De relatie tussen mensen en varkens

Je moet wel kritisch blijven tegenover dit soort berichtgeving. Uit eigen ervaring weet ik dat hebt AD nogal eens de plank mis slaat. Het is echt sensatiejournalistiek. Bij het lezen van zo'n bericht ga ik er vanuit dat er een kern van waarheid in zit, in dit geval dat er iets is gebeurd tussen de asielzoeker en het meisje (en haar vriend), maar niet dat het betekent dat de details kloppen.

Het is verraderlijk om je mening over racisme in de samenleving af te laten hangen van dit soort berichten.

 
Richard King onderscheidt twee theorieen over hoe de blanke Kaukasier is ontstaan:

1. Een evolutionaire aanpassing aan klimatologische omstandigheden (ijstijd, koude noordelijk halfrond), compleet met blanke huidskleur, blauwe ogen, lichtkleurig haar, een verkalkte pijnappelklier en recessieve genen.
2. Genetisch knutselwerk, waarna de blanken 2000 jaar zijn verdreven naar de Kaukasus. Er bestaat een oud Kemetisch woord 'Tomah', wat 'gecreeerde mens' betekent.

King laat zich niet uit over welke theorie juist is. Voordat je echter theorie 2 van de hand wijst, is het raadzaam om je verdiepen in de informatie op de Sumerische kleitabletten. Deze spreken van blonde buitenaardse goden, de Annunaki genaamd, die ons zouden hebben gecreeerd als een slavenras om goud voor hen te delven. Bram Vermeulen verdiepte zich in zijn nadagen hierin en maakte hierover de voorstelling In Den Beginne:

http://vimeo.com/26636030

Kort daarna stierf hij plotseling aan een hartaanval. Toeval? Frances Crick, de 'ontdekker' van ons DNA, heeft zich ooit laten ontvallen dat er vreemde informatie in ons DNA zit dat hij beschouwde als niet van deze aarde. Iets om over na te denken.

Mike

 
Ik heb is in een filmpje gezien dat de aliens(greys, reptilians, pleiadians) goud willen om het in colloidale vorm te gebruiken om de voor ons bekende redenen. Ze noemden het nemen van colloidale metalen naast je normale voeding een wide spectrum diet.

Brian

 
Goud is een ORMUS-element en vertegenwoordigt lichtenergie. Als een koning (of koningin) een gouden kroon draagt, vertegenwoordigt deze de zon (de punten op de kroon zijn de zonnestralen). De leeuw met zijn wapperende manen vertegenwoordigt eveneens de stralende zon, daarom is deze in Nederland ook oranje van kleur. Goud is een geneeskrachtig en spiritueel goedje.

Mike

 
Ik had wel eens gezien dat in zo'n Arabische dure stad(waar die opgespoten eilandjes liggen?)in een zeer duur hotel er een gerecht werd geserveerd met echt goud erin. Daarom dus.

 
In Amerika vieren ze nu het Thanksgiving-weekend. Het romantische beeld is dat dit van oorsprong een jaarlijkese dankzegging is voor een geslaagde oogst. Dit is het ware verhaal:

Een groep Europese pelgrims vestigde zich in de staat New England op Turtle Island. Ze hadden geen enkele kennis om te kunnen overleven in het wild en de helft van hen stierf al binnen de eerste paar maanden. Squanto, die toebehoorde aan het Pequot-volk en door de blanken meegenomen was naar Engeland als slaaf, sprak Engels en leerde hen hoe ze mais moesten telen, vis konden vangen en andere overlevingsvaardigheden.

In het bewustzijn van de blanken waren inheemse mensen wilden en heidenen. Het bewustzijn van de inheemse mensen was erop gericht om anderen te helpen, vooral mensen in nood.

Squanto wist een verdrag tussen de blanke pelgrims en de nabij wonende Wampanoag-Indianen uit te onderhandelen. De noodlijdende Europese kolonie werd door deze indianen voorzien van voedsel. Ook leerden ze de blanken te jagen op kalkoen, een dier dat volop voorkwam in het lokale ecosysteem.

In 1621 vierden de Europeanen het feit dat ze een strenge winter hadden overleefd, met de hulp van de Indianen. Geen van de Wampanoag waren uitgenodigd, maar ze kwamen toch en brachten het meeste voedsel mee voor de viering. De dank die ze kregen voor hun hulp? In de navolgende jaren dunden de pelgrims de Wampanoag uit d.m.v. ziektes, verraad en moord.

In 1637 voelden de blanken zich alsmaar machtiger in het door hun overgenomen gebied en verrasten zij een groep van 700 Pequot-Indianen tijdens hun jaarlijkse oogstfestival. De mannen werden doodgeknuppeld en neergeschoten en de vrouwen en kinderen levend verbrand. Winthrop, de eerste gouverneur van de staat Massachusetts, riep een dag van 'dankzegging' (thanksgiving) uit voor de uitroeiing van de 'wilden' om een 'betere groei' mogelijk te maken.

Hierna volgden nog vele slachtpartijen, die allemaal gevierd werden met een 'dankzegging'. In 1863 was het Abraham Lincoln die verklaarde dat er voortaan nog maar 1 'thanksgiving' per jaar mocht plaatsvinden. Deze is om commerciele redenen uiteindelijk de laatste donderdag van november geworden, gevolgd door 'Black Friday' (waar zou die naam nou vandaan komen?), waarop heel Amerika tegenwoordig massaal aan het winkelen slaat.

Momenteel ben ik het boek Homosexuality and Effiminzation of Black Afrikan Males aan het lezen van Mwalimu K. Bomani Baruti. Wat ik tot nu toe uit het boek heb opgemaakt is dat het Europese blanke bewustzijn van oudsher gebaseerd is op:

- een obsessie met macht, op basis van straf en beloning
- een obsessie met onmiddellijke bevrediging, seksueel of anderszins
- geen respect voor vrouwen en de vorming van exclusieve (en perverse) mannenclubjes

Kijk eens naar onze Europese cultuur toen en nu en vertel me dat dit niet zo is. Lees bovenstaande geschiedenis over Thanksgiving en vertel me dat dit niet zo is! Wie nu nog beweert zich niet verantwoordelijk te voelen voor de daden van hen die ons voor zijn gegaan, zal nooit deze zieke en eeuwenoude vicieuze cirkel doorbreken en werkt dus onbewust mee aan de voortzetting ervan.

Bastiaan kan zich ergeren aan het gebruik van het woord 'Beast' of 'Euro Beast' door dergelijke zwarte sprekers en schrijvers en noemt het omgekeerd racisme. Als we werkelijk naar onze Europese geschiedenis durven te kijken, welk ander woord moet je dan hanteren?

Mike

 
Dus de blanke Amerikanen zitten eigenlijk gewoon om hun eigen barbaarse verleden te "vieren" als ik het zo al lees.

Gezondheid,

 
In de geschiedenisboeken wordt meneer Columbus als een "held" vereerd die Amerika heeft ontdekt, nou als die meneer er niet was geweest, dan was er heel veel ellende gespaard gebleven.

Gezondheid,

 
te walgelijk voor woorden. Dan ontkom je er eigenlijk ook niet aan om het af te schaffen. Dan moet in de toekomst de tradities toch eens flink tegen het licht gehouden worden.

 
Wie zegt dat Columbus Amerika ontdekt heeft?

De geschiedenisboeken die vol met leugens staan.

En ja wie? de kwaadwillende blanke mens die de jeugd wil brainwashen.

Gezondheid,

 
Columbus was eerder in Afrika geweest en had van de Afrikanen een kaart gekregen. Hij was dus helemaal niet 'verdwaald' en dacht dat hij in India zat, allemaal flauwekul. De Olmec-hoofden bewijzen dst de Afrikanen lang daarvoor waren geweest en de basis hebben gelegd voor de beschavingen van de Azteken, de Maya's en de Inca's en in Noord-Amerika van de Indiaanse volkeren.

Toen Columbus voet aan wel zette in Amerika werd hij door de Indianen overladen met geschenken. Voor hen was hij een vriend die ze nog niet kenden. Voor Columbus waren de Indianen heidense wilden, die tot slaven moesten worden gemaakt. En zo geschiedde.

Weet je, als dit nu allemaal historische vergissingen zijn die door blanke Europeanen zijn begaan, dan kunnen we dit achter ons laten en erop terugkijkend concluderen dat we wijzer zijn geworden. Maar de waanzin duurt nog steeds voort! Nu hebben we een kille, materiele en mechanistische 'wetenechap' die de bezieling en bewustzijn van het leven niet erkent. Nog steeds zijn we koloniaal en racistisch ingesteld, met een cultureel gevoel van superioriteit. Nog steeds beschouwen we onze 'cultuur' als de eerste en enige in de wereld. Nog steeds beschouwen we onze Bijbel als het 'eerste boek'.

De blanke Amerikanen vieren hun eigen barbaarse tradities op Thanksgiving Day en Columbus Day. Wij hebben o.a. Sint en Piet. Vind je het gek dat ik dan weinig geduld heb met de kleuterschoolmetafysica van Peti, die een blanke overheerser vereenzelvigt met 'wit licht'? Vind je het gek dat ik ook weinig geduld heb met de tegenargumenten van Bastiaan, die juist zwarte auteurs en sprekers die dit aan de kaak stellen bestempelt als racisten? Wij blanken moeten echt eens een flink toontje lager gaan zingen en schuld bekennen en verantwoordelijkheid nemen voor vele eeuwen van onmenselijke wandaden tegenover onze medemens. De krankzinnigheid moet een keer stoppen, we moeten wakker worden. Wat mij betreft doen we dat NU!

Mike

 
kOINSUWOqyo[/MEDIA]]Immortal Technique - The 3rd world

Cause RICO laws don’t apply to the CIA
And motherfuckers make sneakers for a quarter a day
I’m from where they overthrow Democratic leaders
Not for the people but for the Wall Street journal readers
From where blacks, indigenous peoples and Asians
Were once slaves of the Caucasians
And it’s amazing how they trained them
To be racist against themselves in the place they was raised in
You kept us caged in
Destroyed our culture and said that you civilised us
Raped our women and when we were born, you despised us
Gentrified us, agent provocateur divide us
And crucified every revolutionary messiah
So i’m a start a global riot
That not even your fake anti-Communist dictators can keep quiet
Fuck your charity medicine tryna to murder me
The immunisations you gave us were full of mercury
So now I see the 3rd World like the rap game soldier
Nationalise the industry and take it over

Brian

 
En ik had al wel zo voorvermoedens dat Columbus die in de geschiedenisboeken als "held" wordt bestempeld, in werkelijkheid gewoon een koudbloedig barbaars blanke figuur was.

Vind je het gek dat ik dan weinig geduld heb met de kleuterschoolmetafysica van Peti, die een blanke overheerser vereenzelvigt met 'wit licht'? Vind je het gek dat ik ook weinig geduld heb met de tegenargumenten van Bastiaan, die juist zwarte auteurs en sprekers die dit aan de kaak stellen bestempelt als racisten?

Nee, dat is niet zo gek. Dat heb ik dus ook als mensen zeggen dat vaccinaties niet schadelijk zijn en geen gezondheidsschade veroorzaken, voor mij is dat gewoon te ziekelijk(en zelfs pijnlijk) om aan te horen, daarom praat ik ook niet eens met zulke mensen(tenzij ze wakker worden).

Wij blanken moeten echt eens een flink toontje lager gaan zingen en schuld bekennen en verantwoordelijkheid nemen voor vele eeuwen van onmenselijke wandaden tegenover onze medemens. De krankzinnigheid moet een keer stoppen, we moeten wakker worden. Wat mij betreft doen we dat NU!

Daar ga ik helemaal mee in :-)

Gezondheid,

 
Het is jammer dat ik mijn woorden verkeerd gekozen hebt, toch wil ik nog even kwijt dat ik met het ’zonlicht’ zeer zeker niet het blanke ras bedoelde. Met de Sint bedoel ik de Heiligheid, of de Geest die ons leidt, verzinnebeeldt door de Zon, het Christuslicht.

De zon is voor mij altijd het symbool geweest van Christus, en ik heb dit nooit vereenzelvigd met het blanke ras. Dit idee is nooit bij me opgekomen en ja… ik weet het…simpele ziel, maar nu goed door mekaar geschud… snik

Ik heb de grootste bewondering voor mijn schoonouders die in een vreemd ‘koud’ land helemaal opnieuw zijn begonnen met niets, speciaal mijn schoonmoeder met haar wijze lessen en haar kracht, door haar begon mijn interesse in het spirituele en zie dit terug in mijn prachtige kinderen. Bewondering voor mijn schoonzusjes die mij altijd weten op te beuren met de juiste woorden, dankbaar voor mijn zwagers die altijd klaar staan voor mij en voor mijn man waar ik al jaren gelukkig mee ben.

Het wordt tijd dat we bewust zijn van alle leed op aarde, pas als we ergens bewust van zijn kunnen we het veranderen.

 
Peti,

Ik vind het moedig dat je alsnog tekst en uitleg komt geven en ik ben het helemaal eens met deze woorden van jou:

De zon is voor mij altijd het symbool geweest van Christus

Het is inderdaad de Zon van God. Niet voor niets zijn de woorden 'zoon' en 'zon' nagenoeg identiek. In het Engels eveneens: 'son' en 'sun' (hebben zelfs een identieke uitspraak!).

Waar je de plank missloeg is dat je totaal voorbij ging aan het volkomen racistische en kolonialistische facet aan Sint en Piet. Maar goed, daar heb ik me al over uitgelaten en ik hoef mezelf wat dat betreft niet te herhalen.

In ieder geval goed om te zien dat je nog meeleest! Van mij hoefde je ook niet weg te blijven en als andere mensen veel hebben aan jouw schrijfsels, wie ben ik dan om daar tussen te gaan zitten? Dit onderwerp gaat me echter zeer aan het hart en ik kon simpelweg niet toelaten dat je bedoeld of onbedoeld ging rechtpraten wat krom is.

Mike

 
In een zieke wereld krijgen zieke mensen onderscheidingen, zoals de feministe Gloria Steinem:

http://thenewamerican.com/culture/faith-and-morals/item/17040-obama-honors-abortion-advocate-gloria-steinem-with-medal-of-freedom

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.087
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan