De relatie tussen mensen en varkens

Over de hele wereld komen ook stenen structuren voor. Dit zou betekenen dat Stonehenge en andere stenen bouwwerken dus ook Afrikaans zijn.

Kan. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat de post-deluviaanse beschavingen e.e.a. hebben nagemaakt. De blanke druïden kunnen daar een voorbeeld van zijn.

Over dat debat tussen Duke en Jones (ik heb weer geluid op de PC): ik denk dat Duke wel een punt heeft. Je hoort dit ook regelmatig voorbijkomen op Red Ice Creations (ik weet dat je daar geen fan van bent Mike, maar er komen regelmatig interessante figuren voorbij): er is ook een oorlog gaande tegen het blanke ras. Ik denk dat dit een mooi moment is voor deze discussie, als ik zo de Volkskrant (zijn ze hier op geabonneerd) doorblader. Van kop tot staart gaat het over de migranten.

Ik zie het als problematisch om andere culturen zo massaal te integreren in een continent waarvan het ras dat er al een paar duizend jaar woont, zichzelf niet fatsoenlijk voortplant. Henrik Palmgren en David Duke hebben wat mij betreft volkomen gelijk als ze zeggen dat dit iets onwenselijk is. Ook zit er duidelijk een agenda achter (en dat zou een waarschuwing moeten zijn).

Volgens mij hebben we twee opties: of de hele wereld integreren en kiezen voor 1 gemixt ras of de verschillende rassen toch gescheiden houden. Het klinkt misschien wat zwart-wit (pun intended) maar daar gaat het toch op neerkomen op de lange termijn. Sterker nog, waarschijnlijk eindigen we allemaal als blanken als je maar ver genoeg vooruit kijkt, mocht het mixen van de verschillende rassen zo door blijven gaan. Lastige materie dit.
 
Ik heb het complete debat tussen Alex Jones en David Duke gevolgd. Beiden brengen uitstekende argumenten naar voren en Alex Jones wordt op zijn oude dag nog mild ook, zo tolerant stelt hij zich op naar Duke! Dit zijn mijn conclusies:

David Duke komt over als de sterkere van de twee met de beste argumenten. Wat beide heren echter niet door lijken te hebben is dat ze meer overeenkomstige visies hebben dan afwijkende en dat ze dezelfde vijand hebben. Het debat concentreert zich vooral op wie deze vijand is/zijn. Voor Duke is het duidelijk: de joden (zionisten). Het feit dat Duke overal de hand van de zionisten achter ziet bezorgt Jones echter koppijn.

Het probleem met hen beiden is dat ze uitgaan van een blanke, Europese, christelijke traditie en niet verder terug gaan in de geschiedenis. Duke had Jones kunnen verpletteren met zijn argumentatie als hij het woord 'crypto' (verborgen) had laten vallen om te benadrukken dat we te maken hebben met nepjoden (Khazaren), die met hetzelfde gemak zichzelf christenen, moslims, communisten, atheisten, wetenschappers of wat dan ook noemen om hun doelen te verwezenlijken. Dit zou de vraag van Jones hoe het kan dat er zich ook niet-joden (gentiles) in de machtsstructuur van de elite bevinden effectief hebben beantwoord. Het is ook een blinde vlek voor Duke, die totaal voobij gaat aan de zwarte bladzijden in de blanke, Europese, christelijke geschiedenis. En wat te denken van de totstandkoming van de huidige V.S., gebaseerd op illegale kolonisering en genocide van de oorspronkelijke bewoners?

Dat is het probleem met rechtse blanken die met elkaar in debat gaan en zich baseren op 'christelijke' normen en waarden. Alex Jones ging m.i. te ver door David Duke te vergelijken met de militante Nation of Islam, maar dat pareerde Duke prima. Om de een of andere reden wil Jones Duke maar in de hoek van 'white supremacists' stopen, terwijl Duke duidelijk maakt dat ELKE bevolking, cultuur of groep het recht heeft op het in stand houden van hun cultuur, tradities en waarden. Duke benadrukt terecht dat alle mensen helemaal niet gelijk zijn of hoeven te zijn, maar dat we juist verbroedering moeten nastreven door het eren en respecteren van onze verschillen.

Duke herhaalt meerdere keren dat het de blanken zijn die nu in een negatieve geboortecyclus zitten. Volgens hem komt dat omdat de joodse elite zich specifiek tegen blanke, Europese, christelijke waarden keert in het voordeel van andere bevolkingsgroepen (hij noemt specifiek de Afrikanen en Spaanstaligen), die een positief geboortecijfer hebben. Een reden voor het negatieve blanke geboortecijfer is volgens Duke de anti-gezinsagenda die in het westen zo wordt doorgedrukt. Dif speelt zeker een rol, dat valt niet te ontkennen. Je zou ook chemicalien in het voedsel en drinkwater en in het milieu kunnen aanwijzen of andere negatieve omgevingsfactoren waarmee we dagelijks worden bestookt. Maar het komt niet in Duke op dat wij blanken ook INHERENT zwak zijn en van het begin af aan in alle opzichten pathologisch zijn geweest. Dat past niet in zijn superieure, blanke wereldbeeld en mensbeeld. Neem hem zijn blanke tradities en normen en waarden af en hij heeft niets meer, want dat is waar hij vandaan komt en dat is waar hij voor staat. Alex Jones is al geen haar beter, zoals gezegd staan ze qua standpunten dichter bij elkaar dan ze willen toegeven.

Zoals je ziet vertonen beide blanke activisten blinde vlekken die voortkomen uit vasthouden aan een Europese, christelijke traditie die hen een identitieit verschaft. Ik moest bij het beluisteren van de standpunten van David Duke regelmatig aan thijs denken. Net als thijs is Duke van mening dat de elite doodsbang is voor blank Europa en blanke Europeanen en net als thijs verkondigt hij de mening dat de migrantenstroom naar blanke landen uiteindelijk zorgt voor de totale verwatering van de oorspronkelijke blanke cultuur. Het punt is dat dat laatste niet helemaal gelogen is, er is zeker een agenda om 'eenheid' tussen landen, volken en culturen te bevorderen met het idee om culturele verschillen te doen verwateren. Tegelijkertijd is de anti-migrantenpolitiek van bijv. Wilders hier in Nederland of Donald Trump in Amerika ook weer heel eng.

Al met al vond ik David Duke er dus als sterkste uit rollen, maar daarmee is niet gezegd dat Alex Jones geen waardevolle punten maakte hier en daar. Hadden ze de moeite genomen om een veel breder historisch perspectief te hanteren in hun argumentatie, dat niet uitsluitend blank, Europees en christelijk is, dan had de discussie een veel interessantere wending genomen. Waarmee eens te meer duidelijk is dat blanken moeite hebben met de gedachte dat zij niet het centrum zijn van de wereld en zouden moeten breken met hun 'traditie' door eens een toontje lager te gaan zingen.

Mike
 
David Duke heeft zo de vloer aangeveegd met Alex Jones dat de video nu van het YouTube-kanaal van Alex Jones is verwijderd!

http://beforeitsnews.com/alternative/2015/08/full-alex-jones-show-alex-debates-david-duke-3201194.html

Mike
 
Op 31 mei schreef ik in de Syrie-topic over Alex Jones het volgende:




Ook ik denk niet dat hij voor de NWO werkt. Het probleem is inderdaad dat hij de meest bekende ‘complotdenker’ is en met veel macht komt veel verantwoordelijkheid. Het lijkt erop dat zijn positie aan de top van de alternatieve media hem alsmaar politiek correcter maakt, uit angst om te scherp uit de hoek te komen en zijn toppositie te verliezen. Terwijl het juist deze scherpheid is geweest die hem daar heeft gebracht! Hij hoeft niet meer te vechten om aandacht en dat maakt hem gemakzuchtig. Vergeet ook niet dat het hem financieel geen windeieren heeft gelegd:

https://fitzinfo.wordpress.com/2015/03/21/millionaire-alex-jones-mysterious-dogwood-creek-home/

Van mij hoeft een ‘truth seeker’ niet in een kartonnen doos te wonen en succes mag best financieel beloond worden. Als Alex Jones nog even gedreven zou zijn als voorheen dan is dat grote huis hem gegund, maar het wordt allemaal 1 grote optelsom als we moeten constateren dat hij weliswaar aan de top zit qua positie, maar allang niet meer als het om de werkelijke zoektocht naar de waarheid gaat.

N.a.v. het recente debat tussen AJ en David Duke schrijft deze auteur:


The fact that he doesn’t explicitly mention Jews is, in my opinion, a practical measure. If he did he’d immediately be cast into exterior darkness and be labelled a cook and a Nazi. He’d lose his advertising and become a fringe outlier. Even his radio slot might be closed down. Remember many of the leading White Interest forces such as American Renaissance and Pat Buchanan take the same approach. In fact Jones goes closer to identifying the man behind the curtain than most.

So to my mind AJ has had - on balance - a positive influence. His main achievement has been to get people thinking beyond the parameters deployed by the MSM and the other Lords Of Diversity. He has held up unsanctified ideas for inspection and shone a light on the cockroaches crawling under the stones. The value of this cannot be overstated.

So please continue Alex, even with all your faults.

http://irishsavant.blogspot.nl/2015/08/alex-jones-versus-david-dukes.html

Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.

Mike
 
Hier de officiele reactie van David Duke over zijn debat met Alex Jones:

http://davidduke.com/dr-david-duke-official-statement-on-the-duke-jones-great-debate/

Mike
 
Mike Rivero van whatreallyhappened.com heeft zelf ook een radioshow. Op zijn site staat de volgende aankondiging:



Dr. David Duke will be our on-air guest next Tuesday to talk about the aftermath of his recent appearance on Alex Jones! Spread the word!

Mike
 
f1fkp7p.jpg


Mike
 
De politieke correctheid die de in het westen zo gekoesterde vrijheid van meningsuiting in een wurggreep houdt haalt de angel uit alles:

http://govtslaves.info/book-burning-returns-as-modern-germans-torch-politically-incorrect-texts/
http://refreshingnews99.blogspot.in/2015/08/guess-what-word-is-trying-to-be.html


Mike
 
Nou kan ik helaas dat bericht niet meer terugvinden, maar het ging om 23-24 september, wat ons allemaal te wachten staat. Liever gezegd de maanden september en oktober. Nu heb ik natuurlijk hier verder op gegoogled en ook video's bekeken en het verontrust me best wel.

Moeten we hier serieus angst voor hebben? Of wordt het allemaal overdreven?

http://viraalvandaag.com/2015/08/19/waarom-praat-iedereen-over-de-mysterieuze-datum-23-september-2015/#


 
Angst hebben heeft geen zin want dat verlamt alleen maar. En wat wou je op zo'n korte termijn gaan doen? Het simpelweg weten dat er iets kan gebeuren omdat er voor die dag iets gepland staat, kan handig zijn. Dan word je niet meegezogen in een (puur) emotionele reactie maar heb je dus in je achterhoofd de gedachte dat het de bedoeling was. Je kunt er dus rationeler naar kijken.
 
Nou kan ik helaas dat bericht niet meer terugvinden, maar het ging om 23-24 september, wat ons allemaal te wachten staat. Liever gezegd de maanden september en oktober. Nu heb ik natuurlijk hier verder op gegoogled en ook video’s bekeken en het verontrust me best wel.

Moeten we hier serieus angst voor hebben? Of wordt het allemaal overdreven?

Misschien trekken 'ze' dan wel de stekker uit de fakenomie. Als er al wat gebeurd.


 
Hoi Panda,

Dat sluit dus mooi aan met dit verhaal:
http://theeconomiccollapseblog.com/archives/why-are-so-many-people-freaking-out-about-a-stock-market-crash-in-the-fall-of-2015

 
Voor haar en voor anderen die zich hierin kunnen vinden dit filmpje:

Ikken het filmpje en/of heb anderen gezien van die strekking. Echt ongelooflijk, verbijsterend. Dat ouders op die scholen daar niet tegenin opstand komen.
Hoe gaat dat op dit moment op Nederlandse scholen?
 
http://z3news.com/w/larry-edelson-ride-hell-coming-months/
On October 7, 2015, the first economic supercycle since 1929 will trigger a global financial crisis of epic proportions. It will bring Europe, Japan and the United States to their knees, sending nearly one billion human beings on a roller-coaster ride through hell for the next five years. A ride like no generation has ever seen. I am 100% confident it will hit within the next few months.”

Nou lekker dan...
Gelukkig hebben ze het meestal bij het verkeerde eind.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
532.563
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan