De relatie tussen mensen en varkens

Bij mijn idee van animalistisch denk ik altijd aan het organisme en de stofwisseling,zeg maar alles dat ons ónbewust'in leven doet houden(energie,opbouw,afbraak).Niet het gedrag of waar ons gedrag door beppald wordt.
Onze vorm van bewustzijn zie ik duidelijk ook als verschillend met dieren en verder zie ik de vrije wil als de keuze om ons bewust te zijn van de omgeving of situatie of niet,dit op ieder moment van de dag voor iedere situatie.Vrije wil zie ik niet als 'ík kan doen wat ik wil'.Dan komen we uit op het door jou aangehaalde animalistisch gedrag of dat van tv sterretjes.

Volgens mij denken wij toch meer hetzelde over dit issue maar drukken het anders uit.
ad
 
En ik denk ook helemaal niet het blanke ras het meest gedegenereerd is omdat het blank is. Het zijn de leefomstandigheden die maken dat het blanke ras gedegenereerd is. Zet Afrikanen 4 generaties in Rotterdam en je hebt hetzelfde.
 
Zet Afrikanen 4 generaties in Rotterdam en je hebt hetzelfde.

Omdat ze dan het voedsel van de gedegenereerde blanke gaan eten en onder invloed komen te staan van zijn verziekte, koloniale cultuur. Alle rassen, culturen en volkeren zijn onderhevig aan degeneratie (blijkt ook uit het boek van Price), maar wij blanken hebben de langste geschiedenis ervan.

Mike

 
ad,

Ik begon deze topic met de opmerking dat een varkenshuid veel overeenkomsten vertoont met een blanke huid. Dat maakt blanken echter nog steeds niet tot een soort veredelde varkens. Een mens is GEEN dier! We mogen overeenkomsten vertonen met dieren, maar daar houdt de vergelijking op.

De gedachte dat de mens tot de dieren behoort maakt ons lager dan we werkelijk zijn. Als ik 1 collectieve ziekmakende gedachte voor alle mensen op deze planeet constateer, dan is het wel dat veel te veel mensen het gevoel hebben dat ze niets waard zijn, dat ze hier net zo goed niet hoeven te zijn, dat ze niet speciaal zijn en geen speciaal doel of bijzondere missie op aarde hebben en in het geheel. De volslagen krankzinnige darwinistische 'wetenschap' heeft hier flink aan bijgedragen. Alles is toeval, het draait om strijd en conflict, eigenbelang, roofzuchtigheid en zelfzuchtigheid, het universum is niets meer dan dode materie, wij zijn een soort biologische machines, enz. We zijn ontzield, ontheemd en ontworteld geraakt en we voelen ons machteloos, krachteloos, doelloos, reddeloos en radeloos.

Daarom ben ik zo fel op het onderscheid tussen mens en dier. We zijn halfgoden met scheppende kracht en een potentieel dat we om bovenstaande redenen grotendeels onontgonnen laten. Dit moet maar eens afgelopen zijn na zoveel duizenden jaren. Ooit kenden we hoogstaande culturen, die vervolgens genadeloos zijn uitgeroeid, onderdrukt en vernietigd door het meest krankzinnige en verziekte ras dat er bestaat, het blanke ras. Wij hebben dus het meeste goed te maken en daar draag ik op mijn manier mijn steentje aan bij. Ik hoop ooit nog zo ver te komen dat ik er hele rotsblokken aan bij kan dragen, puur op basis van gedachtenkracht, net als onze voorouders!

Mike

 
Phil Valentine legt uit dat blanken te weinig ijzer hebben (vandaar de blanke huid) en dat wij daarom truukjes als bloedverdunnende alcohol en lichaamsbeweging nodig hebben om ons bloed stromend te houden, zodat het weinige ijzer dat we hebben naar de cellen kan stromen en ons van zuurstof kan voorzien, tussen 2:19:00 en 2:21:00 hier:



Mike

 
Omdat ze dan het voedsel van de gedegenereerde blanke gaan eten en onder invloed komen te staan van zijn verziekte, koloniale cultuur. Alle rassen, culturen en volkeren zijn onderhevig aan degeneratie (blijkt ook uit het boek van Price), maar wij blanken hebben de langste geschiedenis ervan.

Mike

Bedoel je dat we door langdurig degeneratie blank geworden zijn?
Dat het volk dat de hunebedden bouwde ook donker/zwart was bijvoorbeeld?

 
Bedoel je dat we door langdurig degeneratie blank geworden zijn?
Dat het volk dat de hunebedden bouwde ook donker/zwart was bijvoorbeeld?

Dat is wat Valentine suggereert. Ik weet niet of het klopt, maar het is wel iets om met open blik naar te kijken. Zodra ik meer te weten kom, hoor je het van me!

Mike

 
Die Valentine mag wel eens gewoon common sense leren gebruiken dan. De wens de vader van de gedachte.. De volkeren die hier 2000 jaar geleden en langer rondliepen hadden vaker dan nu rood haar. En rood haar gaat gepaard met een nog lichtere huidskleur dan blond. En deze volkeren hadden wel degelijk een grote spiritualiteit.
De huidskleur in de lage landen is de laatste duizenden jaren juist donkerder geworden.
Je bent vast wel eens in Ierland geweest, die richting mogen we op denken als we ons een voorstelling willen maken van Europa van vóór de Romeinen!
Dat zijn de volkeren die verdreven werden ten tijde van de introductie van landbouw. We vinden rood haar ook vaker in de alpen en in Noorwegen, de afgelegen gebergtes.

Red hair has long been associated with Celtic people. Both the ancient Greeks and Romans described the Celts as redheads. The Romans extended the description to Germanic people, those they most frequently encountered in southern and western Germany.
In Scotland approximately 13% of the population are redheads, although 40% carry at least one mutation. Redheads have a very fair skin, almost always lighter than non-redheads. This is an advantage in northern latitudes and very rainy countries where sunlight is sparse as lighter skin improves the absorption of sunlight, which is vital for the production of Vitamin D by the body.
http://www.eupedia.com/genetics/origins_of_red_hair.shtml

 
Ja, dat geloof ik. Het is een BEWEZEN FEIT dat incest leidt tot roodharige kinderen. Phil Valentine duikt als eerste (en tot nu toe enige, voor zover mij bekend) in het onderwerp van huidskleur. Het is m.i. een mooie aanvulling op iets waar ik zelf al op was gekomen en dat is haarkleur. Ik heb hier een jaar geleden al e.e.a. over geschreven:

Daarnaast is er nog iets interessants te bespeuren aan de haarkleur. Afrikanen, Aziaten en Zuid-Amerikanen hebben allemaal zwart haar. Interessant genoeg zijn dit ook de gezondste mensen op deze aardbodem (uitgezonderd natuurlijk slachtoffers van hongersnoden). Ann Wigmore, een blanke Oost-Europese vrouw, populariseerde in de jaren 1980 het gebruik van tarwegras voor menselijke consumptie. Zij verloor haar grijze haren en kreeg er...ZWART haar voor terug! In navolging van Wigmore kweekte Don Jansen tarwegras op zeemineralen. Hij gaf het aan zijn vader die zijn grijze haren verloor en er...ZWART haar voor terugkreeg! Barry Carter is de grote man die momenteel het gebruik van Ormus (mono-atomaire elementen) propageert. Hij consumeert Ormus en zag zijn roodgrijze baard veranderen in een...ZWARTE kleur. Ik denk dat we het er allemaal wel over eens kunnen zijn dat Aziaten, Afrikanen en Zuid-Amerikanen met hun brede gezicht en lichaamsbouw nog het dichtst bij de oorspronkelijke blauwdruk staan. Deze mensen hebben allemaal zwart haar. Kennelijk hoort zwart haar dus bij de oorspronkelijke blauwdruk en zelfs blanken die niet met zwart haar zijn geboren kunnen, door toevoeging van de juiste superkrachtige voedingsstoffen, zwart haar krijgen - zelfs op hun oude dag!

https://www.fatsforum.nl/topic/reactie-menselijke-blauwdruk#post-3032

Mike

 
In dat linkje dat ik gaf zie je een kaart van Europa, met alle plekken waar veel roodharigheid voorkomt, er is ook een hele streek in Siberie met meer dan 10%. De discussie die daarop volgt gaat over de genetische herkomst van onder meer de Kelten, en ook de Germanen. Bij Germaanse volkeren komt roodharigheid ook vaak voor, en in het noorden van Frankrijk. Interessante materie, bijvoorbeeld ook de afwezigheid van roodharigheid bij de Finnen en Basken (de niet-indo-europese volkeren). En afwezigheid van roodharigheid onder de 45e breedtegraad.
Dit is zeker geen incest, gegeven dat incest een en ander tot gevolg kan hebben, verklaart natuurlijk nog niet de aanwezigheid van dit fenomeen. Je trekt een breed fenomeen nu in een discussie over afwijkingen en defecten, dat behoeft wel wat argumentatie.
Het ziet er naar uit dat er over roodharigheid veel over geschreven is, wat het precies is, de geschiedenis van de streken met veel roodharigheid, hoe je dit overerft, ook als je de reacties leest op dat stuk, tijd om ons daarin te gaan verdiepen. Er is erg veel onderzoek gedaan naar de genetische herkomst van volkeren in Europa he, de herkomst van talen etc.

 
Ann Wigmore, een blanke Oost-Europese vrouw, populariseerde in de jaren 1980 het gebruik van tarwegras voor menselijke consumptie.

Het is buiten jullie discussie maar ik dacht dat gras allemaal voor herkauwers te verteren is??
Of word het voor menselijke consumptie eerst gefermenteerd ofzo.

 
thijs,

De eerste regel uit je tekst:

Red hair is a recessive genetic trait caused by a series of mutations in the melanocortin 1 receptor (MC1R), a gene located on chromosome 16.

De betekenis van 'recessief':

http://www.encyclo.nl/begrip/recessief

Het gaat hier dus om een genetische verzwakking, die minder dominant is en dus tot de uitzondering behoort en niet tot de regel!

Einde discussie, lijkt me.

Mike

 
Redheads have very fair skin, almost always lighter than non-redheads. This is an advantage in northern latitudes and very rainy countries, where sunlight is sparse, as lighter skin improves the absorption of sunlight, which is vital for the production of vitamin D by the body. The drawback is that it confers redheads a higher risk for both sunburns and skin cancer.

Is dit echt een voordeel in het noordelijke halfrond of probeert men hier een rechtvaardiging te vinden voor een degeneratief verschijnsel? Toegegeven wordt dat mensen met een zeer lichte huidskleur de zon niet of nauwelijks kunnen verdragen. Terwijl de zon de gever van alle leven op aarde is! Hoe natuurlijk is het om intolerant te worden voor zonlicht a.g.v. een melaninetekort?

Studies have demonstrated that people with red hair are more sensitive to thermal pain and also require greater amounts of anesthetic than people with other hair colours.

Ze zijn dus ook pijngevoeliger. Een ander woord hiervoor, als je 'zwakker' een te negatieve term vindt, is: minder sterk.

Folk wisdom has long described redheads as hot-tempered and short-tempered.

In de volksmond staan roodharigen bekend als heetgebakerde types. Gedragsprobklematiek dus. Zit hier een kern van waarheid in of is het uitsluitend discriminatie van roodharigen?

It is now almost certain that native Irish and Scottish Celts were taken (probably as slaves) to southwest Norway by the Vikings, and that they increased the frequency of red hair there.

Homosekualiteit komt in gevangenschap ook veel vaker voor, zowel bij mensen als bij dieren. Genetische mutatie a.g.v. stress? Je haar kan ook uitvallen of grijs kleuren door stress!

Mike

 
Einde discussie? Makkelijk argumenteren op die manier Mike. Is dit de hak en het zand?
Wat is je onderbouwing van jouw standpunt, dat het fenomeen roodharigheid in Europa afkomstig is van incest? Ik vind het een beetje raar standpunt, van wie heb je het eigenlijk? Hele streken met een eigen geschiedenis, de Schotten nota bene die Weston Price kerngezond noemde, en ook 40% roodharigheid in de genen, die breng je zo eventjes in verband met een afwijking en een defect.

Heb je het stuk gelezen, en de reacties? Er zijn nog veel meer teksten natuurlijk, die zou je ook kunnen lezen. De hele genetische geschiedenis van volkeren in Europa, is best goed uitgezocht in ieder geval. En allemaal door mensen die in de war zijn en die niet buiten de wetenschappelijke consensus durven te denken. Ja. Allemaal.
Geschiedenis van Europa is goed in kaart gebracht he, ook vóór de oorlog al.
Heb je het eigenlijk wel gelezen? Of weet je dat allemaal al, omdat je een keer iets van iemand gehoord hebt?

 
Het punt is natuurlijk dat roodharigheid vroeger vaker voorkwam dan nu, zie ook de beschrijvingen van Grieken en de Romeinen, in streken waar nu weinig roodharigheid meer voorkomt werden de mensen heel precies beschreven. Dus het tegenovergestelde is gaande, we waren roodharig en we hebben steeds vaker donker haar.

 
Maar het punt dat roodharigheid vroeger vaker voorkwam dan nu is vrij makkelijk te verklaren vanuit het incest perspectief, toch?
Meer kleine gemeenschappen op grotere afstanden van elkaar waardoor incest meer voorkwam...

Daar wil ik aan toevoegen dat ik echt niet meen te weten hoe het zit v.w.b. dit punt.
Niet genoeg onderzocht.

 
Einde discussie? Makkelijk argumenteren op die manier Mike. Is dit de hak en het zand?

Intolerantie tegen zonlicht, intolerantie tegen pijn, heethoofden. Past dit in het plan van de natuur? Dacht het niet! We hebben hier te maken met een recessief gen!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.180
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan