De relatie tussen mensen en varkens

Aan de hand van archeologische vondsten en onderzocht DNA-materiaal is in Nederland vastgesteld dat het wild zwijn (Sus scrofa), de stamvader van al onze huisvarkens, in ruim een miljoen jaar op elke vierkante meter van Nederland maar ook van Europa heeft geleefd. Ook staat vast dat, tenminste al sinds 7000 jaar geleden (Middensteentijd) de mens naast de veeltalige rotten (groepen) wilde zwijnen ook de eerste gedomesticeerde zwijnen van nederzetting naar nederzetting met zich meevoerde.

Het wilde varken, of ever, leefde al ver voor het ontstaan van de islam (7e eeuw na Christus) in heel Europa (noordelijk tot Zuid-Scandinavië), Noordwest-Afrika en grote delen van Azië, waarmee volgens de islamitische wetgeving geen enkel stuk Europees grondgebied voor moslims geschikt zou mogen zijn om op te leven en er moskeeën op te bouwen.

Een moskee mag vanuit de islamitische wetgeving niet op grond staan waar ooit varkens hebben rondgelopen. Varkens zijn volgens de islamitische wetten onrein en daarmee zou de grond waarop zij geleefd hebben (en gestorven zijn) tot verontreinigd gebied beschouwd worden. Ook menselijk leven op verontreinigde grond wordt door de islam als HARAM (onrein) en volstrekt onacceptabel gezien. De grond en het grond/drinkwater en alle gewassen die daarop verbouwd en geteeld worden dragen deze genetische stoffen in zich. Datzelfde geldt voor al het vee dat daarop en daarvan leeft en voor de mens, die op zijn beurt van deze gewassen en dieren leeft.



https://ejbron.wordpress.com/2016/01/13/elke-europese-moskee-staat-op-varkensgrond/

Mike
 
Mike in jouw allereerste bericht in dit draadje schreef je dit:

Het is een onmiskenbaar feit dat het blanke (Arische) ras het meest gedegenereerde mensenras is. Wij koloniseren de complete planeet en dwingen alle andere rassen zich te conformeren aan onze normen. Wij voerden de kruistochten, wij voeren de oorlogen en vormen complete wereldrijken. Ik moedig je aan om kritisch te kijken naar je eigen culturele, historische en zelfs genetische achtergrond. Ik vind het verhelderend om eens een niet-Kaukasisch gezichtspunt te krijgen!

Als ik nu jouw visie op islam zie is het eigenlijk nog veel meer wat de islam doet wat hierboven staat dan de blanken. Zie ik dat goed?
 
Islamieten behoren tot het blanke ras. Door generaties van incest zijn zij absoluut het meest gedegenereerd. Zelfs de orthodoze joden hebben hier weet van en ook wetten tegen. idem met christenen.

Mike
 
Ja, wat is dat toch met incest? Ook zij zullen toch weten dat dit leidt tot verzwakking van het nageslacht? Nooit begrepen dat bijvoorbeeld ook de adel/elite hieraan toegaf. Juist om het bloed "zuiver" te houden...hoe bizar is dat?!
Ik heb ooit in Australie een groot gezin ontmoet waarvan ik meteen het gevoel kreeg dat er iets niet klopte. Kon je direct zien. Later vertelde de boer waar ik werkte dat het inbreds waren. Volgens hem al enkele generaties. Schokkend om te zien hoe dat uitpakt. Ik moet zeggen dat ik dit soort mutanten nog niet in Nederland heb zien rondlopen. Ook niet onder Islamieten.

Maar goed, ik haak hier voor het eerst aan. Moet misschien eerst even 262 pagina's doorworstelen voordat ik wat ga roepen, hahaha! ;)
 
De reden waarom sommige van deze oude draadjes zo lang zijn geworden is omdat we vroeger geen subfora hadden, topics over voeding en over andere zaken liepen door elkaar heen. Omdat het forum toen nog niet zo goed georganiseerd was kon het maar zo gebeuren dat 1 topic werd gebruikt voor van alles en nog wat buiten de voeding om. Deze neiging om off-topic te gaan maakte dat bijv. De relatie tussen mensen en varkens, maar ook Syrie ellenlang zijn geworden en alle kanten op gingen.

Je kunt dus wel al die pagina's gaan doorworstelen, maar je moet niet raar opkijken als er gaandeweg alsmaar meer dingen in besproken worden. Hier heb ik bijv. de eerste posts geplaatst over feminisme, nog voordat ik in 2015 de topic over feminisme aanmaakte. Bovendien ben ik over een paar dingen wat anders gaan denken. Beinvloed als ik was door zwarte denkers was ik van mening dat het vruchtbaarheidsprobleem van westerse blanken te wijten is aan een melaninetekort. Wellicht dat dit op een bepaald niveau nog een rol speelt, maar de werkelijke reden voor het dalende geboortecijfer in het westen is niet biologisch maar cultureel: dankzij 'vrouwenrechten' worden er DAGELIJKS evenveel kinderen geaborteerd als dat er slachtoffers vielen op 9/11 en kunnen vrouwen kiezen om te lang ongehuwd en kinderloos te blijven en een 'carriere' na te volgen, waardoor ze juist hun vruchtbare jaren verspillen en volledig hoerig de 'cock carousel' afwerken.

En nu we het toch hebben over feminisme, heb je nog aanvullingen op de metafysische bespiegelingen die ik recentelijk heb geschreven?

Mike
 
ik zal van dit topic hier en daar wat stukken lezen Mike. Ik vind dit wel interessant.

Cultuur speelt zeker een enorme rol. Degeneratie ongetwijfeld ook. Maar bij dat laatste zie ik toch dat het geboortecijfer van blanken achterblijft bij Islamieten. Als zij sterker gedegenereerd zijn dan wij, waarom dan een hoger geboortecijfer? Een zwakke soort zal zich toch niet gemakkelijk blijven voortplanten? Je ziet dat wij blanken allerlei hulpmiddelen nodig hebben om ons voort te planten. Waarom zij dan niet?

Vwb jouw bespiegelingen... Ik heb daar kort op gereageerd maar ben er nog "mee bezig". Ik laat onderwerpen vaak even rusten en werk meestal wat hak op de tak. Zo lees ik ook mijn boeken. Meestal 4 of 5 tegelijk. :)
Ik verwacht dat ik er nog wel op ga terugkomen!
 
Er is veel zwakzinnigheid onder islamieten. Degeneratie ten top! Ze hebben gewoon geen enkele feministische prikkel om niet te huwen en zich voort te planten, dat is het verschil. Het verschil is dus wel degelijk cultureel.

Mike
 
Zwakzinnigheid is onder ons blanken ook enorm. Ik heb op dit moment niet de indruk dat het bij hen meer is maar ik kan dat niet staven. Zou ik moeten onderzoeken.
Maar hoe zie jij mijn punt over de gebrekkige voortplanting bij blanken dan? Heel wat kerels in mijn omgeving hebben enorm veel moeite (gehad) met het krijgen van kinderen. En daar zaten ook best wat alpha's tussen waarbij je het niet zou verwachten. Ook zoiets...Waarom zijn de meeste blanken mannen zulke watjes tov islamieten? Ook cultureel? Of overheerst oestrogeen meer bij de blanke man?
 
Dat is een interessante vraag en daarom waardeer ik je bijdrages ook zo, Rick. De powers-that-be richten zich al heel lang op onze hormoonhuishouding. Dat doen ze d.m.v. fysieke hormoonverstoorders als xeno-oestrogenen, zware metalen, chemtrails, GMO's, you name it. Wat echter vaak onderbelicht blijft is hoezeer een energiekrachtveld ook negatief kan uitwerken op de hormoonhuishouding.

Voordat het al te zweverig wordt, laat ik het heel concreet maken:

Er is een bepaalde tandbaarssoort die halverwege zijn/haar leven verandert van vrouwtje naar mannetje. De reden hiervoor is dat als eenmaal de jongen zijn gebaard er territoriumdrift ontstaat, waardoor deze vis steeds meer testosteron aanmaakt om het nageslacht en het leefgebied te verdedigen. Van mensenvrouwen die aan krachtsport doen weten we dat ze meer testosteron aanmaken, waardoor ze stoppen met menstrueren en onvruchtbaar worden. Het is dus wel degelijk mogelijk om het geslacht waarmee je geboren bent om te buigen aan de hand van zowel andere interne als ook externe omstandigheden.

Onze overgefeminiseerde westerse samenleving bevordert nog vrijwel uitsluitend vrouwelijke waarden. Wat denk je dat dit doet met de hormoonhuishouding van mannen? Opnieuw dus een duidelijk cultureel verschil met de moslims, want kijk eens hoezeer mannelijke waarden bij hen voorop staan. De kracht van culturele krachtvelden wordt zeer onderschat, maar de elite weet precies hoe de vork in de steel zit en speelt hier volop mee...

Mike
 
Gerrit Komrij zei het al:

dMLMiK1.png


Mike
 
En zo denken moslims over honden:

https://ejbron.wordpress.com/2017/07/17/honden-moeten-doodgemaakt-worden/

Mike
 
Dat doen ze d.m.v. fysieke hormoonverstoorders als xeno-oestrogenen, zware metalen, chemtrails, GMO’s, you name it.
100% mee eens. Hormonaal gaat er hierdoor erg veel mis met de Westerse man. Wij verwijven heel snel van generatie op generatie.
Maar dit zou dan ook moeten gelden voor de ondertussen 3de generatie immigranten. Heb jij de indruk dat zij hier net zo bevattelijk voor zijn als de blanke man? Ik niet. Testosteron hebben die gasten volgens mij in ieder geval genoeg. Het zou interessant zijn om te kijken naar mogelijke problemen in de vootplanting onder deze populatie!
Ik zie degeneratieve verschijnselen meer terug bij de Westerse mens. Hangende, wijkende kin, ademen door de mond, te slappe tong waardoor de kaak te krap wordt voor de kiezen en tanden, problemen met de gewrichten, houding, huid problemen etc etc etc.
Daarnaast blijft het geboortecijfer in hun geboorteland hoger. Volgens mij ook een sterke indicatie dat wij meer gedegenereerd zijn dan zij.

Hoe kak ik dat ook vind om te constateren ;)

 
Er wordt telkens gesproken over testosteron. Dit zou de agressie veroorzaken.

Mannen die meer vrouwelijke hormonen in hun lichaam hebben zijn sneller geirriteerd en agressiever. Een overmaat van omzetting naar oestrogeen en het binden van vrij testosteron door SHBG kan een oorzaak zijn door verkeerde voeding of andere verstoringen.

Mannen met genoeg testosteron of vrij testosteron zijn normaal veel meer beheerst.




 
De bodem in de Levant (Syria, Israel) heeft een bijzonder hoog boron/borax gehalte.
Turkije is een van de grootste leveranciers van het spul.
O.a. Europa en de VS hebben vanwege de uitgeputte landbouwgronden een zeer laag boron gehalte.
Laat boron/borax nu toevallig ook voor een goede testosteron spiegel zorgen.
In de EU en VS is boron/borax jaren geleden al van de markt gehaald voor particulieren, ziet u het verband?
 
Daarnaast blijft het geboortecijfer in hun geboorteland hoger. Volgens mij ook een sterke indicatie dat wij meer gedegenereerd zijn dan zij.

Yeah right.

https://zeepertje.com/2017/05/14/islam-inbreeding-iq-and-aggression/


 
Hahaha, zoals ik al schreef Cholesteroliscool. Ik begin hier maar wat te roepen zonder me te hebben ingelezen maar ik vind dit een interessant topic!
Mijn aanname is dat een soort zichzelf opheft, of wordt opgeheven, als het onvoldoende sterk wordt. Gewoon een natuurwet. Als ze zo gedegenereerd zouden zijn zou dit wat mij betreft ook een laag geboortecijfer betekenen.
Heb er nog weinig over gelezen. Misschien lees ik hier wat over via jouw link. Bedankt voor de info!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
533.084
Leden
8.658
Nieuwste lid
Silvia Belgraver
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan