar de 'vloek van Cham', die zwart was. De KANAANIETEN (afstammelingen van Kanaan) waren echter een verdorven ras, dat zich o.a. schuldig maakte aan sodomie (Sodom en Gomorra) en Kanaan was blank.

Heel interessant om bevestigd te zien wat ik al geruime tijd beweer, nl. dat er oude rekeningen worden vereffend met Rusland en dat Rusland onze enige hoop is om het tij te keren. Daarom is het ZO BELANGRIJK dat we niet in de anti-Rusland-propaganda trappen! Dit is hun gebied, hun geschiedenis, zij weten met welke krachten zij te maken hebben, al eeuwenlang! Het geeft ook aan dat niet alle blanken het bij het verkeerde eind hebben. Herhaaldelijk heb ik me al positief uitgedrukt over de intelligentie van Russische politici tegenover de regelrechte imbeciliteit van westerse politici.

Ook interessant om te lezen dat de Amerikaanse president Andrew Jackson deze lui zelfs openlijk satanisch noemde! Wat waren ze toen zoveel verder en wat moeten we vandaag de dag toch lullen als Brugman om door te dringen tot de botte hersenen van menigeen, inclusief lui hier op het forum! Jouw vriend is hier een perfect voorbeeld van, Marijan. De elite lacht zich kapot als wij zelf kiezen voor onze eigen onwetendheid, onnozelheid en slavernij! Zoals je weet speelt ondervoeding van het brein hier een cruciale rol in. Daarom vallen ze met fluor ook rechtstreeks de pijnappelklier aan.

Kortom, onze hoop en redding moet gevestigd zijn op het oosten en niet op het westen. De wijzen kwamen altijd al uit het oosten. Er zijn twee belangrijke voorwaarden voor de definitieve val van Babylon en daarmee een betere wereld:

1. Het centrale bankensysteem en dus het huidige monitaire stelsel moet vallen.
2. Israel moet vallen.

Beiden zijn in volle gang en onontkoombaar en dat is het goede nieuws! Het is game over voor deze sicko's, wat ze ook nog proberen om te redden wat er te redden valt.

Conclusie: een steengoed artikel van Marijan en een MUST READ! En daarom hier opnieuw de link, zodat jullie versneld een geschiedenisles krijgen die je niet op school hebt gekregen: http://www.wanttoknow.nl/hoofdartikelen/de-onbekende-geheime-maffia-uit-khazaria/.

Mike
 
In het verlengde van het artikel van Marijan dit ijzersterke artikel van John Kaminski, een van mijn favoriete internetcolumnisten:

http://www.darkmoon.me/2015/the-fir...ion-that-the-israelites-were-slaves-in-egypt/

Mizraim was de jongste broer van Kush (Ethiopie). Mizraim zou slaan op Egypte, maar uit het artikel van Kaminski blijkt dat het in werkelijkheid een ARABISCH gebied is.

Het artikel geeft verder aan dat er helemaal geen patriarchische farao's waren in Egypte, compleet met slavernij, maar koningen en dat hun samenleving zeer geavanceerd was:



The third and most revealing clue was the notion of slavery, which Ezzat claims was never practiced in Egypt until the Greeks and Persians brought the practice with them a thousand years later than the supposed time of Moses and Joseph.

(...)

But more than anything else, it was the insult to Ancient Egypt’s extremely enlightened religious philosophy — moral practices that have never been equalled by the civilizations that came later — that compelled Ezzat to defend the honor of a remarkable culture that survived for the better part of three millennia, longer – you make take note — than any other culture in world history.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.523
Berichten
532.026
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan