De relatie tussen mensen en varkens



Een lezing van Richard Cassaro over pre christelijke godsdienst over de hele wereld en de verbanden daar tussen. Leuk om te kijken, ik durf er nog geen mening over te geven.



Nog een video van een lezing, deze is van Daniel Nunez. Die deel ik omdat Mike het het over Afrikaanse beschavingen. En beschaving was daar wel volgens die meneer.

Mike zij "Goed dat je het vraagt! Het is ontegenzeglijk dat Afrika vroege beschavingen heeft gekend. Wat daar fout is gegaan weet ik niet, maar nu lopen ze daar niet over van snuggerheid. Wat me opvalt aan landen die ten prooi vallen aan de islam is een alsmaar dalende intelligentie, maar dit verklaart niet waarom moderne Afrikaanse landen ook zonder islam absolute ‘shithole countries’ zijn. Zelfs Phil Valentine moet toegeven dat er iets goed fout moet zijn gegaan in het verleden en ook hij weet niet wat precies."

Die Daniel Nunez heeft hele wilde theorieën, maar ik hoor graag theorieën :) Zelfs al de conclusie dan is dat het begon met Aliens... of goden.

Complotdenker
 
Toch is die video van die Daniel best interessant. Het laat veel resten van een beschaving zien, hij komt tot die conclusie omdat het zo ingewikkeld is en heel groot. Maar dat doet niks af aan de interessante archeologische vondsten. Ik heb me er nog te weinig in verdiept om er een mening over te kunnen vormen.

Complotdenker
 
Uuhm had je van hem al wat gedeeld hier? ik dacht dat ik alles gelezen en gezien had wat hier gepost is maar de naam Graham Hancock zegt me even niks.

Complotdenker
 
We kennen Lauren Southern nog wel door andere spontane acties waarbij ze haar eigen keer op keer de heksenjacht van de media op de nek weet te halen. Wat men ook in Nederland en Vlaanderen nog wel weet is haar plan om door de islamitische enclave Molenbeek te trekken. Tevens is ze al meerdere malen beschimpt en bespuugt door het smerige laffe fascistische antifa tuig. Nu brengt ze Australië in beroering aangezien ze middels een t-shirt met de tekst ‘It’s okay to be white’ de luchthaven van Brisbane binnen komt stappen.



https://fenixx.org/2018/07/14/lauren-southern-zet-australie-op-de-kop-middels-its-okay-to-be-white-t-shirt/

Mike
 
Frame Game Radio is een Joodse Amerikaan die goed thuis is in de wereld van het recht. In drie delen ontleedt hij de diversiteitsindustrie aan de hand van het Starbucks voorval van een tijdje terug. Ik post hier het eerste deel; van daaruit is de rest makkelijk te vinden. Wel een lange zit overigens.

 
MacDonald is de auteur van o.a. Culture of Critique, een boek over de Joodse invloed op de cultuur in het Westen. Wat we kennen als cultureel Marxisme.

Hieronder een interview dat hij onlangs deed met Jean-Francois Gariepy, ook een interessante gast.

 
Haha. Ik noem hem gisteren en Fubar van Fenixx besteedt er vandaag een artikel aan.

‘The Culture of Critique’ is de eindtitel van Prof. MacDonald’s enorme, driedelige studie van Joden en hun rol in de geschiedenis. De twee voorgaande delen zijn ‘A People That Shall Dwell Alone’ en ‘Separation and its Discontents’, uitgegeven door Praeger in 1994 en 1998. De serie is geschreven vanuit een sociobiologisch perspectief dat het Jodendom ziet als een unieke overlevingsstrategie die Joden helpt te concurreren met andere etnische groepen. Prof. MacDonald, die psycholoog is aan de Universiteit van Californië aan Long Beach, legt dit perspectief in het eerste deel uit, waarin wordt beschreven dat Joden een zeer krachtig gevoel van uniciteit hebben, waardoor ze sociaal en genetisch gescheiden zijn gebleven van andere volkeren. Het tweede deel schetst de geschiedenis van relaties tussen Joden en Gentiles en vindt de oorzaken van het antisemitisme vooral in de bijna onveranderlijk commerciële en intellectuele dominantie van Joden in de Gentile samenlevingen en in hun weigering tot assimilatie. ‘The Culture of Critique’ brengt zijn analyse naar de huidige eeuw, met een verslag van de Joodse rol in ‘de radicale kritiek’ op de traditionele cultuur.

https://fenixx.org/2018/07/15/the-culture-of-critique-besproken-door-stanley-hornbeck/
 
Nu, bij toeval, her ontdek ik dit boek in een nieuwe uitgave getiteld “My Favorite Wimmel Book”. “In de stad” is de naam van dit prentenboek voor kinderen van 4 tot 6 jaar. Maar toen ik naar een geopende pagina keek kwam ik, naast een vertrouwde binnenlandse marktkraam, een Arabische man met een baard in de typische Saudische Thawb dit tot op de vloer hing tegen, hierna kwam een volgende uitvouw map met daarop 4 vrouwen in traditionele boerka met kleine spleten rond de ogen. De laatste vrouw buigt zich voorover naar een groenteboer en koopt een appel. De kleine groep ziet er vreemd uit in deze kleine Duitse stad. “Nu hebben moslims ook al hun weg gevonden naar de kinderboeken van peuters”, is mijn eerste gedachte.

https://fenixx.org/2018/07/17/het-ouderlijke-gezag-is-dood-de-staat-indoctrineert-onze-kinderen/
 
Uuhm soms kom ik rare dingen tegen. Een plant menselijk maken vind ik best raar...

https://www.weforum.org/agenda/2017/04/researchers-have-turned-a-spinach-leaf-into-working-heart-tissue?utm_content=buffere67ef&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer

Check de video die er bij zit :( Brrrr gerommel met menselijke cellen.

Complotdenker
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
533.089
Leden
8.658
Nieuwste lid
Silvia Belgraver
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan