De relatie tussen mensen en varkens

Ik heb nu meer tijd en ben nu eens zeer goed met het huishouden bezig. Dat is echte gymnastiek!
En i.p.v. de bus loop ik nu vaker richting stad en terug (2 x 4 km). Zeker nu het koud is en morgen misschien wel sneeuw!

Dus er zijn meerdere mogelijkheden.

Dorothé
 
Ik heb nu meer tijd en ben nu eens zeer goed met het huishouden bezig. Dat is echte gymnastiek!
En i.p.v. de bus loop ik nu vaker richting stad en terug (2 x 4 km). Zeker nu het koud is en morgen misschien wel sneeuw!

Dus er zijn meerdere mogelijkheden

Daar heb jij helemaal gelijk in. Maar op een gegeven moment is het huis wel schoon. Ik gooi er nog wat opties bij. Ik kan niet lopen naar de stad want ik woon in de stad. Shoppen is ook sport ?
En morgen met sneeuw kun je altijd nog door de verse sneeuw wandelen.

 
Precies! Dat bedoelde ik ook. Nu nog hopen dat de weersvoorspelling uit komt die ze zeggen. Ze zeiden dat het afgelopen donderdag al zou gaan sneeuwen. Ik neem al die voorspellingen met een korrel zout totdat ik het zelf zie.
 
Ja, of zelfs vlokken. De korrels zout kunnen dan hun dienst doe als strooizout ?
 
Nou, de tongen zijn losgemaakt! Ik ga reageren op individuele bijdrages van forumleden:



Jij bent heel diep gegaan, naar links en naar rechts. Ik ben meegedoken, maar minder diep en zeker minder extreem naar links.

Ik ben niet van extreem links naar extreem rechts gegaan, zoals jij suggereert. Ik heb altijd de Amerikanen gevolgd en beschouwde me jarenlang als een libertarier. In Amerika is dat het politieke midden, met een linkervleugel en een rechtervleugel. Ik zat jarenlang links van het nidden. Voor Amerikaanse begrippen dan, want dit is niet te vergelijken met sociaal-democraten (PvdA) hier en ook niet met D66 of CDA, twee andere middenpartijen.

Door Trump en de onder Obama ingezette opmars van het cultuurmarxisme ben ik gaandeweg (vanaf 2015 ongeveer) steeds meer opgeschoven richting een conservatieve libertarier en zit nu dus (voor Amerikaanse begrippen) rechts van het midden. Voor Nederlandse begrippen plaatst mij dit op de plek waar de VVD vroeger zat en FvD nu. De PVV in zijn oorspronkelijke vorm was mij te rechts, maar je ziet hen door de concurrentie van FvD nu ook opschuiven meer naar het politieke midden.

Ik heb veel geleerd van mijn studie naar melanine en de reden waarom zoveel zwarten in Amerika zo 'pissed off' zijn. Ook de fase waarin ik me verdiepte in de Afrikaanse oorsprong van het christendom en het judaisme, het verschil tussen zionisme en judasime en de geschiedenis van de Khazaren was uiterst leerzaam. De volgende stap was niet langer de ogen willen sluiten voor 1400 jaar gewelddadige verovering uit naam van de islam en de satanische kaping door het Vaticaan van het christendom. You live, you learn.



Denk je dat het in de toekomst mogelijk is weer eens ommedraai te maken in je politieke opvattingen?

Ooit begon het hier met inzichten over voeding. Denk je dat je ooit weer terug zou kunnen gaan naar je oude voedingspatroon? Nee, want je lijf heeft iets beters ervoor terug gekregen en je kan en wil niet meer terug. Kortom, je bent geevolueerd. Zo ook met (geo)politieke inzichten: je kunt niet meer terug. Dat is antwoord genoeg, lijkt me.



Duidelijk dus het in stand houden van ziektewinst. Zo denk ik dit te begrijpen. Dat dit soort therapieën mensen wijs maakt dat ze speciaal zijn. Terwijl je zelf alleen maar hoeft te geloven en creëren. Eigenlijk is dit soort therapieën dus het in stand houden van het eindstation bijnieruitputting.

Dat is uitstekend samengevat. Ziekte/zwakheid wordt verheven tot iets zeer bijzonders. De agenda hierachter is er een van anti-creatie (satanisch/luciferiaans) en deze werkt altijd met omkeringen van de realiteit.



Anderzijds denk ik niet dat er iets mis is met Yoga beoefenen. Maar dan niet als therapie om iets buiten jezelf te zoeken.

In principe heb je daar gelijk in. Het gaat niet om de yoga zelf, evenmin om reiki of willekeurig welke andere oude filosofie/stroming, vooral als deze een lange geschiedenis hebben in de eigen cultuur. Het probleem is gesjeesde westerlingen die menen dit op uiterst oppervlakkige wijze zich dit eigen te kunnen maken. Of, zoals Fenke heel terecht het formuleert:



Yoga is ook maar zo’n modeverschijnsel overgewaaid uit verwegistan. Klinkt lekker hip en hoor je er helemaal bij enzo.

100% mee eens!

Mike
 
Duidelijk Mike! Ik verwoordde mij verkeerd met extreem links, was niet zo bedoeld. Achteraf vind ik het ook een domme vraag, want ik wist eigenlijk het antwoord al. Dat krijg je als je impulsief tijdens het drukke werk een bericht post.

Joost
 
Duidelijk Mike! Ik verwoordde mij verkeerd met extreem links, was niet zo bedoeld. Achteraf vind ik het ook een domme vraag, want ik wist eigenlijk het antwoord al. Dat krijg je als je impulsief tijdens het drukke werk een bericht post.

Misschien heeft dit te maken met linker en rechter hersenhelft ☺️
of zullen we het erop houden dat mannen geen 2 dingen tegelijk kunnen?

 
In principe heb je daar gelijk in. Het gaat niet om de yoga zelf, evenmin om reiki of willekeurig welke andere oude filosofie/stroming, vooral als deze een lange geschiedenis hebben in de eigen cultuur. Het probleem is gesjeesde westerlingen die menen dit op uiterst oppervlakkige wijze zich dit eigen te kunnen maken.

Precies. Van die mensen die roepen ik ga even yoga doen Maar daarvan de hele achterliggende betekenis ervan niet snappen. Yoga is ook niet zomaar yoga. Je hebt yoga welke in sportscholen worden gegeven maar je hebt ook yoga waar meer betekenis achter zit.
 
Dat is uitstekend samengevat. Ziekte/zwakheid wordt verheven tot iets zeer bijzonders. De agenda hierachter is er een van anti-creatie (satanisch/luciferiaans) en deze werkt altijd met omkeringen van de realiteit.

Dus dat satanisch/luciferiaans kan ik ook onder de noemer plaatsen “onderweg naar 1 van de 100 sektes in ons land” want daar komt het in feite op neer dan in mijn beleving.
 
Ja, want je kiest als man voor de 2e suggestie die ik gaf. Logica! ?
Geheimpje, als vrouw kan ik zeggen dat ik ook geen 2 dingen tegelijk kan. Heel irritant met 2 dingen tegelijk bezig zijn. Ik ga er dus ook gewoon maar van uit dat mijn beiden hersenhelften ook prima in staat zijn om samen te werken ?
 
Ik heb veel geleerd van mijn studie naar melanine en de reden waarom zoveel zwarten in Amerika zo ‘pissed off’ zijn. Ook de fase waarin ik me verdiepte in de Afrikaanse oorsprong van het christendom en het judaisme, het verschil tussen zionisme en judasime en de geschiedenis van de Khazaren was uiterst leerzaam. De volgende stap was niet langer de ogen willen sluiten voor 1400 jaar gewelddadige verovering uit naam van de islam en de satanische kaping door het Vaticaan van het christendom. You live, you learn.

Dit word allemaal uitgelegd in dit topic denk ik? Of zijn je inzichten hierin ook veranderd inmiddels, en bedoel je dat dit deel met een korreltje zout genomen moet worden in dit topic? Ik ben pas op pagina 16 van dit topic overigens.

 
Wat ik bedoel is dat ik er nogal vol in ga m.b.t. de zwakheden van het blanke ras. Zoals gezegd, ik was indertijd bevangen door een soort blanke zelfhaat met koloniaal schuldgevoel, iets wat ons nu via de media voortdurend door de strot wordt geduwd. Ik liep vooruit op de ontwikkelingen binnen links en had toen nog niet door dat ik mee aan radicaliseren was van gematigd links naar extreem links. Gelukkig heb ik mij bij kop en kont gepakt en ben ik bijtijds wakker geworden!

Mike
 
Dat lijkt op het H.E.M virus waarmee je besmet bent geraakt.

Besmet met dit virus wat staat voor, hebzucht, eerzucht en machtswellustige mensen die onze maatschappij vernietigen. Door hersenspoeling van de media. Bedoel niet dat jij zo bent maar dat je jezelf dus mee liet slepen door de media.
En in 2015 werd je resistent (wakker) van dit virus!



 
Ik denk dat ik mezelf wel kan vinden in jou theorie die je beschrijft. Er kwam een moment in mijn leven dat ik zelf met dat virus besmet ben geraakt. Tot nu.

Maar eigenlijk is nagenoeg onze hele maatschappij hiermee besmet.
Ik noem het maar kuddegedrag.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
533.098
Leden
8.658
Nieuwste lid
Silvia Belgraver
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan