De relatie tussen mensen en varkens

Ik heb de presentatie van Master Ayin Amaru Kare gezien. Dank hiervoor, Paradogma, het is fijn als er nog iemand meezoekt! Hetis ook een verademing om deze keer met een boeddist te maken te hebben, geeft toch weer een ander perspectief.



Hij meent dat er geen Trans-Atlantische slavenhandel was, maar een Trans-Atlantische oorlog, waarbij de blanke Europeanen (uiteraard met toestemming van de toenmalige paus Innocentius VIII) stelselmatig de zwarte bevolking in zowel Afrika als Amerika vermoordde. Ik ben er nog niet over uit hoe de ‘Native Americans’ hier dan tussen passen…

Dit zegt hij correct. Het was een regelrechte rassenoorlog, waarbij het zwarte ras tot vijand werd verklaard en waar slavernij onderdeel van uitmaakte (de slaven waren krijgsgevangenen, vergelijkbaar met de krijgsgevangenen die de Japanners inzetten om de beruchte Burma-spoorlijn aan te leggen).

Hoe passen de Native Americans hiertussen? Simpel. Als ik de spreker goed heb begrepen waren de oorspronkelijke bewoners van West-Indie (met in het verlengde hiervan Zuid- en Noord-Amerika) de Ameru. Dit is waar Amerika zijn naam aan heeft te danken. het verklaart ook waarom Columbus ze 'Indianen' noemde, want de Caribische eilanden liggen in het verlengde van Zuid-Amerika en Noord-Amerika weer in het verlengde daarvan. Deze Ameru waren zwarten die van oorsprong uit Afrika kwamen. De lichtergekleurde 'indianen' die wij kennen zijn het gevolg geweest van ofwel het albino-gen, ofwel vermenging met blanken.

Eigenlijk moet je het niet zien als een rassenoorlog tussen blanke Europeanen en zwarte Afrikanen, maar als een spirituele oorlog van de anti-creatiekrachten uit Europa en uit het midden-oosten (de spreker legt ook uit dat na het pauselijke decreet uit Rome van 1491 dat zwarten officieel tot slaaf konden worden gemaakt de Europeanen en islamieten samenwerkten om de zwarte Afrikanen tot slavernij te dwingen) tegen mensen die creatie hadden als basis van hun spiritualiteit. Uiteraard betrof dit Afrikanen, maar ook gemelaneerde eilandbewoners van de Stille Zuidzee, Aboriginals en Maori's in Australie en Nieuw-Zeeland, de inwoners van Oost-Indie en West-Indie en Noord- en Zuid-Amerika. Het was (en is) een spirituele oorlog van duister tegenover licht.

Weet je nog dat ik het volgende schreef?



Als de Europese vertalers van de Bijbel de naam van God (Yah) geschrapt hebben uit de Heilige Schrift, is het dan ook niet plausibel dat ze deze wraakactie van God jegens de zwarte Israelieten erin geschreven hebben? Dat deze ‘voorspelling’ vervolgens waarheid is geworden is dan logisch, want ze hebben immers aangekondigd wat ze van plan waren: de Israelieten opsporen in Afrika, hen tot slaven maken en structureel hun culturele en religieuze identiteit uitwissen.

Hoe goed is het dan om deze spreker (vanaf 27:10) te horen vertellen dat deze passages daadwerkelijk in de Bijbel zijn geschreven door blanke Europeanen! Je voelt trouwens zijn ingehouden woede. Ergens zegt hij ook dat hij bewust niet gaat vloeken, omdat er video-opnames worden gemaakt.

Voor wie nu nieuwsgierig is gworden, het gaat om deze video:



Mike
 
Ook interessant is dat de oude afbeeldingen (sommige meer dan 26.000 jaar oud!) van de goden van oudere gemelaneerde beschavingen, zoals de Olmecs in Mexico, eruit zagen als zwarten. Staat er niet in de Bijbel geschreven dat we in Gods evenbeeld zijn gemaakt? Dan staan wij blanken het verst af van het evenbeeld van God, want deze bechavingen waren veel oorspronkelijker en dus veel ouder! Dit betekent dat we Jezus en alle andere Bijbelse figuren dus naar ONS evenbeeld hebben geschapen door ze blank te maken. Dit doet denken aan wat ik laatst nog schreef over het kabbalistische boek de Zohar:



De Zohar stelt dat niet alleen God de mens bepaalt, maar dat andersom de mens ook invoed kan hebben op God. Dat klinkt als het God-complex van de Khazaren! Anders gezegd kan het Lage invloed hebben, volgens deze leer, op het Hoge, het aardse kan van invloed zijn op het hemelse, de duisternis kan het licht beinvloeden en het fysische kan van invloed zijn op het metafysische. Dit voor God spelen is een regelrechte illusie!

Dit schreef ik in dit draadje 4 dagen geleden.

Ook interessant om te zien wat de werkelijke naam was van Christopher Columbus: Cristobal Colon. Het woord 'colon' verwijst naar de dikke darm. Een van de ergste vernederingen die de blanken de zwarte slaven lieten ondergaan was anale penetratie (vooral van mannen door mannen). Hier komt het woord 'kolonisatie' en 'kolonie' vandaan: they fuck you in the ass!

Mike
 
Dank voor je bijdrages, Alethea. Nog niet zo lang geleden zei Heksje dat ik je wegjoeg van dit forum. Ik zei dat jij wel tegen een stootje kon. Nu is het Heksje die weg is, maar jij bent er nog. Dank daarvoor!

Mike
 
Paradogma,

Ik heb deel 1 van dat verhaal van die rasta bekeken over de oorsprong van de rastafari-beweging, voor het gemak even hier:

https://www.youtube.com/watch?t=125&v=H3VZxa9wYyU

Ik kan bijna niet geloven dat jij dit over het hoofd hebt gezien, je moet echt met een scherpere blik leren onderzoeken! Ga direct naar 30:26, waar hij spreekt over Joseph Hibbert, een van de eerste rastafari-predikers, die in Costa Rica lid werd van de Ethiopische Vrijmetselaars!

Dat veganisme zat me al niet lekker. Dat en het feit dat deze beweging helemaal geen lange geschiedenis heeft, maar pas bestaat sinds 1930. Vervolgens hoor ik die rasta vertellen dat zwarte Jamaicanen de afstammelingen zijn van gevangengenomen Keniaanse krijgers, maar dat de rasta's geweldloosheid (en veganisme) voorstaan. Zo maak je letterlijk nooit een vuist tegen je onderdrukkers, terwijl uit zijn verhaal blijkt dat er de afgelopen 400 jaar succesvol weerstand is geboden tegen de blanke overheersers. Hierdoor ben ik me af gaan vragen of niet ook Marcus Garvey en andere pioniers als Leonard Howell en Robert Hinds, of misschien zelfs wel die Ethiopische keizer Ras Tafari Haile Selassie, ook vrijmetselaars waren. En jawel hoor, bingo! Lees dit artikel van Henry Makow:

http://henrymakow.com/2015/05/Black-Power-Leaders-are-Freemasons .html

Wist je dat er ook een Skull and Bones voor zwarten is, genaamd Boule?

http://www.henrymakow.com/the_boule_-_the_black_skull_an.html

Verhelderend, nietwaar? Moeten we dus maar de rastafari-beweging aan de kant gooien? Nee, want we kunnen er veel van leren over de geschiedenis van de zwarte Israelieten, mits we alert blijven op disinfo. Gelukkig heb ik daar een goede radar voor!

Mike
 
Voortbordurend op mijn post van gisteren onderstaand uitstekend artikel over de rol van de vrijmetselarij in het ontstaan van zwart nationalisme en de specifieke rol die het Caribische gebied hierin heeft gespeeld:

http://freemasoninformation.com/2014/12/freemasonry-and-black-nationalism/

Er staat veel, heel veel interessante informatie in het artikel, maar deze conclusie vind ik veelzeggend:



Interesting that from Prince Hall to Marcus Garvey, down to today’s Hip-Hop, there has long been a Caribbean connection to these nationalist and esoteric movements. Prince Hall may have been born in Barbados. Delany had suggested the West Indies as a goal for emigration. Garvey was Jamaican, as were the circle of intellectuals who comprised the leadership of the UNIA. The Rastafarians were also born in Jamaica, with a pan-Caribbean parentage. Most of these men were Freemasons or were themselves formed by churches founded by Freemasons. Michael Muhammad Knight’s books indicate a strong Caribbean-American presence in the Five Percenters, and the Moors had a lot of ex-Garveyite members, presumably many of them Caribbean as well; though Masonic borrowings exist through the Moors, the NOI and the Five Percenters, the leadership doesn’t seem to be composed of Freemasons, as it seems almost all their Black Nationalist predecessors were. Perhaps this is a reflection of the decline in the influence of American Freemasonry in general. Hip-Hop overlaps with many of these already Boolean circles; many pioneers were Jamaican, and MC’ing is generally acknowledged to have derived from Jamaican dance-hall toasting over dub plates. Something worth exploring is the extent to which Prince Hall masonry exists in the Hip-Hop community; at first impression it would appear significant. The link between the development of Hip-Hop and the Five Percenters is revealed in its shared slang and just this year Jay Z scored some publicity by sporting the 5 Percenter’s logo. And of course, many MC’s and DJ’s identify themselves as Muslims and members (or supporters) of the Nation of Islam.

Hoe creeer je gecontroleerde oppositie vanuit een slavenpopulatie die maar 1 wens heeft: terugkeren naar Afrika? Simpel. Zorg ervoor dat alle slaven ongeletterd zijn en niet kunnen lezen of schrijven. Houd enkele makke slaven in huis (house slaves) en geef ze speciale privileges en leer ze lezen en schrijven. Leid ze dan op tot gecontroleerde oppositieleiders die een geheim verbond sluiten met hun slavenmeesters via de Vrijmetselarij.

Dit is wat ze hebben gedaan met 'Prince Hall' en de daaruit voortvloeiende Prince Hall-tak van de Vrijmetselarij, die vervolgens direct verantwoordelijk is geweest voor het ontstaan van de rastafari-beweging en Nation of Islam. De eerste is een veganistische en pacifistische tak, de tweede een militante tak, die na de dood van Malcolm X (die het spel doorzag) o.l.v. Farrakhan aansluiting heeft gevonden bij een andere Vrijmetselaarscreatie, Scientology. Op deze manier vormt noch de een, noch de ander een werkelijke bedreiging voor de blanke heerschappij.

Het artikel gaat ook in op de Mormonen en Jehova's getuigen als Vrijmetselaarscreaties, maar dat zijn blanke bewegingen en vallen buiten het kader van deze post. Ik ga binnenkort nog wel een boekje opendoen over het Luciferiaanse karakter van Joseph Smith en de Mormonen!

Mike
 
Dan is er nog dit artikel:

http://rastafarirenaissance.com/2013/05/21/so-rasta-tell-me-are-you-a-masonfreemason-part-4/

Enkele citaten:



Joseph Nathaniel Hibbert, Archibald Dunkley, and Robert Hinds, were three individuals who had ties into Freemasonic Lodges, that were “Prince Hall” affiliated.



Prince Hall, was known for his abolitionism in the 1700s. Supposedly a free black man in North America that lived in the New England area, and later became the founder of a Freemasonic sect that hails his namesake. Hall’s birthplace is attributed to a place in the Caribbean; either Barbados, or one of the surrounding islands. But, Hall is suspected to have at one point been a slave to a William Hall but gained his freedom, somewhere around the time of the Boston Massacre. For others reasons than the obvious, he clearly also gained the knowledge of reading and writing English, whether being self-taught or assisted. Hall supported and tried to push the envelope of the free black and enslaved, to have a place in education, military, and also later Freemasonry in the U.S.

Dus alle grondleggers van de rastafari-beweging waren Vrijmetselaars van de zwarte Prince Hall-tak en Prince Hall zelf was een voormalige slaaf, die eigendom was van William Hall en dus ONDANKS ZIJN TITEL VAN 'PRINS' DE NAAM VAN ZIJN SLAVENMEESTER BLEEF DRAGEN.

Hoe redt de auteur van dit artikel, die pro-rasta is, zich hieruit? De Vrijmetselaarsbeweging waar zijn helden zich op beroepen is een hele andere, veel oudere Afrikaanse variant dan de Europese variant van de blanke overheersers. Yeah, right. :roll:

Mike
 
Hier een Nederlandse wiki-pagina over de Prince Hall-vrijmetselarij:

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Prince_Hall-vrijmetselarij

Mike
 
Lees onderstaand artikel van een christelijke site over de Prince Hall-vrijmetselarij:

http://www.faithwriters.com/article-details.php?id=12935

Hoe denk je dat blanke Vrijmetselaars tegen dit instituut aan kijken?



So, to put it in a nutshell, the Prince Hall system is LOOKED DOWN UPON by ‘true’ Masons because it is predominantly BLACK. Prince Hall Freemasons, while they may have some of the rituals, rules, regulations and trappings that are found in white lodges, are NOT regarded by the white lodge system as being home to ‘true’ freemasons!

Ik moest denken aan Chris Rock, die het verschil uitlegt tussen 'wealthy' en 'rich':



Zwarten mogen in zoverre meedoen dat ze 'rich' worden, maar 'wealthy'... Chris Rock zit 100% goed!

Mike
 
Hier het verhaal van Prince Hall:

&app=desktop

Uit het filmpje blijkt heel duidelijk dat de blanken de dienst uitmaken en dat de zwarte burgerrechtenbeweging van Prince Hall neerkwam op veranderingen proberen door te voeren voor de zwarte bevolking door zich zoveel mogelijk aan te sluiten bij de machtsstructuren van de blanken, zoals de Vrijmetselarij en het leger.

Dit vormde de basis van de zwarte burgerrechtenbeweging van Marcus Garvey, die weer de basis vormde voor de rastafari-beweging. Deze bestaat uit pacifistische, blowende veganisten en deze vormen ook nauwelijks een bedreiging voor de blanke heerschappij.

Soms werkt geweldloosheid wel degelijk. Bob Marley werd een wereldster die compromisloos zijn boodschap verspreidde via zijn muziek. In 1976 werd een poging gedaan om hem te vermoorden en in 1981 kreeg hij ineens 'kanker', terwijl hij een jaar daarvoor nog volkomen fit was! Helaas raken zijn songs en teksten nu alsmaar meer in de vergetelheid...

Mike
 
Ik moest ook denken aan de mars voor het stemrecht van zwarten die Martin Luther King organiseerde vanuit Selma in de staat Alabama naar de hoofdstad Montgomery van deze staat. Op 7 maart 1965 ging een groep zwarten o.l.v. MLK de Alabama-rivier over via de Edmund Pettus-brug (genoemd naar een Grand Dragon van de Ku Klux Klan!) om aan de andere kant van de brug op bloedige wijze te worden neergeslagen door de autoriteiten.

Dit werd uitgezonden op televisie en heel Amerika was getuige van dit fascistische machtsvertoon van de overheid. Uit solidariteit stroomden er talloze blanke Amerikanen naar Selma en 2 dagen later liep een veel grotere, gemengde groep o.l.v. MLK over dezelfde brug. De autoriteiten stonden weliswaar opnieuw aan de andere kant te wachten, maar toen kwam het bevel om niet in te grijpen. Halverwege de brug besloot MLK tot ieders verbazing om terug te keren naar Selma! Waarom? Nu er blanken meeliepen zou er niet op de demonstranten in worden gehakt! Dit is te zien in de film Selma, waarin MLK zegt deze beslissing te hebben genomen om verder geweld te voorkomen. Een slap en onbegrijpelijk excuus.

De grote vraag is dan ook: was MLK een Vrijmetselaar? Hiervoor is geen bewijs, maar zijn vader en grootvader waren wel Prince Hall-vrijmetselaars:

http://www.midnightfreemasons.org/2013/01/martin-luther-king-freemason-or-not.html

MLK is uiteindelijk vermoord, wat eveneens een indicatie is dat hij tot de 'goeden' behoort. Dit is een lastig verhaal. Enerzijds heeft MLK veel goeds gedaan voor de zwarte burgerrechtenbeweging, anderzijds was hij een christelijke dominee die dezelfde blanke God aanbad als blanke christenen. En waarom is hij toen niet die brug overgestoken?! Waarom heeft hij wel zwarten in elkaar laten trimmen en niet een gemengde groep?!

Mike
 
Bob Marley werd een wereldster die compromisloos zijn boodschap verspreidde via zijn muziek. In 1976 werd een poging gedaan om hem te vermoorden en in 1981 kreeg hij ineens ‘kanker’

Saillant detail dat ik eens las: Bob Marley´s arts, dr. Issels, stond bekend als een nazi-arts die daarvoor werkte voor Hitlers SS.
 
Saillant detail dat ik eens las: Bob Marley´s arts, dr. Issels, stond bekend als een nazi-arts die daarvoor werkte voor Hitlers SS.

Klopt:

http://suspiciousdeaths.blogspot.nl/2011/11/bob-marley-everything-happens-for.html?m=1

Mike

 
Paradogma,

Ik hoor niets meer van je sinds mijn ontdekking dat de rastafari-beweging een creatie is van de Vrijmetselarij. Dat kan natuurlijk toeval zijn, misschien ben je er een paar daagjes tussenuit. Het kan echter ook zijn dat deze ontdekking je niet bevalt. Bedenk dat als je onderzoek doet naar de waarheid je nooit verliefd moet worden op welke gedachtenstroom ook, maar objectief blijft, WAAR DE WAARHEID DAN OOK TOE LEIDT.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
532.562
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan