De relatie tussen mensen en varkens

De Women Against Feminism-campagne groeit:



Verandering moet altijd van binnenuit komen. Vrouwen moeten beseffen dat ze voor de gek worden gehouden en dat feminisme helemaal niet staat voor onafhankelijkheid van vrouwen. Er is zelfs niets 'femi' aan!

Mike

 
Jon Rappoport met opnieuw een zeer nuchtere kijk op het Ebola-'virus'. Hij legt ook het racistische element achter dergelijke 'virussen' bloot:

http://jonrappoport.wordpress.com/2014/08/11/ebola-why-hasnt-a-pandemic-ever-started-in-brooklyn/

Mike

 
GlaxoSmithKline (GSK), een bedrijf met een bewezen crimineel verleden, gaat het Ebola-virus produceren

Schrijf je dat nu expres zo op of bedoelde je toch Ebola-vaccin?

 
DE reden voor mannen om zich niet te laten feminiseren - testosteron verhoogt een gezonde reactie op gevaar/dreiging:

http://www.naturalblaze.com/2014/08/testosterone-in-healthy-men-increases.html

Precies de reden waarom mannen testosteron hebben, ze zijn nl. beschermers/verdedigers. Als het aan de feministen ligt, wordt testosteron gezien als een kwaadaardig hormoon.Ik heb Germaine Greer wel eens neerbuigend op TV zien verklaren dat mannen er ook iets aan kunnen doen, ze zijn nu eenmaal het 'slachtoffer' van hun eigen testosteron.

Mike

 
Toch is Germaine Greer niet altijd gek, die is bijv heel erg anti-abortus en anti-birth control. Het is een feit dat jonge jongens vaker omkomen door bv gevaarlijk rijgedrag als jonge meisjes, puur omdat ze meer risico nemen door testosteron. Dus in dat licht kan ik me die uitspraak wel voorstelen.

http://globalnews.ca/video/1252483/full-story-pesticide-peril zo maak je van een mannetjeskikker een vrouwtje, en dat spul is overal!

 
Germaine Greer is zeker niet zo'n felle mannenhater als andere, extremere feministen. Ik weet nog wel dat ik toen bijna uit mijn vel sprong (testosteron!) toen ik haar deze flauwekul hoorde verkondigen!

Ja, testosteron kan roekeloos en gevaarlijk gedrag in de hand werken. Zullen we het ook even hebben over negatieve gedragspatronen veroorzaakt door oestrogeen? Alles draait om balans en vandaag de dag is hormonale balans ernstig zoek.

Mike

 
negatieve gedragspatronen veroorzaakt door oestrogeen
inperking van meningsvrijheid door politieke correctheid, waarbij de persoon met een afwijkende mening ongenuanceerd neergesabeld wordt, waarbij de sabbelaar een soort cart blanche heeft op argumenten en de waarheid.

 
Ja, testosteron kan roekeloos en gevaarlijk gedrag in de hand werken. Zullen we het ook even hebben over negatieve gedragspatronen veroorzaakt door oestrogeen? Alles draait om balans en vandaag de dag is hormonale balans ernstig zoek.

Dat is ook zo, maar aan zo´n negatief gedragspatroon ben je niet op slag dood. Ik denk ook zeker dat als jongens meer opgevoed zouden worden als mannen ze niet op hun 18de levensgevaarlijke dingen zouden gaan doen met een auto. Verantwoordelijkheid moet je leren door ervaring. Er zijn er veel die nergens anders kans zien om zich te bewijzen dan in het verkeer.

Ik snap ook echt steeds minder van feministen. Van de week las ik er een paar die zich druk maakte over een statement dat 1 op de 3 vrouwen die verkracht wordt dronken is. En ze waren compleet beledigd want wil dat dan zeggen dat je een zatte vrouw mag verkrachten? Jesus, ik snap dat echt niet. Is dat dan de conclusie? lijkt mij vrij logisch dat de kans dat je iets overkomt groter is als je zat bent. Dat dat niet zou mogen lijkt me logisch maar het is zo. Zullen we dat dan maar ontkennen?

 
Ik denk ook zeker dat als jongens meer opgevoed zouden worden als mannen ze niet op hun 18de levensgevaarlijke dingen zouden gaan doen met een auto.
Dit komt o.a. door betutteling en het hoort er ook een beetje bij denk ik.
Mijn broer bv is vaak met de brommer onderuit gegaan, daar wordt je wel een betere autorijder van. Brommerrijden is wel hoogdrempelig geworden.
Dat de jeugd nog amper mag werken vind ik ook niet goed.

Sally Fallon vond dat ook de moderne jeugd baat heeft om ze een soort mannen ritueel te geven met de daarbij behorende verantwoordelijkheden.
En vet eten en suikerarm, dat vond ze ook belangrijk.

 
Sally Fallon vond dat ook de moderne jeugd baat heeft om ze een soort mannen ritueel te geven met de daarbij behorende verantwoordelijkheden.

Lijkt mij ook niet zo raar hoewel het heel ver van mijn bed is. Ik hoorde van de week ook iemand zeggen dat een man ook zijn functie als beschermer kwijt is. Als je dochter of vrouw verkracht wordt mag je de dader niet pakken, je moet dan de politie bellen.
http://www.redicecreations.com/radio3fourteen/2014/R314-140806.php ah dit was het waar ik het hoorde.
Ook ten tijde van het WK waren er avonden voor mannen. Nou dan zijn de feministen boos, terwijl ik nooit een man hoor klagen over ladies night in de cinema of weet ik waar.

 
Kinderen die net in de puberteit zitten krijgen 'seksuele voorlichting' waarin touwen, handboeien, seksspeeltjes en vibrators aan bod komen

Een commentaar op het artikel stipt met recht de Frankfurt School aan als de bron van deze ontwikkelingen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.520
Berichten
531.544
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan