De relatie tussen mensen en varkens

Op npo is een docu uitgezonden over de Faro-ramp: een Nederlands vliegtuig dat neerstortte in Faro in het jaar 1992.
http://www.npo.nl/terug-naar-faro-beste-meneer-schroder/12-01-2016/AT_2050355
Als je kijkt naar hoe de Nederlandse overheid die kwestie heeft afgewikkeld, dan zie je hoeveel er mis is met het reinigend vermogen ervan maar ook: dat ik me afvraag wat achter deze ramp zat.
Het onderzoek na de ramp in Nederland geeft 1 oplossing: dat er sprake geweest moet zijn van een windhoos als oorzaak van de ramp: het onderzoeksrapport dat door de Portugese overheid is gedaan rept met geen woord over diezelfde windhoos als oorzaak.
Verder is het schrijnend dat de kisten van de overleden slachtoffers nummers hadden en geen namen erop.
Volgende is dat bij de begrafenis van de overledenen eerst hoogwaardigheidsbekleders bij de kisten mochten komen (waaronder ook de koningin) en de nabestaanden moesten in rijen wachten om bij de kisten te komen.
Dit geeft te denken dat deze ramp over heel veel meer ging dan een windhoos of simpelweg menselijk falen of een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
 
En wat te denken van MH17? Mark 'onderste steen boven' Rutte heeft vandaag een brandbrief gekregen van 18 families die getroffen zijn door deze ramp. Zij willen dat Rutte zich sterk maakt voor vrijgave van de radarbeelden. Op de radio zei een van de getroffenen dat de Nederlandse ':onderzoekers' de radarbeelden kennelijk niet relevant vonden voor hun 'onderzoek'. WTF?!

Mike
 
Ja Mike, van de MH17 staat voor mij zowat vast voor mij dat die zaak helemaal stinkt tot en met. Ik sluit daarbij een offerritueel niet uit al of dat we als land ons in elk geval hebben laten misbruiken voor een aanleiding voor een derde wereldoorlog of iets dergelijks.
Joost Niemoller heeft al een boek geschreven over de MH17-ramp omdat bewijsmateriaal snel na dit soort zaken ontvreemd wordt.

Ik zag net dit: http://www.vliegrampfaro.nl/

Een kennis van volgt allang de kwestie van de vliegramp in Ustica, Italie: die ramp stinkt ook zo als het gaat om de opheldering ervan: https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=Ustica+vliegramp

Bij het programma De Wandeling was ook een nabestaande van iemand wier vader omkwam bij een vliegramp waarvan de afwikkeling ook 1 groot doofpotverhaal werd.
 
Dit is die uitzending van De Wandeling: http://www.herhalingen.nl/uitzending-gemist/74645/kro_de_wandeling.html
De wandeling (najaar 2010)



In deze aflevering: een gesprek met Francine van der Velde (49). Zij is vijftien jaar als haar vader Koot van der Velde en 59 andere passagiers en bemanningsleden, in 1975 omkomen bij een vliegtuigongeluk voor de kust van Libanon. Over de oorzaak van het ongeluk is niets bekend, wordt gezegd. De nabestaanden leven jarenlang in de veronderstelling dat er ook nooit lichamen zijn geborgen. Totdat Francine in 2007 op internet een stuk leest waaruit blijkt dat kort na het ongeluk 37 lijken uit zee zijn gehaald. Nu wil Francine weten wat er met haar vader is gebeurd en probeert ze zijn laatste rustplaats te achterhalen. Zij wil ook te weten komen of de vliegtuigramp een ongeluk was of een aanslag. Francine van der Velde groeide op in Libanon, waar haar vader voor een internationaal bedrijf werkte. Tijdens een vakantie in Nederland besloot het gezin van Francine niet meer terug te keren naar het door de burgeroorlog verscheurde Libanon.

Bron: KRO

Libanon speelt ook bij de Usticaramp een rol! http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...ica-met-81-doden-veroorzaakt-door-raket.dhtml
 
Israel was zeer waarschijnlijk verantwoordelijk voor het neerhalen van het vliegtuig in 1975 uit het programma de Wandeling. De reden van deze aanslag: men verwachtte dat een PLO-delegatie in dat vliegtuig zou zitten.
 
Goh, wat een 'toeval' dat Israel hierbij betrokken was. En hiermee kom je automatisch uit op dat El Al-toestel dat in die Bijlmerflat vloog en verarmd uranium vervoerde.

Mike
 
Considering that it’s an already overpopulated continent, it’s surprising that many European countries give incentives to families to make more babies. And, for an already underpopulated continent, Africa is crowded with western overpopulation experts giving money to NGOs and governments to stop population growth.

Dit citaat komt uit de link die Alethea plaatste. Het antwoord op het vraagstuk waarom westerse landen voortplanting stimuleren in landen die al overbevolkt zijn is dat er meer mensen in het westen sterven dan er geboren worden.

Mike
 
Zeer treffend citaat uit het door Alethea geplaatste artikel:



The real rub is why people don’t appreciate motherhood and raising children as an admirable job in itself. Why do some so-called feminists seem to think that being in a boardroom in a sharply cut suit is so much more useful and worthy?

Mike
 
Wederom een uitstekend artikel, Alethea! Het deed mij denken aan mijn eigen woorden, recentelijk hier opgeschreven, in respons op beschuldigingen aan mijn adres van 'antisemitisme':



Wanneer je de geschiedenis van blanke Europeanen bestudeert, dan is het Kausasusgebied je startpunt (wij zijn immers Kaukasiers). Het oudste volk dat daar leefde was het Slavische volk, dat eerst door de Romeinen werd vervolgd en later door diverse andere partijen. Eenzelfde lot is de Assyriers in het Midden-Oosten overkomen (is nu nog steeds het geval). Klaarblijkelijk zijn er bepaalde elementen aan de macht in Europa en in het Midden-Oosten die de geschiedenis willen herschrijven en deze genocidale maniakken zijn bereid om alles en iedereen die eeuwenoude culturen en tradities vertegenwoordigt weg te vagen.

De inheemse volken die Weston Price bezocht trof een soortgelijk lot, toegebracht door blanke Europeanen. Het is dieptriest om in het boek van Price te lezen dat zwarte Afrikanen ineens ‘hoofdtaks’ moesten betalen en voedsel en andere essentiele benodigdheden moesten dragen voor hun blanke ‘meesters’, terwijl ze hun eigen gezinnen nauwelijks voedsel, kleding en onderdak konden bieden. Price moest ook opboksen tegen zwaar racistische eugenetische denkbeelden, die hij uiteenzet in zijn boek en die destijds officieel werden onderwezen op Amerikaanse en Britse universiteiten onder de noemer ‘rassenhygiene’. Jijzelf hebt mij verteld dat inheemse volken de ‘Western Price’ hebben moeten betalen en dat we een hoop goed te maken hebben. Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn en je zult begrijpen dat ik forumleden die over een ‘blanke genocide’ in Europa beginnen terecht moet wijzen.

Mike
 
deze past het beste hier denk ik....

De laatste tijd is in Amerika de discussie opgelaaid over wie welke wc mag gebruiken. Het lijkt zo simpel, jongens en mannen gaan naar de heren wc en meisjes en vrouwen gaan naar de dames wc. Maar zo niet in de VS, waar travestieten en mensen die menen bij hun geboorte het verkeerde geslacht meegekregen te hebben het recht opeisen om in de wc van hun keuze hun behoefte te doen. Om dit te voorkomen werd in South Dakota een wet in stemming gebracht die transgenders dit verbood. Hierop volgde een hele mediahausse die leidde van bedrijvenboycots tot federale richtlijnen en commentaar van de President aan toe.

Nu is het je misschien opgevallen dat we de laatste jaren in de media wel vaker overspoeld worden door eindeloos gezever over zogenaamde LGBT (LesbianGayBiTransgender) kwesties, van homohuwelijk tot Kathlyn Jenner, Russiche wanpraktijken tegen de LGBT-ers, stoplichten met dezelfde twee poppetjes van dezelfde sexe tot aan Conchita Wurst, de Oostenrijkse vrouw met de baard die twee jaar geleden optrad op het Eurovisie Songfestival.

http://zaplog.nl/zaplog/article/van_gnosticisme_en_dualiteit_naar_singularity_in_de_nwo#last_comment
 
Deze hier maar even plakken...

http://zaplog.nl/zaplog/article/van_gnosticisme_en_dualiteit_naar_singularity_in_de_nwo#last_comment
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
533.084
Leden
8.658
Nieuwste lid
Silvia Belgraver
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan