Debsy, die figuur ziet werkelijk overall shills. Zo vermeldt hij o.a. Henry Makow en Mike Rivero als zijnde 'joden'. Van Rivero weet ik dat hij geen jood is, van Makow weet ik het niet, maar beiden leggen de zionistische agenda voortdurend bloot. En dat terwijl zijn hele punt is dat de shills diegenen zijn die dit omzeilen. Als Makow en Rivero nu 1 ding niet doen, dan is het dat wel!
Ik ben ook niet zo snel overtuigd als wordt beweerd dat we met disinfo-agenten te maken hebben, ook niet in het geval van Alex Jones. Alex is onderhevig aan politiek, omdat hij veelvuldig met joden te maken heeft, zowel persoonlijk als zakelijk. Daarnaast is het zeer wel mogelijk dat hij zelf nog altijd niet de link heeft gelegd. Uiteraard is het ook mogelijk dat hij bewust om de hete brei heen danst. David Icke, die eveneens op de door jouw aangehaalde site een shill genoemd, was een van de eersten die schreef over de Khazaren, dus hij omzeilt deze kwestie zeer zeker niet! Anderzijds is hij veelvuldig te horen geweest op de radioshow van Alex Jones. Shill of geen shill, jij mag het zeggen.
Die Charles Giuliani zegt het heel treffend in zijn radioshow over Alex Jones: Alex is een prima opstappunt voor waarheidsvinding, maar het stopt daar niet. Wie door blijft graven komt hoe dan ook een keer uit op de joodse agenda. Zo bezien is het bijna ongeloofwaardig dat Alex Jones hier ook niet op uit moet zijn gekomen en dat maakt hem op z'n minst verdacht. Maakt niet uit, hij heeft me geholpen om te komen waar ik nu ben op het gebied van waarheidsvinding. Idem met David Icke en al die anderen. Belangrijk is dat je zelf blijft nadenken en dus ook niet zo'n site als van die Digger voor zoete koek slikt.
Mike