De relatie tussen mensen en varkens

In reactie op het citaat van Ernest Thompson Seton:

De cultuur van de roodhuid is spiritueel van aard. Zijn maatstaf voor succes is: “In hoeverre ben ik dienstbaar geweest voor mijn volk?”

Even los van de kleur van de huid: ik las over mensen die een bijna-doodervaring gehad hebben: als zij terugkeren in hun aardse bewustzijn gaan ze vaak daarna een ander leven leiden.
Vaak komen ze na de bijna doodervaring terecht in de verzorgende beroepen en ze staan dichter bij hun paranormale begaafdheden dan gemiddeld.

Je zou misschien kunnen zeggen dat mensen van het blanke ras verder af staan van de oorspronkelijke blauwdruk van het menselijke ras dan de donkerdere rassen.
Hoe toevallig is het dat het barbaarse en oorlogszuchtige blanke ras geacht wordt de donkerdere rassen te onderdrukken op deze wereld?
Het past mijns inziens in het plan om het echte pure menszijn te onderdrukken.

 
Wens vader van de gedachte, etcetera etcetera. Dit heeft geen fundament.

Wij koloniseren de complete planeet en dwingen alle andere rassen zich te conformeren aan onze normen.
Is dat jouw beeld van 'wij' ?
De normen van een paar geesteszieken die denken dat ze de leiding over ons hebben, zijn natuurlijk nog geen Europese normen.
Europeanen zitten met pakweg 3000 jaar bloedige onderdrukking.. Europeanen zijn langer dan anderen onderdrukt en geketend, en worden vervolgens met het mes op de keel gedwongen om te gaan koloniseren, net als de Han-Chinezen overigens.
Als we echt naar rassenverschillen willen kijken, dan gaat het erom wat er vóór die tijd gebeurde. De Romeinen hebben een hoop vernietigd maar heb jij aanwijzingen dat Europeanen vóór die tijd weinig presteerden?
Integendeel, lijkt me. De Druïden hadden een hoogstaande cultuur, Griekse schrijvers hadden bewondering voor de Kelten en namen zaken uit hun filosofie over. De gnostische geschriften uit Egypte gaan heel diep; dat is een complete kosmologie over wie we zijn en wat we komen doen op aarde. Het borduurt voort op de traditie van zieners uit Europa en het Midden-Oosten, Perzië bijvoorbeeld van vóór Zarathustra.
We hoeven geen Maya-kalender te bestuderen, de Europeanen hadden dit ook, zo niet completer. Sterrenkunde was iets uit het Midden-Oosten waar al heel lang over doorgedacht was, vóór de machtspiramide. Ik sluit niet uit dat de onderdrukking (vanuit monotheisme) in het Midden-Oosten en Europa is begonnen juist omdat we hier zoveel natuurwijsheid hadden. Je zou echt veel verder terug moeten gaan, duizenden jaren, niet naar de Europeanen van de laatste paarhonderd jaar.
Ja, Europa is nu het verloren continent, al eeuwen.. dat weet ik ook, en dat zijn die blanken waar de Polynesiers in de jaren '30 over spraken.. wij hebben geen idee meer wat vrijheid is, zijn het normaal gaan vinden om belasting te betalen, vertellen elkaar sprookjes over machtige koningen en koninginnen, we hebben geen idee meer wat natuur is. Maar duizenden jaren eerder woonden hier ook al blanke mensen, wat deden die? Stonehenge?

@Lievergezond 'het barbaarse en oorlogszuchtige blanke ras'.
Kennen Europeanen hun geschiedenis eigenlijk wel? Hoe barbaars waren Europeanen vóórdat feodalisme hier begon? Is feodalisme een typisch Europese traditie? Waar komt het vandaan? Ken uw eigen geschiedenis.

 
@Lievergezond,

Wel eens van de oorlogzuchtige Shaka Zulu gehoord?

En wat denk je van de diverse Indiaanse volkeren die elkaar het licht in de ogen niet gunden?

 
thijs,

Goed punt dat je naar voren brengt. Een heel ras moet niet worden afgerekend op een kleine groep psychopaten die aan de touwtjes trekt en heeft getrokken. We zien wereldwijd het ongeveer 8.000 jaar geleden fout gaan. Toen kwamen de psychopaten aan de macht. Deze hebben om de een of andere reden echter wel geinvesteerd in het blanke ras en dat is waar ik op doelde. Bedankt voor de nuance!

Mike

 
ufo,

Shaka Zulu was 'oorlogszuchtig' omdat zijn volk dreigde te worden overheerst door de Engelsen. Ieder mens heeft het recht zich te verdedigen tegen overheersers.

Conflicten tussen verschillende volkeren (bijv. Indiaanse stammen) zijn altijd REGIONAAL geweest. Ik heb het over psychopaten die de hele wereld aan hun wil willen onderwerpen.

Mike

 
Zodra je geloofd in reïncarnatie, weet ik trouwens ook niet wie wij zijn. Ik weet wel wat ik nu ben. Dus onrecht die mijn voorouders is aangedaan? Wie weet was ik dat wel. Wie weet ben ik wel slaaf geweest als slavenhouder.

Trouwens het varkensnieuws van vandaag. Misschien een mooi vleesadresje.
http://www.buitengewonevarkens.nl/

 
Ik verwees al eerder naar Phil Valentine. Tussen 3:39:00 en 3:43:00 heeft hij het over het belang van melanine en waarom de kleur wit staat voor degeneratie;



Mike

 
Meer van Phil Valentine over de relatie tussen melanine en DNA, voor wie het kan (en wil) volgen:



Opnieuw een briljante lezing, als je het mij vraagt.

Mike

 
Jammer dat mijn Engels te slecht is dat te kunnen volgen want ik kom hem steeds vaker tegen.
Hij lijkt me ook heel breed in zijn kennis.

 
Mike,

Zwarte artiesten die life-changing zijn:

Donny Hathaway
Bill Whithers
George Clinton
Sly & the Family Stone
James Brown
Stevie Wonder
Curtis Mayfield
Gill Scott Heron
Jimmy Smith
Kenny Burell
Freddie King
BB King
Albert King
Magic Sam
Otis Rush
Muddy Waters
John Lee Hooker
T-Bone Walker
Elmore James
Bobby Bland
Junior Parker
Roy Brown
Robert Johnson
Etta James
Prince
Michael Jackson
Count Basie
Sam Cooke
Otis Redding

Zo te zien zitten er wel een paar vegetariërs in je lijstje... :wink:

 
Deze is specifiek voor Moondust. Jij wilt bewijs voor het effect dat liefde of angst heeft op ons DNA? Bekijk bovenstaande lezing van Phil Valentine en ga naar 1:05:30 tot en met 1:10:30. Hieruit blijkt dat het er wel degelijk toe doet of je in een staat van liefde of angst verkeert. Valentine stelt dat we alleen UIT LIEFDE kunnen evolueren, omdat ons DNA dan meer informatie verkrijgt! Dit is BEWIJS!

Dit is ook interessant voor de muziekliefhebbers. We hebben het hier al vaker over gehad: moderne muziek bevat foute frequenties die RECHTSTREEKS ingrijpen op ons DNA! Bekijk dat fragment!

Mike

 
Ik zit nu dit filmpje te kijken van meneer dr. Phil Valentine en ik ben nu aanbeland bij dat hij zegt dat wat wij het derde oog noemen (pijnappelklier) eigenlijk het eerste oog is (bij 1 uur) dat waarheid kan zien.
(het oog dat verder kijkt dan de neus lang is).
Leuk wat hij zegt daarover: dat alle gifstoffen die men ons aanbiedt, dat die erop gericht zijn dat we ons eerste oog maar goed gesloten houden.

 
Ik vind die Phil Valentine ook erg goed. Ik kan niet alles volgen en begrijpen, maar kan prima een uur of langer naar hem luisteren.

 
Wat Phil Valantine ook zegt is dat kinderen voor hun zevende jaar eigenlijk niet zouden moeten gedwongen worden in de tweedimensionale werkelijkheid van het leren lezen. Tot hun zevende zijn hun ogen niet volgroeid. Mijn ogen zijn in korte tijd achteruit gegaan in de tijd van mijn eindexamen dat ik ineens heel veel boeken moest lezen waar ik toen ook totaal geen zin in had. Daarna heb ik nog veel meer gelezen, maar niet meer onder die tijdsdruk van destijds.

Of: over het fenomeen dat de man vooruitloopt op de vrouw in islamitische landen.
Dat is om haar te beschermen terwijl wij het zien als achtergesteldheid van de vrouw.
Ook de man die de vrouw eerst door de deur laat gaan: Phil Valentine zegt: dat moet de man eerst doen om haar te beschermen.
Het is maar hoe je het bekijkt.

 
Dat van dat te vroeg leren lezen en bijziendheid vind je vanaf 2:15:00. Ga door tot 2:28:00 en je hoort hem o.a. praten over de nieren en bijnieren. Deze worden door de Chinezen terecht als 1 geheel gezien en Valentine beschouwt deze als de zetel van kennis van onze voorouders. Gezien de schade die aan oude culturen door ons blanken is toegebracht a.g.v. 2.000 jaar christendom is het dus niet zo verwonderlijk dat we een epidemie van bijnieruitputting hebben! Los van de stress en het slechte voedsel en andere schadelijke factoren die we vandaag de dag kennen lopen we dus ook rond met een karmische belasting!

Dit fragment is interessant voor ad en voor andere mensen die nog steeds geloven dat we een dier zijn en geen halfgoden. Valentine heeft het over van kinds af aan leren UIT EIGEN ERVARING (geleefde kennis) i.p.v. uit boeken en via leraren en geestelijken (geleende kennis). Het is deze tweedehands kennis die ons weghoudt van ons goddelijke potentieel, omdat iemand ons vertelt wat we wel of niet voor waar moeten aannemen. Wij zijn medescheppers, die zelf dingen waar-maken! Daar hebben we geen religie voor nodig, die onze spirituele klok zeker 2.000 jaar heeft teruggezet en we hebben daar ook de religie van het materialisme, wetenschap genaamd, niet voor nodig. Alles wat we ontdekken is een HERONTDEKKING omdat we ACHTERLOPEN op onze voorouders, die VEEL VERDER waren!

Ook interessant is dat Valentine beschrijft dat hij intuitief aanvoelt aan de stem van mensen wat er werkelijk met hen mis is en vervolgens diagnostiseert wat door medisch onderzoek wordt bevestigd, maar waar hij geen weet van heeft. Dit herken ik, want ik heb het meermaals ook met mensen gedaan! Ik hoef je niet eens daarvoor persoonlijk te spreken, ik lees het hier tussen de regels van je posts door of als je me emailt.

Het is duidelijk: die Valentine en ik moeten maar eens met elkaar gaan praten!

Mike

 
Voor de duidelijkheid: de gnosten haalden alle kennis uit ervaring, uit sjamanistische bron zeg maar. En zij zaten in Europa en het Midden-Oosten.
Het is in Europa gruwelijk onderdrukt, maar het was er wel. We vinden dat nu alleen nog ver weg in Rusland.
In Afrika en Amerika kwamen die enorme gruwelen later, dus ja we zijn het meest gedegenereerd, en we kunnen leren van andere continenten.
Europeanen beseffen vaak niet wat hier heeft plaatsgevonden, waarom wij zo zoekend zijn: een complete kennis, een complete cultuur is verwoest 1600 jaar terug en later.
De enige manier om te overleven voor een enkeling met de kennis was een rol binnen georganiseerde religie, ze moesten hun taal veranderen om kennis en gebruiken te bewaren. Taal is essentieel bij onderdrukking, laat je daarom niet afschrikken door iets waar later het stempel 'christendom' of 'islam' is opgezet.
In de islam is dat soeffisme, in het christendom de mystiek. Maar dit waren wel allemaal blanken Mike, ik hoop niet dat dat een probleem is?

 
thijs,

Je zult met me eens zijn dat de huidige powers-that-be extreem racistische blanken zijn. Ze hebben overigens voor zwarten die met hen meeheulen ook een geheim genootschap opgericht, de Boule. Hitler verhief het Arische ras (blond haar, blauwe ogen) tot het allerhoogste.

Er moet een reden zijn waarom het blanke ras, dat de meeste fysieke en morele pathologie vertoont, als het uitverkoren ras wordt beschouwd en waarom donkerkleurige volkeren systematisch worden uitgemoord en hun cultuurgoed verwoest. Er moet dus iets in die huidskleur zitten. Ik raad je aan om je toch eens te verdiepen in wat Phil Valentine te zeggen heeft over melanine, een donkere huidskleur.

Feit is dat de meest verheven spirituele filosofien van ver voor het christendom en de islam stammen en afkomstig zijn van donkerleurigen (denk bijv. aan India). Jouw voorbeelden van de gnostiek en het soeffisme zijn minder sterk, omdat ze van latere datum zijn. Jouw andere voorbeelden van de Europese bouwers van stenen monumenten, die wel ver voor het christendom werden gebouwd, vond ik wat dat betreft veel sterker.

Ik weet niet of jij gelooft in de stelling dat onze primitieve voorouders een donkere huidskleur hadden. 'Primitief' betekent trouwens dat zij de eersten waren en niet dat het bijgelovige prutsers waren. dat zijn wij, gedevolueerd en gedegenereerd als we zijn.

Mike

 
Mike een vraag. Je heb zwarte luipaarden en je heb blonde luipaarden,je heb Roodborstje die in africa leven die donkerderzijn van kleur en roodborstjes die in europ leven en lichter zijn van kleur,er zijn zwarte beren en witte beren zijn die dan ook gedegenereerd???

Jou tekste: (grizzlyberen en bruine beren bestaat en dat er evenmin beren zijn met een brede of smalle bouw. Dit komt omdat de beer op basis van de juiste bouwstenen uit voeding steevast in staat is het natuurlijke ontwerp dat wij 'beer' noemen te reproduceren) En Dat kan de mens ook ongeacht zijn huidskleur

Je heb mensen die in noord rusland wonen en de eeuwe langen tradities kwa voeding nog steeds gebruiken,veel vet en orgaanvlees eten maar wel ontzettend blond zijn inc de wenkbrauwen. je kan me niet vertellen dat die mensen verder zijn gedegenereerd dan de gemiddelde nederlander met donker haar die op margarinebrood met concentratiekampkipfilet leeft. Hoe kan dat dan? heeft het niet met het gebied climaaat te maken ???

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.522
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan