De relatie tussen mensen en varkens

Een transgender mag alsnog gebruik maken van damestoiletten en -douches op een school in Chicago:

http://dailycaller.com/2015/11/03/f...o-use-girls-shower-locker-room/#ixzz3qT4TXSkN
http://www.thedailysheeple.com/fed-...owing-full-access-to-girls-locker-room_112015

Vraag jezelf af waarom er zoveel mannen of jongens zijn en zo weinig vrouwen of meisjes die vinden dat ze in een verkeerd lichaam geboren zijn. Het ultieme PC-taboe dat niet uitgesproken mag worden: zou het kunnen dat jongens en mannen aan het FEMINISEREN zijn? Dat zou dit verschijnsel dus HORMONAAL maken!

Mike
 
'Toxic stew' of chemicals causing male fish to carry eggs in testes

Intersex fish, found across the US, result from a mix of drugs that mimic natural hormones, say scientists

http://www.theguardian.com/environment/2010/apr/21/toxic-stew-chemicals-fish-eggs



More than 80% of the male bass fish in Washington's major river are now exhibiting female traits such as egg production because of a "toxic stew" of pollutants, scientists and campaigners reported yesterday


De BPA mimics oestrogenen toch?
 
Toeval bestaat niet, zo blijkt maar weer eens. Vannacht werd ik rond half 4 wakker en kon de slaap niet meteen meer vatten. Voor wat afleiding deed ik de TV aan en zag de docu In The Shadow Of The Sun over...albino's in Tanzania, ik was net op tijd voor het begin van de film!

De film concentreert zich op een bepaald gebied in Tanzania, waar zich de meeste albino's van Afrika bevinden. Er worden in de film 2 theorieen geopperd als oorzaak van dit verschijnsel:

- Er zouden te weinig mineralen in de bodem zitten, hetgeen albinisme dus in verband brengt met voedingstekorten.
- In het verleden zouden grote aantallen albino's naar dat specifieke gebied zijn verbannen, waardoor hun concentratie daar is toegenomen.

Misschien zijn beide wel waar, wie weet, de film geeft hier geen definitief antwoord op.

De Afrikaanse albino's hebben een huidskleur die net zo roseblank is als de onze, iets wat Afrikanen in het algemeen beschouwen als onnatuurlijk en zelfs 'duivels'. Hier en daar zie ik ook albino's met rood haar tussen de blondharige albino's. Een enkele keer wordt een albino uitgescholden voor 'Chinees', omdat ze met hun ogen knijpen tegen het felle zonlicht en dan inderdaad associaties oproepen met Aziaten. Heel af en toe zien we ook zwarte albino's. Ze worden niet closeup gefilmd, maar ze zullen ongetwijfeld blauwe of groene ogen hebben, wat eveneens als vreemd en ongewenst wordt beschouwd. Uit de docu blijkt dat de oorspronkelijke racisten Afrikanen zijn geweest, want heel erg aardig naar albino's zijn ze nooit geweest en ook nu nog niet:

- De vaders verstoten het kind onmiddellijk en laten de moeder met albinokind en al achter. Soms zitten ze zelfs direct of indirect achter de moord op hun eigen albinokind(eren)! De feminisering (incl. homoseksualiteit) van blanken is daar al begonnen, want er is geen mannelijk rolmodel in het leven van albinojongens.
- Toverdokters betalen geld voor ledematen van albino's, zowel volwassenen als kinderen. Volgens hen zien albino's er zo wit als een geest uit en helpt het de toverdokters om contact te maken met de geestenwereld. Dit leidt tot verminking en moord van albino's. De centrale overheid probeert hier iets aan te doen, maar het leeft te sterk onder de lokale bevolking, waardoor albino's hun leven nooit zeker zijn onder hun zwarte 'broeders'. Dit levert een basistrauma van onveiligheid op, waardoor de albino's voortdurend in overlevingsstand verkeren.
- Het gevaar om gedood of verminkt te worden is zo groot dat albinokinderen zo snel mogelijk hun geboortedorp moeten verlaten en naar speciale scholen of zelfs kampen moeten verhuizen, die door soldaten worden bewaakt. Zijn dit de melaatsenkolonieen van weleer? Zouden zij zich wel veilig hebben gevoeld tussen de melaatsen? Onderdeel van het basistrauma is dus ook isolatie en het gevoel nergens bij te horen en voortdurend worden afgewezen door de samenleving.

De Afrikaanse albino's in de film zijn qua cultuur nog wel heel Afrikaans. Hun meerstemmige gezang en dansbewegingen zijn puur Afrikaans en ik zie ook geen 'geknepen neusvleugels', zoals Weston Price dit noemde: hun neuzen en lippen zijn even breed en vol als van zwarte Afrikanen.

