En misschien niet dat een gepeste eerst zelf gepest heeft, maar wel dat om een één of andere manier deze ervaring belangrijk is voor deze persoon. Net zolang tot dat deze persoon de les geleerd heeft en de ervaring niet meer nodig is.
En de mensen die gestikt zijn in de vrachtwagen of verdronken in de middellandse zee, hebben hier misschien op zielnivo voor gekozen. Gekozen om een boodschap duidelijk te maken.
We zijn hier tenslotte om te leren. En omdat daar blijkbaar nogal wat levens voor nodig zijn, zien we zoveel leed.
Met alle respect voor jou (en dat heb ik, dat weet je), dit vind ik zo'n gelul. Dit komt allemaal uit de New Age-hoek, geinspireerd op de mystieke scholen, in Europa vooral vertegenwoordigd door de theosofiebeweging.
Waar we mee te maken hebben zijn satanische krachten die voortdurend bezig zijn om ons ware menselijke potentieel (inderdaad gestoeld op liefde) te saboteren. Met hun energie besmetten ze de groep, want je weet dat er maar 1 rotte appel nodig is om de complete inhoud van de mand te laten verrotten. Het heeft geen moer te maken met 'zielsbestemming' en al die flauwekul.
Het domste wat je kunt doen is dit jezelf en anderen wijsmaken om zo verantwoordelijk te dragen voor wat zieke lui jou aandoen en waar jij GEEN ENKELE schuld voor draagt, geen enkele! Je hoeft deze sicko's ook niet te vergeven, maar je moet wel uitkijken dat je niet de rest van je leven door haat wordt verteerd of met een laag zelfbeeld rondloopt.
Don't get mad, get even. Zorg ervoor dat jij iets van jezelf maakt en de leugen dat je niets waard bent weigert te geloven. Het woord 'verkrachten' zegt genoeg, het betekent: ontkrachten, je kracht afnemen. Blijf in je kracht staan, wat je ook is overkomen, en zet je ware potentieel neer want dat is je GEBOORTERECHT. Dan helpt het niet om rond te lopen met gedachtenvirussen als 'mijn ziel heeft voor deze leerervaring gekozen'. Mag ik effe een teiltje?
Mike