De relatie tussen mensen en varkens

Waar ik in dit draadje NOOIT op aangestuurd heb, is dat blanken zich zo schuldig zou den moeten voelen dat ze LETTERLIJK de schoenen van zwarten kussen. Dit is niets anders dan door marxisme geinspireerd omgekeerd racisme! 'Mannen' die dit doen zijn 'cucks', zwakke betamannen. The Red Elephants hierover:



Mike
 
Goed stuk over de geschiedenis van kerstmis:

https://fenixx.org/2017/12/22/de-geschiedenis-van-kerstmis/

Mike
 
http://andrewcarringtonhitchcock.com/blog/from-genesis-to-genocide-destiny-of-the-jews/
waarom de joden blanken haten en de eindstrijd
 
begrijp ik het nu goed of verkeerd dat in het filmpje van de luciatraditie vanaf 5 minuten wordt gesproken over bloedoffers die toen elke 9 jaar ook bij de traditie hoorden? Op het standbeeld zie ik de slang kruipen. Dit lijkt mij dan eerder een traditie van het verkeerde gedachtegoed en van een die we in ere moeten herstellen.
 
Ja, dat begrijp je goed. Elke cultuur is in ontwikkeling. 500 jaar geleden hielden we ook slaven. Daarom mag je vandaag de dag ook niet positief zijn over het Nederlandse VOC-verleden. Dat is het kind met het badwater weggooien, want dat is ook niet erkennen dat we de grootste handelsnatie ter wereld waren.

Zo ook met die Yule/Lucia-traditie. We hoeven de traditie niet overboord te gooien, enkel de mensenoffers. Dankzij de Verlichtingsidealen worden mensenrechten nu al 300 jaar gerespecteerd, dit hebben we zelfs vastgelegd in onze grondwet. We moeten echter niet toestaan dat deze mensenrechten worden gekaapt door ondermijnende cultuurmarxisten, die als ze de kans krijgen de klok volledig zullen terugdraaien naar de tijd van de slavernij en mensenoffers!

Mike
 
nog even over het luciafilmpje
Waarom staat er een slang op dat standbeeld, dat is nu niet direct een dier dat daar woont. Er onlogisch dus omdat als Noor zelf te bedenken. Waar komt de slang vandaan?
 
Daar heb je een punt. Volgens de spreker in bovenstaand filmpje hadden we in Europa juist een beer-reiligie, die de basis vormde van alle Europese religies. Denk ook aan het Russische symbool van kracht vandaag de dag nog steeds. We hebben echter wel inheemse slangen in Europa: adders. Het kan ook een geimporteerd symbool zijn uit Indie, we zijn immers INDO-Europeanen. Hij spreekt in het filmpje wel van een driekoppige draak in de mythologie, ook een slangenfiguur dus.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
533.084
Leden
8.658
Nieuwste lid
Silvia Belgraver
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan