De relatie tussen mensen en varkens

Wat wel nieuw voor me was is dat Saturnus ook het vrouwelijke vertegenwoordigt. Al verbaast dat me niet zo omdat de kleur van Saturnus zwart is, oftewel de duisternis, de oneindige creatieve potentie.

Saturnus staat inderdaad voor het oneindige vrouwelijke potentieel. Middels opnieuw een OMKERING is hier een mannelijke, verslinde energie aan gegeven. Kronos, Vadertje Tijd. Dit is ook de reden waarom ik geen tolerantie heb voor sprookjes zoals Peti verpreidt over die 'gezellige' Sinterkaas en Zwarte Piet. Of wat te denken van de o zo jolige, dikbuikige Kerstman? Ho-ho-ho! Deze 'kindervrienden' staan voor de Zwarte Dood (Magere Hein). Kronos, Vadertje Tijd 'eet' immers zijn 'kinderen' 'op'. Het principe van de eindigheid, een omkering van de oneindigheid die de zwarte bol die we Saturnus noemen werkelijk vertegenwoordigt. De reden waarom de Sint of Kerstman in december langskomen is omdat dat de maand is waarop de zon 3 dagen lang 'vergaat' (tussen 21 en 24 december), om daarna te herrijzen. Van oorsprong dus een lichtfeest, maar nu omgekeerd een verering van de duisternis (dood).

Mike

 
Zojuist las ik in het boek van Eichard King dar bepaalde pesticides moleculaire verwantschap vertonen met melanine. Ook pesticides worden dus ingezet in de oorlog tegen melanine! Waarom ben ik niet verbaasd?

Mike

 
Eveneens uit het boek van Richard King: melanine is op kamertemperatuur een SUPERGELEIDER van elektronen! Klinkt als Ormus!

Mike

 
Melanine wordt gemaakt uit aminozuur tyrosine
Het woord tyrosine komt van het Griekse woord tyros (τυρός), dat kaas betekent. In 1846 werd tyrosine voor het eerst geïsoleerd door Justus von Liebig uit caseïne, waarin het in relatief grote hoeveelheden in voorkomt. Kaas (vooral Hüttenkäse en ricotta), kwark en melk zijn goede bronnen van tyrosine. De kleine witte vlekken die soms op kaas zichtbaar zijn, zijn tyrosinekristallen. Deze getuigen van proteolyse die plaatsvond tijdens het rijpen van de kaas. Tyrosine is slecht oplosbaar in water en hoopt zich op in kleine kristallen.

Andere voedingsbronnen van tyrosine zijn eiwitrijke producten, zoals eieren, rund- en varkensvlees, gevogelte, vis, schaal- en schelpdieren. Ook in eiwitrijk plantaardig voedsel zoals tarwekiemen, havervlokken, amandelen, pecannoten, pompoenpitten, sesamzaad, limabonen, avocados, kikkererwten, linzen, sojabonen, zonnebloempitten komt tyrosine veel voor.

 
Heb vandaag ook over tyrosine gelezen, organic was me voor. Tyrosine is ook belangrijk voor de aanmaak van hormonen:

Tyrosine is uitgangsstof voor de aanmaak van een aantal belangrijke hormonen en neurotransmitters, met name die uit de categorie schildklierhormonen (T3 en T4) en catecholaminen (dopamine, adrenaline en noradrenaline).

Een tekort aan tyrosine (en zijn precursor fenylalanine) veroorzaakt een tekort aan dopamine en noradrenaline, wat gepaard gaat met onder meer depressie en apathie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tyrosine


Dit kwam ik ook nog tegen:

http://beauty.blog.nl/gezondheidsni...in-opgewonden-en-slankmaar-niet-zonder-gevaar
http://nl.wikipedia.org/wiki/Melanocyt-stimulerend_hormoon

En dit over acerola:
Acerola powder may also block the production of melanin, which may enhance the appearance of healthy skin.
http://www.livestrong.com/article/475077-the-benefits-of-acerola-powder/

The high amount of Vitamin C in the extract inhibits the tyrosinase which is needed for the production of melanin. Without sufficient melanin, the skin is going to get lighter
http://www.texasnaturalsupply.com/Acerola-Berry-Extract-Powder-p/acrl-hb.htm

 
De vertering en opname van tyrosine is echter wel afhankelijk van de hoeveelheid maagzuur waar je over beschikt. Dus: stress-management - en juist dat is nou zo lastig voor ons opgefokte blanken!

Mike

 
En ook precies die grote eiwitten zoals caseïne waar de meeste het zo moeilijk mee hebben, die neerwaartse spiraal was mij niet ontgaan.

 
Al in alchemie in het arabisch is een lidwoord, zoals de of het in het nederlands. Het boek in het arabisch is alkitaab, zonder toevoeging (al) wordt het gewoon "boek". De arabieren hebben drie betekenissen gegeven aan het woord (al)chemie, een daarvan is zwarte (aarde). God in het arabisch is Illaah, de naam van god is Allah, meervoud van god is aliha en de goden is alaliha.

Wat betreft de kaaba, de geplaatste link en die symbolen: zionistische propoganda en disinfo van de hoogste plank. De zwarte kleed van de kaaba is iets van de laatste decennia, geintroduceerd door de (corrupte) alsaud familie. Hiervoor werd de kaaba bekleed met verschilldende kleuren in allerlei motieven en stoffen. Het is hoogst waarschijnlijk dat het zwarte kleed in opdracht is van de elite, zoals alle andere symbolen in en rondom de muren van de kaaba. De meest opvallende voor het oog is de versiering van de ster die sterk lijkt op de davidster. Ik ben me ervan bewust dat de kaaba en andere islamitsche symbolen bevuild zijn door de elite, maar de info in de link is gewoon een krankzinnig poging van de elite en zionisten om disinfo te verpreiden.

Hoe dan ook, de moslims aanbidden de schepper en heer van de kaaba en niet de kaaba zelf, alle symbolen op de wereld zullen hier niets aan veranderen.

 
Ik weet niet waar jij ineens vandaan komt, maar islam en christendom zijn allebei creaties van de elite, evenals het jodendom. Jij draait het om en suggereert dat het in essentie goed is, maar dat er vervormingen hebben plaatsgevonden door de elite. Dit IS de vervorming en dit IS van de elite! Georganiseerde religies hebben de hoogstaande spiritualiteit van oude volken en culturen gekaapt en er een wraakzuchtige God tegenover gezet, die dreigt met hel en verdoemenis. Sorry, revert, maar ze hebben jou evengoed bij de neus!

Mike

 
Uit het boek van Richard King leer ik dat de neurotransmitter acetylcholine een voorloper is van melanine. Deze neurotransmitter wordt in verband gebracht met de vorming van gedachten, het geheugen, het leervermogen, waarneming en concentratie. Acetylcholine bevindt zich in lecithine en voedselbronnen van acetylcholine zijn dan ook eieren en lever.

Mike

 
https://www.fatsforum.nl/topic/zwak-vlees/page/4#post-11596

Wat te denken van de volgende voorbeelden die Piet Vroon aanhaalt in Tranen van de krokodil?

Het patroon van bliksem in de lucht is gelijkvormig aan het spoor dat een scheut bessensap in een kom yoghurt trekt; de route van water door een koffiefilter is nauwelijks te onderscheiden van het uit elkaar kringelen van tabaksrook; de manier waarop zink zich afzet op een elektrode lijkt sterk op de vorm van een luchtbel in glycerine, enz.

Is het niet veel logischer dat er een scheppende levensintelligentie aan het werk is die ‘schrijft’ met een en dezelfde taal in plaats van een ontwikkeling van soorten door toeval en concurrentie? Dit soort denkfouten komt voort uit een primitieve ‘wetenschap’ die gebaseerd is op rechtlijnig denken en niet uitgaat van de bezieling en intelligentie van het leven.

Wie nou nog een materialistische kijk op het leven aanhangt, moet dit maar eens bekijken en beluisteren en me nog eens vertellen dat er geen bezieling in het leven zit, op basis van een scheppende intelligentie:

http://isupportorganic.blogspot.co.uk/2013/11/slowed-down-recording-of-crickets.html?m=1

Mike

 
Wie nou nog een materialistische kijk op het leven aanhangt, moet dit maar eens bekijken en beluisteren en me nog eens vertellen dat er geen bezieling in het leven zit

Nou, er zijn er helaas meer dan genoeg mensen die niet te ontwaken zijn, een forumlid zoals http://www.nujij.nl/silversurfer666.982955.lynkx?tab=Reacties]deze[/url] van nujij.nl heeft bijvoorbeeld ook totaal geen spiritualiteit en zit muurvast aan primitieve "wetenschap" vastgeketend, je zou zijn extreem koudbloedige reacties eens kunnen doorlezen.

Gezondheid,

 
Ik verdiep me daar niet meer in, zonde van mijn tijd en energie.

Zie het als een voorbeeld voor mensen hier die wel erin willen verdiepen waarom wetenschap een destructieve kijk op het leven heeft.

Het ontwerp van de natuur: Inner, Outer worlds. Groter dan wat de mens ooit gemaakt heeft.

Inner, outer worlds bevestigd precies dat alles uit energie bestaat, precies zoals de oude Chinezen al wisten dat alles(Lucht, Aarde, Vuur en Water) uit Chi(= levensenergie) bestaat en waar wij ook deel uitmaken, we kunnen ervoor kiezen om bij deze natuurkrachten aan te sluiten of ertegen gaan vechten, wie de laatste optie kiest betaalt een zeer hoge prijs.

Gezondheid,

 
In het boek van Richard King lees ik ook dat chlorofyl een belangrijke rol speelt als voedingsstof voor melanine. Logisch, want chlorofyl is het product van fotosynthese en komt dus neer op opgeslagen zonlicht. Bovendien blijkt chlorofyl boor 98% overeenkomst te vertonen met hemoglobine, het eiwit in rode bloedcellen dat verantwoordelijk is voor zuurstoftransport naar de cellen. Je kunt chlorofyl rechtstreeks tot je nemen in de vorm van algen (chlorella, spirulina) of graangrassappen, maar natuurlijk ook 'tweedehands' via dierlijke bron (grasgevoerde zuivel, eieren en vlees).

Mike

 
Ze gaan daar inderdaad erg tekeer op nujij.nl, vooral over de alternatieve benadering. Verbaast mij niks op zo'n standaard reguliere nieuwswebsite.

Tja diegene die wakker willen worden zullen het worden en diegene die hun kop in de grond blijven steken zullen vast blijven zitten in het donkere gat waar hun kop in zit, genaamd wetenschap wat alles moet bewijzen en waar medicijnen/vaccinaties de juiste wijze zijn ;)

 
Dat zijn vaak betaalde krachten in dienst van de farmaceutische industrie die alleen maar lopen te zieken. Ze zijn te herkennen aan hun negativiteit. Het TROS-Radar-forum is helemaal door hen gekaapt!

Mike

 
He hoe weet je dat Mike?
Las wel vaker verhalen daarover en discussies tussen mensen van beschuldigingen over pro farmaceutisch of werkend ervoor :)

Niet dat ik het niet geloof, want zie genoeg pro reguliere medische voorstanders op zulke forums en die alternatieve behandelingen/middelen erg afkraken natuurlijk.

Vind het woord alternatief ookal beledigend eigenlijk wat erg afstotend werkt voor de gemiddelde mens, alternatief nee joh dat werkt toch niet zweverig etc etc ;)

Ja las het stukje/topic over die zwarte zalf op Tros pfffff

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.077
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan