De relatie tussen mensen en varkens

commentaar onderaan:
Actually I can see it...

There's definitely a resemblance... On the left ( chimp ) we find the politicians. And on the right ( pig ) the bankers.


 
Naief,

En zo gaat het dus verder dan fysieke degeneratie alleen, het is ook geestelijke en emotionele degeneratie.

Gezondheid,

 
In Engeland is een moeder opgenomen op de psychiatrische afdeling van een ziekenhuis, is ze verdoofd en vervolgens heeft men via een keizersnee haar kind uit de baarmoeder verwijderd en eigendom van de staat gemaakt:

http://thenewamerican.com/world-news/europe/item/17075-uproar-grows-over-forced-c-section-to-seize-child-in-uk

Du bist nichts, dein Volk ist alles.

Mike

 
Verbaasd mij niet meer.

Ook de gezinsdrama's die steeds vaker plaatsvinden, zou bijna wel kunnen zeggen dat het zelfs gewoon logisch is.

Gezondheid,

 
Ik kan er gewoon niet bij dat zoiets ernstigs echt is gebeurd. Ik hoorde het bericht deze week, en ben er echt heel erg van geschrokken. Babyroof....

 
De kinderen worden daar gewoon helemaal ingedamd met regels van de staat zodat ze helemaal niet kunnen zelfontplooien. Er zit geen bezieling meer in de Amerikaanse samenleving. Amerika is zelf een heel grote gevangenis met inwoners en kinderen als gedetineerden. Een zeer autistische samenleving daar. De enige redding voor dat land is mijn voorbeeld volgen wat ik als individueel autistisch persoon met voeding deed, maar dan heb ik het over het hele land Amerika.

Gezondheid,

 
En ik ben benieuwd hoe Mike over "verlichte" mensen zoals Eckhart Tolle denkt.

Maar ik vind het wel jammer om op internet te lezen dat hij een vegetariër is.

Gezondheid,

 
Dat weet ik zo net nog niet of eckhart een vegetariër is. Volgens mij weleens gelezen dat hij ook vlees at, maar weet het niet keer zeker. Ik vind Eckhart erg goed, heb veel geleerd van zijn boeken.

 
Gezondheid,

Je bent al vaker over Tolle begonnen en toen heb ik wijselijk mijn mond gehouden. Als jij veel uit zijn boeken haalt, wie ben ik dan om je enthousiasme te temperen? Maar nu vraag je me rechtstreeks wat ik van hem vind en dus geef ik eerlijk antwoord. Ik vind Eckhart Tolle dodelijk saai en heb werkelijk niets met zijn boodschap, laat staan zijn vegetarisme. Ik heb ook nooit begrepen hoe zijn boeken bestsellers hebben kunnen worden. Wat mij betreft is het New Age-zweverij en ik houd liever beide benen stevig op de grond:

https://www.fatsforum.nl/topic/spiritualiteit-met-beide-benen-op-de-grond

Mike

 
Nou, ik heb toch een ander mening dan jij Mike. Ik vind de boeken van Eckhart Tolle op z'n minst leerzaam ondanks dat er ook behoorlijk wat onzin staat. Een van de dingen waar ik niet met Eckhart Tolle eens ben is dat er geen problemen bestaan, ja, dan moet je misschien weer aan Jed McKenna denken, dat zou betekenen dat je helemaal niet een forum hoeft te starten want
er zijn geen problemen, problemen zijn de illusies van je verstand/ego en volgens Jed McKenna is het alles goed zoals het is.

Wat natuurlijk helemaal niets van klopt, dan zou dat betekenen dat we de degeneratie waar de moderne mens zo erg onderhevig is dus ontkennen.

Gezondheid,

 
Nou, ik heb toch een ander mening dan jij Mike
Goed zo Gezondheid. Iemand anders vond je nog wel een kloon :mrgreen:
Ach (bijna) niemand heeft de (complete) waarheid in pacht. Je haalt er gewoon uit wat jou past.

 
Haha, ja dat las ik :D
Weet je, ik ben gewoon iemand die straight to the point voor de oorspronkelijke ga, met "oorspronkelijke" bedoel ik de waarheid/kennis waardoor we vandaag de dag als jagers-verzamelaars nu nog zijn. Als we 10.000 jaar geleden net zo voorstonden als nu dan zouden we er allang niet meer zijn.

Ja, daar ben ik op erg veel vlakken met Mike eens, of hij vertelt veel dingen waarvan ik zeker vind om iets even goed bij stil te staan. Dit wil nog niet zeggen dat Mike altijd gelijk heeft.

En inderdaad, ik doe gewoon wat bij mij past, maar ik probeer wel steeds meer zo te leven zoals de natuur voor ons mensen bedoeld heeft :-)

Gezondheid,

 
Natuurlijk heb ik altijd gelijk! Ik ben immers de alleswetende goeroe hier, wist je dat nog niet? Hier is geen enkele ruimte voor discussie, want mijn gigantische ego laat dit niet toe. Ik ben de koning, hoor mij brullen, RRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAARRRRRRRRR!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.087
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan