Nog niet zo lang geleden zei ik in een telefoongesprek met Dennis dat als wij al van het verzonken continent Atlantis afstammen wij blanken toch zeker de verkeerde kant van de Atlanteanen zijn. Als Atlantis zo'n hoogstaande beschaving was, dan doen wij onze Atlantische voorouders zeer zeker geen eer aan! In een van de twee artikelen die Iklustvet hier recentelijk gepost heeft en die ik gisteren ontmaskerd heb als disinfo staat het volgende te lezen:
When the Atlanteans
devolved into the Aryans, the Third Eye
atrophied.
De auteur spreekt dus wel degelijk van een blanke devolutie en het afsterven (verkalken) van de pijnappelklier. Hij verwijst ook naar een andere anatomie van onze Atlantische voorouders:
The Atlanteans were several feet taller than us today, but lost their stature as their spirituality faltered. The second and more significant mutation prevented the new Aryan race from lucidly “seeing” the “soul within.” This left their descendants—modern humans—unable to see or recognize our own inner divinity. Blavatsky believed the Atlanteans once possessed this mysterious ability due to the existence of an enigmatic, luminous organ inside the brain that she called the “Cyclopean Eye” or “Third Eye.”
Bedenk dat de Atlantische mythe een EGYPTISCHE is en dat deze zijn weg vond in de Europese cultuur via Plato, die dit simpelweg GESTOLEN heeft van de Egyptenaren. De mythe die de nazi's aanhielden was die van Thule. Een andere naam voor Atlantis? Volgens
http://www.berzinarchives.com/web/en/archives/advanced/kalachakra/shambhala/nazi_connection_shambhala_tibet.html]deze[/url] door mij eerder genoemde site zit het als volgt:
The first element of Nazi occult beliefs was in the mythic land of Hyperborea-Thule. Just as Plato had cited the Egyptian legend of the sunken island of Atlantis, Herodotus mentioned the Egyptian legend of the continent of Hyperborea in the far north. When ice destroyed this ancient land, its people migrated south. Writing in 1679, the Swedish author Olaf Rudbeck identified the Atlanteans with the Hyperboreans and located the latter at the North Pole. According to several accounts, Hyperborea split into the islands of Thule and Ultima Thule, which some people identified with Iceland and Greenland.
Behalve dat de nazi's expedities ondernamen naar Tibet, zijn er ook door hen expedities naar het gebied van de Noordpool ondernomen. Ik moet ook denken aan de bijbelverhalen over de nazaten van Kanaan, de BLANKE zoon van de zwarte Cham. Dit blanke ras was een verdorven ras, zoals we o.a. in het verhaal over Sodom en Gomorra kunnen lezen. Opnieuw hebben we het hier over de overlevenden en hun nazaten van een Grote Vloedgolf, iets waar werkelijk alle heilige teksten in de wereld over spreken. Als wij voortkomen uit deze lijn van overlevenden, zijn we zeker niet de beste lijn!
Laatst zag ik de film Bury My Heart At Wounded Knee, een absolute aanrader. Mocht dit voor de lezers hier teveel theorie zijn, kijk dan naar die film om te zien hoe Amerikaanse, blanke, christelijke kolonisten de Indianen hebben behandeld. Ze stopten hen in reservaten en als dan bleek dat er in die reservaten kostbare grondstoffen te vinden waren, werden ze met geweld weer verdreven. Het einde van het liedje was dat de Indianen afhankelijk werden gemaakt van voedsel, kleding en onderdak van de Amerikaanse overheid, waarbij ze hun spiritualiteit en culturele orale overdracht moesten inruilen voor het christendom en blank onderwijs, christelijke namen moesten aannemen en hun leefstijl als jager-verzamelaars moesten opgeven en landbouwers moesten worden (op onvruchtbaar land) en af en toe wat geld konden bijverdienen in Wild West Shows (waarbij de cowboys altijd de Indianen versloegen). Het gevolg was dat ze ziek en ongelukkig werden.
Wat mooi was in die film om te zien was dat onderdeel van de Indiaanse cultuur was dat diegene die aan het woord was het recht van spreken had en dat iedereen dit respecteerde, net zo lang totdat de spreker aangaf dat hij klaar was met spreken. De blanke generaal die uiteindelijk besloot tot een gewapende aanval op die Indianen die zich tegen het blanke overheidsbevel verzetten, gaf aan dat Indianen onderling altijd veel strijd hebben gehad, lang voordat de blanken voet op Amerikaanse bodem zetten. Opperhoofd Sitting Bull sprak dit tegen en stelde dat het de blanken waren die Indiaanse stammen tegen elkaar opzetten en hen tevens bewapenden. Dit doet heel erg denken aan wat de Indian Realist schrijft over Afrikaanse stammen in
http://indianrealist.com/2008/12/12/monkey-business-of-american-historians/]dit[/url] eerder door mij genoemde artikel:
Tribal conflict was unknown in Africa before the White Christians arrived swinging clubs and subjugated the Blacks. Now, tribal hatred is the norm in that hapless continent. Africa was a land of peace and prosperity that turned into the Dark Continent after the White man arrived. This tribal warfare and social hatred is the gift that White Christian sociologists and historians and vendors of the Religion of Love gave the Africans.
Het is altijd hetzelfde liedje. Blanken gedragen zich parasitair door andermans rijkdommen af te nemen, door hun eigen cultuur en religie boven die van anderen te plaatsen en door macht uit te oefenen d.m.v. onderdrukking en wreedheid. Zoals ik al tegen Dennis zei: als wij Atlanteanen zijn, dan vertegenwoordigen wij de slechte kant!
Mike