Let wel: ik keur het doden of verminken van albino's in Afrika op geen enkele wijze goed! Wel kan ik mij voorstellen dat stammen deze mensen als ongewenst beschouwden en verstootten. Uit de film blijkt dat albino's fysiek veel zwakker zijn dan zwarte Afrikanen. Een van hen, Josephat, is een activist geworden die met gevaar voor eigen leven afreist naar dorpen in heel Tanzania om duidelijk te maken dat albino's ook mensen zijn en het niet verdienen om geweld aangedaan te worden. Hij spreekt op een gegeven moment ook over melanine en zegt dat albinisme een melaninetekort is, waardoor niet alleen de huid wit kleurt maar ook het zicht achteruit gaat. Verder is duidelijk dat ze absoluut niet tegen zonlicht kunnen en er zelfs kanker van krijgen. Kortom, dergelijke verzwakte medemensen waren niet wenselijk voor de groep als geheel, omdat ze meer zorg vergden en minder productief waren voor de samenleving. Vandaag de dag zien we bij diverse natuurvolkeren, ook buiten Afrika, dat er infanticide plaatsvindt, bijv. als er een gehandicapt kindje wordt geboren (een modern verschijnsel a.g.v. voedingstekorten waar men vroeger geen last van had). Wij vinden dit onmenselijk, maar als een kleine samenleving in het wild moet zien te overleven gelden er andere regels en heb je uitsluitend sterke mensen nodig en geen zwakkeren, hoe hard dit ook mag klinken.

In het moderne Tanzania is er geen enkele reden meer om albino's te doden, verminken of verbannen en de docu is dan ook een indrukwekkende registratie van hoe moeilijk het leven is voor albino's in Afrika en welke lange weg er nog te gaan is om los te komen van het aloude bijgeloof dat albino's 'geesten' zouden zijn.

De film is voor mij opnieuw bewijs dat de oorspronkelijke blanke mens een Afrikaanse albino moet zijn geweest. De eerste mens kwam immers uit Afrika en deze was zwart, uitsluitend de albino's waren wit. Maar je hoeft mij niet te geloven, bekijk de film hieronder en trek je eigen conclusies:

http://www.vpro.nl/programmas/2doc/2015/in-the-shadow-of-the-sun.html

Mike
 
In Texas is de politiek correcte WC voor alle geslachten ongedaan gemaakt:

http://www.thedailysheeple.com/hous...e-to-use-any-public-bathroom-they-want_112015



Yes, there were other provisions of Houston’s HERO nondiscrimination city law, but the one that got the entire kit and caboodle repealed by a pretty high margin of voters involved one very, very simple premise: the idea that people who were born with girl parts use a female restroom, and people who were born with male parts use a male restroom.



Mike
 
Dit 14-jarige Amerikaanse schoolmeisje moet nablijven omdat ze een vriend heeft omhelsd:

http://www.dailymail.co.uk/news/art...public-displays-affection-HUGGING-friend.html



There is be no hugging, holding hands, kissing, arm linking, inappropriate touching, etc. between students at the school,' the policy reads. 'Students who violate this policy will be dealt with accordingly. This policy is in effect at all school-sponsored dances and activities as well.

Mike
 
wel een hele aparte foto van deze kerk https://www.facebook.com/6523950829...9508296/10153240942203297/?type=3&theater
Nav dit topic heb ik ook eens bij het betreden van een kathedraal naar de energie gevoeld. En toen voelde ik inderdaad benauwende energie bij de ingang. En halverwege de zuil tussen het gepeupel en het goede volk voelde ik een verwijding van energie. Ik heb niet gezondigd en ben niet in het gedeelte voor het hele goede volk geweest, maar was wel nieuwsgierig of daar de energie weer zou veranderen.
Dus als ik deze foto zie, dan is het of toevallig of we zien hier ook een vorm van energie.
 
over die albino docu. Elke moeder zal haar kind willen beschermen, maar als jouw hele gedachtegang correct is, was de wereld een betere plaats geweest, als de kinderen altijd gedood zouden zijn geweest.
Maar toch dat een neger van een voedsel tekort een blank kind krijgt??????? Dan zouden in zo'n gebied ook allerlei ander geboortedefecten te zien moeten zijn.
Nu worden de albino's vervolgd, maar hoe zou dat eeuwen of duizenden jaren terug zijn geweest. De bijbel (zoals wij die kennen) bv spreekt over verbanning van melaatsen, maar niet over hekserijrituelen.
Ook denk ik dat de oermensen slim genoeg waren (inloggen 5e veld) om te weten hoe albino's ontstonden en dus te vermijden.
 
Elke moeder zal haar kind willen beschermen, maar als jouw hele gedachtegang correct is, was de wereld een betere plaats geweest, als de kinderen altijd gedood zouden zijn geweest.

Ik schreef nog:



Let wel: ik keur het doden of verminken van albino’s in Afrika op geen enkele wijze goed!

en:



In het moderne Tanzania is er geen enkele reden meer om albino’s te doden, verminken of verbannen

Er is een metafysisch antwoord te geven op deze opmerking van jou:



Ook denk ik dat de oermensen slim genoeg waren (inloggen 5e veld) om te weten hoe albino’s ontstonden en dus te vermijden.

Natuurvolkeren beseften dat de aardse leerschool imperfect is, een afbuiging/verstoring van de immateriele energiegolf die aan de basis ligt van de schepping. In een imperfecte wereld is onze opdracht om te perfectioneren, om te trachten de verstoorde eenheid te herstellen. Daarbij worden inschattingsfouten gemaakt, ook door natuurvolkeren, die zeker ook niet perfect en feilloos waren. We mogen onze ogen hiervoor ook niet sluiten.

Zo zag ik eens een TV-programma over een stam in het Amazone-regenwoud die levensbedreigende ziektes toeschreven aan 'boze geesten'. Iedereen in de stam mocht een ander aanwijzen als zijnde 'bezeten' van deze 'geesten' en dus de oorzaak van de ziekte. Deze arme sloeber werd vervolgens terechtgesteld als offer dat gebracht moest worden voor de gezondheid van alle anderen. In weer een ander programma zag ik dat een TV-ploeg verbleef bij een stam, waarvan 1 stamlid al een paar dagen niet was teruggekeerd. De TV-ploeg werd hierop aangekeken en heel even waren ze hun leven niet zeker. Gelukkig keerde het stamlid terug en was de dreiging verdwenen. Dit soort bijgeloof heeft volkeren op het verkeerde pad gebracht, waarbij koppensnellen, kannibalisme en kinderoffers onderdeel gingen uitmaken van de cultuur. Hier zijn genoeg voorbeelden van. Zoals gezegd, het materiele bestaan is niet perfect en dus natuurvolkeren ook niet.

Ik schreef ook:



Uit de docu blijkt dat de oorspronkelijke racisten Afrikanen zijn geweest, want heel erg aardig naar albino’s zijn ze nooit geweest en ook nu nog niet

Verder beschrijf ik een basistrauma van feminisering, omdat mannen geen rol speelden in de opvoeding van albino's, onveiligheid en isolatie. Het is dus niet zo fijn wat albino's werden en worden aangedaan en ik ben de laatste om dit goed te praten. Het is echter te makkelijk om deze praktijken te veroordelen vanuit de context van een kleine stam (dus niet modern Tanzania) die moet zien te overleven, waarbij men letterlijk geen plaats heeft voor zwakkeren die onvoldoende kunnen bijdragen aan het overleven van iedereen in de stam. Om die reden eten zoogdieren ook zwakke pasgeboren jonkies op. Mannetjesleeuwen eten de jongen op van andere mannetjes om hun eigen familielijn voort te zetten, zij doen niet aan adoptie. Ik blijf het zeggen: metafysisch gezien is de aardse materiele realiteit verre van perfect.



Nu worden de albino’s vervolgd, maar hoe zou dat eeuwen of duizenden jaren terug zijn geweest. De bijbel (zoals wij die kennen) bv spreekt over verbanning van melaatsen, maar niet over hekserijrituelen.

De docu geeft onvoldoende inzicht in hoe oud deze praktijken zijn. Ik vermoed heel oud. Ik denk dat ze altijd vervolgd zijn en dat ze uitsluitend tussen de melaatsen veilig waren, omdat niemand daarbij in de buurt durfde te komen. Hieruit kun je afleiden dat ze hun leven anders niet zeker waren!



Maar toch dat een neger van een voedsel tekort een blank kind krijgt??????? Dan zouden in zo’n gebied ook allerlei ander geboortedefecten te zien moeten zijn.

Waarom zou dat niet kunnen? Wij blanken krijgen toch ook albino's? Dat is overigens een verdergevorderde staat van het albinisme waaraan wij per definitie al lijden. Waar denk jij dan dat albinisme door wordt veroorzaakt? Het komt niet zomaar uit de lucht vallen! Metafysisch gezien behoort het tot de vele, oneinidge mogelijkheden van de creatie, evenals bijv. homoseksualiteit. Het pure creatiepotentieel is objectief, het is onze subjectieve realiteit die iets goed of fout maakt en dat verschilt dus per volk en cultuur. Dat is de aardse leerschool, waarin we onderscheid moeten maken tussen wat deugt en wat niet deugt. Dat is nu eenmaal de dualistische realiteit waarin we verkeren

Een mooi voorbeeld is voeding, toch de basis van dit forum. One man's food is another man's poison. Hoe kan het toch dat wat goed is voor mij helemaal niet goed hoeft te zijn voor jou en andersom? Bekijk ook dit van de metafysische kant. Alle levende wezens op aarde moeten parasiteren op andere levende wezens om aan hun energie/brandstof te komen. Dit maakt alle voedsel per definitie lichaamsvreemd omdat je andermans DNA consumeert. Afhankelijk van hoe goed of slecht dit voedsel verteert en opgenomen wordt, wordt het wel of niet lichaamseigen. Dit verklaart waarom dierlijke eiwitten (vooral uit rood vlees) voor de een wonderen verrichten en de ander hopeloos vast laten lopen. De materiele realiteit is niet perfect. Zeg me na: DE MATERIELE REALITEIT IS NIET PERFECT. En dus natuurvolkeren ook lang niet altijd.

Ik heb geen idee of er wel of geen kinderen met geboortedefecten werden geboren. Uit alle verslagen van Price e.a. blijkt dat deze niet voorkwamen bij natuurvolkeren, totdat zij het westerse gemaksvoedsel gingen eten. Waarom dan geen geboortedefecten en wel albino's? Geen idee. Bij wilde dieren zie je ook geen geboortedefecten maar wel soms albino's. Ik denk dat we meer onderzoek moeten doen naar de oorzaak van albinisme (lees: melaninegebrek). Dit is echter zo'n pijnlijk onderwerp voor blanke Europeanen dat men het liever verzwijgt dan onderzoekt!

Mike
 
Onderstaand artikel sluit mooi aan op mijn bovenstaande post. Het gaat over collectivisme en de mechanismes erachter, tegenover individualisme:

http://www.alt-market.com/articles/2731-the-tools-collectivists-use-to-gain-power

Deze alinea's vielen mij op in bovenstaande context:



Collectivism almost always utilizes a theory called “futurism” in order to appeal to the young. The theory, which was a leading philosophy behind the rise of fascism, proclaims that all new ideas are superior in their social usefulness and all old ideas and beliefs should be abandoned like so much dead skin. According to futurism, those who cling to old ideas and principles are an obstacle to the progress of society as a whole.

The funny thing is, the ideas usually expounded by collectivists are as old as time — elitism, feudalism, totalitarianism, etc. None of these methodologies are “new” by any stretch of the imagination, but collectivists repackage them as if they are some grand new secret to Shangri-La. Younger adherents of collectivism latch onto futurism almost immediately. For, if all new ideas are superior, and all old ideas are barbaric, and younger people are the purveyors and consumers of everything new, then this means that it is the youngest generations that are the wisest, and the village elders that are naïve. By default, the young become the village elders without them ever having to struggle, make sacrifices, learn hard lessons, suffer loss, rise to challenges, or accomplish anything.

Zou het kunnen dat stammen die het foute pad betraden bezweken waren aan collectivisme a.g.v. slecht leiderschap van jonge, onervaren 'leiders' die alleen met zichzelf en hun persoonlijke hang naar macht bezig waren? Er is ook een reden waarom kindsoldaten in Afrikaanse oorlogen vandaag de dag worden ingezet: kinderen zijn zwaar beinvloedbaar en missen de levenservaring om onderscheid te kunnen maken tussen goed en kwaad.

Dit briljante artikel geeft verder weer hoezeer collectivisme in onze blanke wereld is geinstitutionaliseerd. Wij blanken hebben met alle andere mensen gemeen dat we allemaal de fout in kunnen gaan, maar we onderscheiden ons in de INSTITUTIONALISERING van dergelijke gedachtengangen en systemen!

Mike
 
2llnkly.jpg
 
Om de studieleningen te kunnen financieren worden steeds meer Amerikaanse studentes 'sugar babies' voor oudere mannen die tegen betaling omgang met deze jonge vrouwen mogen hebben:

http://www.thedailysheeple.com/suga...elling-sex-to-pay-rising-tuition-costs_112015

En weer zijn er kwalijke websites die dit mogelijk maken. In Nederland wordt er nog steeds volop radio- en TV-reclame gemaakt voor de vreemdgaan-site secondlove.nl en laatst zag ik ook al anotherlove.nl voorbij komen. Het verlagen van de standaard, daar gaat het om. Seks wordt een platte aangelegenheid, het huwelijk als heilige verbintenis tussen man en vrouw stelt niets meer voor, evenals het gezin als verbindende eenheid in de samenleving.

Mike

 
Eerder schreef ik over de absurde theorie van David Duke dat joden wel degelijk een apart ras zijn. Het judaisme is een religie. Er bestaat geen joods ras, net zomin als er een islamitisch of christelijk ras bestaat, het is een GELOOFSOVERTUIGING. Wel ben ik het met Duke eens dat het joodse geloof weinig goeds voor heeft met de mensheid en met de wereld.

Duke haalt in een door mij gepost artikel niet minder dan 12 studies aan waaruit zou blijken dat de Oost-Europese Ashkenazi-joden geen afstammelingen zouden zijn van de Khazaren uit centraal Azie. Allereerst kun je voor elke 12 wetenschappelijke studies er weer even zoveel tegenover zetten die het tegendeel beweren, wat leidt tot oeverloos geouwehoer waarbij de strijdende partijen elkaar met 'bewijs' om de oren blijven smijten. Maar het leidt ook tot 'cherry picking', uitsluitend die 'onderzoeken' citeren die jouw standpunt ondersteunen en niet tegenspreken.

Nu is er een studie verschenen over de genetische wortels van Ashkenazi's:

http://www.the-scientist.com/?artic...21/title/Genetic-Roots-of-the-Ashkenazi-Jews/

Wat ik sterk vind aan dit artikel is o.a. de volgende passage:



But some scientists question these conclusions. “While it is clear that Ashkenazi maternal ancestry includes both Levantine [Near Eastern] and European origins—the assignment of several of the major Ashkenazi lineages to pre-historic European origin in the current study is incorrect in our view,” physician-geneticists Doron Behar and Karl Skorecki of the Rambam Healthcare Campus in Israel, whose previous work indicated a Near Eastern origins to many Ashkenazi mitochondrial types, wrote in an e-mail to The Scientist. They argue that the mitochondrial DNA data used in the new study did not represent the full spectrum of mitochondrial diversity.

Eran Elhaik, a research associate studying genetics at the Johns Hopkins University School of Public Health, is split. He agreed with the study authors that the study rules out a Near Eastern origin for many mitochondrial lineages of the Ashkenazis but disagreed that it rules out a Khazarian contribution. “Jews and non-Jews residing in the regions of Khazaria are underrepresented, which biases the results toward Europe as we have seen in many other studies,” he said in an e-mail to The Scientist. Elhaik recently concluded from autosomal DNA that European Jews did, in fact, have a Khazarian background.

Kortom, deze studie heeft onvoldoende de genetische diversiteit van Ashkenazi's meegenomen. Er wordt in het artikel gesproken over 'maternal ancestry'. Dat is in het Nederlands vertaald: moederlijke oorsprong. Men heeft dus uitsluitend naar vrouwelijk DNA gekeken! Dit is een mooi voorbeeld van hoe noch deze studie, noch de 12 studies die David Duke aanhaalt ook maar enig sluitend bewijs hoeven te leveren dat de theorie van de Khazaren niet zou kloppen.

Ondertussen heeft Michael Rivero van whatreallyhappened.com wel een mooie sluitende theorie:

http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/tiredfingers.php#axzz3pqZGmXl7



I have recently had a religious epiphany. I have decided to convert to the Sun Dance faith. This is a religion practiced by many of the North American native people for thousands of years.

(...)


In the spirit of traditional naming custom I have taken an aspect of my life as a blogger and adopted my new Native American name, "Types With Tired Fingers." Because I am now religiously connected with the original people of the North American continent, who have been there for thousands of years, I hereby call on the United States Government to withdraw and return this land to its rightful traditional owners, myself included. After all, "We" were here first!



Mike
 
Voortbordurend op het 'DNA-bewijs' dat zou bewijzen of ontkrachten dat Ashkenazi-joden afstammelingen zijn van Khazaren plaatst Mike Rivero op zijn site (whatreallyhappened.com) dit artikel uit 2009, waaruit blijkt dat Israelisch onderzoek uitwijst dat DNA-'bewijs' wel degelijk te faken is. Mike's commentaar hierop:



What makes this interesting is that in 2012, Israel countered the growing body of evidence that the majority Ashkenazi Jews are actually descended from Central Asian Khazars by claiming to have "discovered" DNA traces that linked the people of Israel to the biblical Hebrews. One has to wonder if this was the reason Israel funded research into ways to fake DNA evidence!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
532.916
Leden
8.658
Nieuwste lid
Silvia Belgraver
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan