De relatie tussen mensen en varkens

Maar je moet wel onderscheid kunnen maken, anders is het precies hetzelfde als iedereen sowieso een 5 geven. Ik ben daarom voor P of F (Pass of Fail). Of je haalt het, of je haalt het niet. Het criterium voor haalbaarheid van een toets moet liggen bij de docent, niet de leerling. Als een docent goed zijn/haar werk doet, mag je aannemen dat 70-80% van de stof behaald moet worden bij een toets. Wie deze grens behaalt, krijgt een P, wie hem niet behaalt krijgt een F. Als er overwegend een F valt in een klas, dan zegt dit iets over de wijze waarop de docent de stof heeft overgebracht en geldt de F voor hem/haar net zo goed! het voordeel van dit ysteem is dat je onderlinge competitie voor een 7, 8 of 9 uitsluit, want het maakt niet uit (en is ook niet zichtbaar) met welke marge je slaagt, als je maar slaagt.

Mike
 
hoi Mike ja, ik geloof wel dat onderscheid tussen prestaties belangrijk kan zijn in het huidige schoolsysteem en de huidige maatschappij die op een bepaalde uitbuitbaarheid uit is van mensen. Maar weet je, als dat al niet je maat is, het huidige schoolsysteem, dan ga je misschien ook al heel anders kijken naar ¨prestaties¨.
 
Natuurvolkeren waren ook zeer prestatiegericht. Daar is niets mis mee. Anders krijgen we alleen maar lamzakken die geen enkele uitdaging in hun leven hebben!

Mike
 
Wie af en toe naar de juiste TV-programma's kijkt leert wat. Laatst zag ik een programma over ijsberen. Wist je dat deze beren ZWART zijn onder hun vacht? Hun zwarte huid zorgt ervoor dat ze maximaal zonlicht op kunnen nemen. Zwart neemt zonlicht op, wit stoot zonlicht af. Maar hoe kan zo'n beer nu zonlicht opnemen via zijn zwarte huid als deze bedekt is met wit, zonlichtafstotend haar? Welnu, de vacht van een ijsbeer bestaat helemaal niet uit wit haar, maar ook TRANSPARANTE haren die wit licht door laten. De vacht van een ijsbeer ziet er ook onnatuurlijk wit uit en vanuit bepaalde lichtinvallen vertoont hij zelfs een gloed, alsof de vacht licht geeft (wat hij ook doet). De functie van de witte vacht is die van camouflage, zodat prooidieren geen verschil zien tussen de sneeuw en de beer. De witte kleur is een camouflagekleur, de zwarte kleur is voor maximale opname van zonlicht. Daarmee heeft de ijsbeer het beste van beide werelden.

Ons blanke mensen wordt wijsgemaakt dat onze blanke huidskleur een evolutionaire aanpassing zou zijn aan gebrek aan zonlicht in het noordelijk halfrond. De ijsbeer leeft nog veel noordelijker en is onder zijn vacht pikzwart. DAT is een evolutionaire aanpassing, hoe minder zonlicht hoe zwarter de huidskleur voor een nog betere opname van dat weinige zonlicht. Maar onze huid is niet donkerzwart, maar roseblank van kleur en dat stoot zonlicht af! Dus hoezo zou dit een 'evolutionaire aanpassing' zijn? In welk opzicht is het een 'aanpassing' als je juist ONVOLDOENDE gebruik kunt maken van schaars zonlicht? Dat is geen aanpassing maar een TEKORTKOMING!

In het programma werd ook het mysterie van die Merck-studie over vit. A in ijsbeerlevers opgehelderd. Merck heeft deze studie gebruikt om het sprookje de wereld in te helpen dat te hoge vit. A-gehaltes giftig zouden zijn, met de consumptie van ijsbeerlevers als voorbeeld. IJsberen eten heel veel zeehonden en die barsten van de vit. A, zie ook de bevindingen van Weston Price:



Zeehondenolie maakt een zeer belangrijk onderdeel uit van hun voeding [van de Eskimo's]. Telkens als er een stukje vis werd afgebroken, werd het gedoopt in zeehondenolie.
Ik kreeg wat zeehondenolie om mee te nemen naar mijn laboratorium voor analyse. Dit voedingsmiddel bleek een van de hoogste gehaltes aan vitamine A te bevatten die ik ooit had aangetroffen.

Hierdoor concentreert het vit. A-gehalte zich in de ijsbeerlevers tot wel 20 keer zo hoog als dat van andere dieren op de noordpool. Dit leidt inderdaad tot vergiftiging bij overconsumptie van ijsbeerlevers. In de meest extreme gevallen kan dit zelfs tot blindheid en tot het afvallen van de huid leiden! Moraal van het verhaal? Er is een reden waarom roofdieren plantenetende prooidieren eten. De planteneters concentreren plantaardige stoffen en de roofdieren concentreren deze geconcentreerde dierlijke omzettingen. Bij elke stap hogerop in de voedselketen loopt de concentratie op. We zien dit ook bijv. in de oplopende kwikgehaltes van zeedieren die hoger in de voedselketen staan. En dat kan toxisch zijn, want overdaad schaadt.

Het onderzoek van Price toont echter ook aan dat een hoge consumptie van vit. A-rijke zeehondenolie door de Eskimo's niet toxisch was. Integendeel, het was zelfs zeer bevorderlijk voor hun gezondheid! Conclusie: de mens kan behoorlijk hoge gehaltes aan vit. A aan, alleen niet de absurd hoge gehaltes in ijsbeerlevers. Eet dus geen ijsbeerlevers, maar alle andere levers zijn prima. Niets om bang voor te zijn en zeker geen reden tot paniek onder zwangere vrouwen!

Mike
 
Nou, je hebt mij anders wel net bang gemaakt voor ijsberenlevers. Ik zal de volgende keer in de supermarkt goed opletten!
 
Amerika heeft nu ook zijn eigen Jimmy Saville - Jared Fogle. En ook hij kon ongestord kinderen blijven misbruiken:

http://countercurrentnews.com/2015/10/fbi-knew-jared-fogle/

Mike
 
Ik heb geprobeerd dat filmpje te bekijken, maar ik word helemaal maf van die panfluitmuziek en het gebrek aan een verhaal dat mij wordt verteld.

Ik kan je 1 ding vertellen: Jackie O. heeft haar man niet vermoord! In de Zapruder-film zie je haar in een reflex grijpen naar stukken hersenen die van de VOORKANT uit het hoofd van JFK worden geschoten. Dat is de typische reactie van iemand die van een ander houdt. Waarom zou ze dit gedaan hebben als ze haar man dood wilde hebben? Als ze haar man dood wilde is het linke soep om naast hem in een open limo te gaan zitten, want voor je het weet raken 1 of meer kogels jou ook. Gouverneur Connally werd immers ook geraakt door een kogel achterin zijn rug, bij zijn rechterschouder.

En dan is er nog de daad die Jackie stelde toen het lijk van haar man in Air Force 1 werd gevlogen naar Washington. Tijdens deze vlucht werd vice-president Lyndon B. Johnson (die zeer zeker in het complot zat) haastig ingezworen als president. Jackie werd aangeraden om andere kleren aan te trekken, want ze zat onder het bloed. Zij weigerde en zei: "I want them to see what they have done to Jack." En alsof dat allemaal nog niet tragisch genoeg was, werd het jonge zoontje van haar en JFK, John F. Jr., saluterend te zien tijdens de begrafenisdienst van zijn vader, later het slachtoffer van deze zelfde maniakken. Jackie heeft zware verliezen gekend dankzij deze lui en haar enige troost is dat ze zelf nu bij haar verloren mannen is door haar eigen overlijden. Laten we trouwens Robert Kennedy ook niet vergeten, die eveneens door deze idioten is neergeknald.

Mike
 
Een 6-jarig 'meisje' genaamd Devina, geboren als een jongetje genaamd Dev, is nu de ster van een reality-show op het internet over geslachtsverwarring:

http://refreshingnews99.blogspot.in/2015/11/child-abuse-libs-exploiting-this-6-year.html

Kindermisbruik!

Mike
 
@ Mike over Jacky Kennedy en de panfluitmuziek in het filmpje: ik snap wel dat je gek werd van die muziek:-)
Hier nog een link naar zeer uitgebreide info over Jacky's betrokkenheid bij de moord op Jack Fitzgerald Kennedy: http://www.scribd.com/doc/185565396...n-Plan-Featuring-The-Killer-Queen-Version-5-0
Jacky werkte ook volgens eigen zeggen voor de CIA.
Je ziet op het filmpje geweerrook die alleen rondom het wapen zelf hangt bij het schieten.
Dus het schot moet van heel dichtbij gelost zijn.
Jacky schoot van linksachter bij het oor van John: aan de kant waar ze zelf zat (via een geweer in een handtasje).
Ze stond onder druk om Kennedy te vermoorden, al was ze zeker wel een psychopaat, anders je uiteraard zoiets niet zo snel bij de vader van je kinderen.
Jacky was door jesuiten opgeleid en John trouwens overigens ook.
De reden dat John publiekelijk werd afgeslacht was dat dit als signaalfunctie moest dienen naar andere politici voor wat er gebeurt met iemand met macht die niet doet wat de jesuiten willen.
Net zoiets als de alternatieve artsen die nu worden afgeslacht in de VS: dat heeft als functie andere alternatieve artsen af te schrikken om de mensen op te helpen voeden richting heft in eigen hand nemen aangaande hun eigen gezondheid.
Het downloadboek geeft aan dat in zeer veel literatuur en "kunstuitingen" (ook films) en zelfs tot en met de symboliek op de grafsteen van John Fitzgerald Kennedy op verholen wijze verwezen wordt naar de moord door zijn eigen vrouw van wie hij overigens wilde scheiden als ik het goed begrepen heb.
 
Sorry ik had een betere analogie kunnen noemen qua signaalfunctie naar andere politici: de moord op Pim Fortuyn. Men kan mensen ook in het geniep ombrengen zoals bijv. mogelijk is gebeurd met mensen als Els Borst, Ien Dales, Maarten Van Traa. Maar Fortuyn is publiekelijk geofferd, ook nog op het mediapark: hij was uiterst mediageniek en dat werd zeker niet geduld. Deze publieke aanslag op Pim Fortuyn kun je lezen als waarschuwing om jezelf als politicus niet te zeer te tonen: de populariteit die eventueel volgt wordt namelijk niet op prijs gesteld. Men wil juist volgzame politieke trekpoppen met weinig menselijke trekken.
 
Nog een link: http://jackieiskillerqueen.blogspot.co.uk/

Men wilde bij John qua optimale afschrikking perse het special effect van de uit elkaar spattende hersenen bereiken en van een afstand kun je dat niet voor elkaar krijgen: te veel precisiewerk. Degene die het makkelijkst dichtbij kwam publiekelijk was Jacky. Plus dat men gewoon haar haar niet makkelijk zou verdenken: want men schiet de eigen echtgenoot toch niet dood?!
 
(en plein publique ook nog). Aristoteles Onassis, onderwereldfiguur: soort George Soros, ontzettend rijk in die tijd, was in die tijd al met Jacky Kennedy in contact: sterker nog: Jacky schijnt een flinke tijd al met hem in conclaaf te zijn geweest een aantal weken voordat ze John doodschoot. Ze was twee weken onder de radar. Ik weet dat Aristoteles niet met Jacky trouwde uit liefde: want hij had al heel lang een liefdesrelatie met Maria Callas die gewoon doorging ook nadat hij met Jacky Kennedy getrouwd was.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
532.912
Leden
8.658
Nieuwste lid
Silvia Belgraver
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan