De relatie tussen mensen en varkens

In het Engelse plaatsje Rotherham zijn gedurende 16 jaar ruim 1400 (!) kinderen seksueel misbruikt:

http://www.presstv.com/detail/2014/08/26/376655/1400-kid-sexually-abused-in-uk-town/
http://www.breakingnews.ie/world/up...n-and-doused-in-petrol-in-uk-town-640234.html

Some of the children were reportedly “doused in petrol and threatened with being set alight, threatened with guns, made to witness brutally violent rapes and threatened they would be next if they told anyone."

Nee hoor, er is echt niets structureel mis met het blanke ras. Dit soort praktijken kwamen simpelweg niet voor totdat wij onze opkomst maakten.

En het mag duidelijk zijn dat dergelijk structureel en sadistisch misbruik alleen maar mogelijk kan zijn als alle autoriteiten ervan op de hoogte zijn, maar er niets aan doen:

The report also shows that in more than one third of the cases, the children were already known to child protection agencies.

The failures of the Rotherham Borough Council's leadership in this regard had occurred despite the fact that there had also been three previous inquiries.

Mike

 
http://joostniemoller.nl/2014/08/weer-kolossaal-pedonetwerk-ontdekt-van-moslims-in-gb/

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664...bij-groot-misbruikschandaal-in-Engeland.dhtml

hier hebben ze het voornamelijk over moslims. Ik moet bekennen dat ik jouw hele speurtocht naar waar we vandaan komen nog niet zo aandachtig gevolgd heb. Ik ben er gewoon nog niet aan toegekomen. Maar hoe past daar de islamitische profeet Mohammed in die met een 9jarig kind trouwde? En landen als Saudie Arabie waar een kind van 8 verkracht wordt, hulp zoekt, 100 zweepslagen krijgt en na 70slagen bezwijkt. Is dat dan een europese erfenis?

 
Iklustvet,

Heb je niet meegekregen dat de Khazaars/Ashkenazi's afkomstig zijn uit Anatolie (Turkije) en vandaaruit zowel naar Oost-Europa als naar het midden-oosten als naar Eurazie en Noord-Afrkika zijn uitgewaaierd? De islamieten waren brute slavenhandelaren. Dat hun profeet een pedofiel was, daar spreekt ook niet veel verlichting uit. Let op hun huidskleur. Is deze niet verdacht licht voor een gebied waar de zon volop schijnt? We hebben het hier over blanken! Volgens de officiele definitie is het leefgebied van blanken Europa, het midden-oosten en Noord-Afrika.

Mike

 
Heb je niet meegekregen dat de Khazaars/Ashkenazi's afkomstig zijn uit Anatolie (Turkije) en vandaaruit zowel naar Oost-Europa als naar het midden-oosten als naar Eurazie en Noord-Afrkika zijn uitgewaaierd? De islamieten waren brute slavenhandelaren. Dat hun profeet een pedofiel was, daar spreekt ook niet veel verlichting uit. Let op hun huidskleur. Is deze niet verdacht licht voor een gebied waar de zon volop schijnt? We hebben het hier over blanken! Volgens de officiele definitie is het leefgebied van blanken Europa, het midden-oosten en Noord-Afrika.


Nee, en ik snap het nog steeds niet vrees ik. Als het blanken zijn, is dat dan hetzelfde blank als dat ik ben? Is er dan geen gradatie in blank zijn? Ik hoor en zie zoveel angst voor moslims en aan de ene kant wil ik dat politiek correct onder de mat vegen, en aan de andere kant denk ik mensen hebben groot gelijk dat ze schrik hebben van mensen die zo´n profeet aanbidden. Ik wil niet zeggen dat het christendom beter is, ik probeer gewoon bepaalde dingen te begrijpen.

Wat ik eigenlijk bedoel is hoe moet het nu verder? afgezien van waar het vandaan komt, wat moet je nu met mensen in Saudie ARabie die het een goed idee vinden om een verkracht meisje van 9 zweepslagen te geven tot ze er in blijft.

 
Omgekeerd racisme dus. Zo verstikkend is politieke correctheid blijkbaar.

Ja daar zeg je wat. Echt gruwelijk! Politiek correctheid maakt een mietje van ons allemaal.

 
Als het blanken zijn, is dat dan hetzelfde blank als dat ik ben? Is er dan geen gradatie in blank zijn? Ik hoor en zie zoveel angst voor moslims en aan de ene kant wil ik dat politiek correct onder de mat vegen, en aan de andere kant denk ik mensen hebben groot gelijk dat ze schrik hebben van mensen die zo´n profeet aanbidden. Ik wil niet zeggen dat het christendom beter is, ik probeer gewoon bepaalde dingen te begrijpen.

De Khazaars en hun afstammelingen de Ashkenazi's zijn de bedenkers van georganiseerde religie. In Europa hebben zij het christendom in het leven geroepen, in het midden-oosten de islam en zij hebben het jodendom gekaapt. De twee bloedigste religies ter wereld zijn het christendom en de islam en sinds 1948 worden er ook structureel misdaden tegen de menselijkheid gepleegd uit naam van het jodendom. Als de overeenkomst is dat er wreedheden worden begaan, met name tegen vrouwen en kinderen, uit naam van verschillende religies, dan komen deze uit dezelfde koker.

Wat ik eigenlijk bedoel is hoe moet het nu verder? afgezien van waar het vandaan komt, wat moet je nu met mensen in Saudie ARabie die het een goed idee vinden om een verkracht meisje van 9 zweepslagen te geven tot ze er in blijft.

Al deze beerputten worden nu opengetrokken en er gaat nog veel meer lelijks aan het licht komen. We moeten dit onder ogen zien. Het misbruik in Rotherham kon blijven bestaan omdat te veel mensen hun ogen sloten, maar nu komt alles in alle hevigheid naar buiten omdat de waarheid zich niet langer meer laat onderdrukken. Pas als we de ziekte erkennen, kunnen we gaan werken aan de heling. De crisis waarin we verkeren is een crisis van BEWUSTZIJN, dus het gaat erom dat we ons ervan bewust zijn.

Mike

 
Leuk he Mike, stromanfeminisme bestrijden. Je snapt er echt helemaal niets van. Ik zie wel vaker dat mensen normaal gesproken heel redelijk en intelligent zijn maar dat ze dan op 1 klein gebied echt een enorme plaat voor hun kop hebben en elke keer vind ik het weer bizar.

Sta jij nou werkelijk op je achterste benen omdat er gezegd wordt dat een verkrachting de schuld van de dader is en niet van het slachtoffer?

http://ashatenbroeke.nl/2013/02/18/een-erectie-heeft-geen-geweten/]http://ashatenbroeke.nl/2013/02/18/een-erectie-heeft-geen-geweten/[/url]

In een column in Trouw concludeerde ik daarom onlangs: ‘We leren jongens niet dat ze niet moeten verkrachten. Dat ‘nee’ nooit ‘ja’ is. Dat alles behalve expliciete instemming betekent dat je hem er niet in hangt, wat je achtergrond of normen en waarden ook zijn. De onderliggende boodschap: niet verkracht worden is hoofdzakelijk de verantwoordelijkheid van de vrouw.’

Die stelling werd me niet door iedereen in dank afgenomen. Feministisch verantwoorde moeders vlogen in de pen om me te vertellen dat zij hun zoons heus leerden dat nee is nee. Hoezo leren we onze zonen niet om niet te verkrachten? Wat een aantijging. Natuurlijk leren we ze dat.

Maar is dat aan alle keukentafels zo? Ik sprak met meer ouders. Praten over seks met een puberzoon bleek niet voor iedereen even gemakkelijk. Een moeder met zoons van 13 en 15 vindt het al moeilijk genoeg om het over condooms te hebben, laat staan over verkrachting. ‘Ik kom niet veel verder dan ze te vertellen dat ze respect moeten hebben, dat een meisje zich gemakkelijk en veilig moet voelen bij hen. Dat alles om liefde draait. Als volwassen vrouw weet ik dat dit waardeloze antwoorden zijn, maar als iemand iets beters weet? Dit blijft een heel erg moeilijk onderwerp.’

De vaders zijn over het onderwerp ‘seksueel geweld’ veelal kort van stof. Op de vraag hoe ze hun zoon hierover voorlichten hoorde ik met name variaties op: ‘Nooit. Doen. Begrepen?’ En daarmee is de kous wel af.

Andere ouders maken er een langjarenproject van. Ze beginnen al wanneer zoonlief een peuter is te praten over fysieke grenzen. Dit is mijn lichaam, dit is jouw lichaam. Niemand mag iets met jouw lijf doen wat jij niet wilt. En jij mag niets doen wat de ander niet wil. In de hoop dat dit lesje lichamelijke soevereiniteit ook nog volstaat wanneer hun zoon botergeil en ladderzat op de achterbank van de auto ligt met een meisje dat bij nader inzien toch alleen maar wil zoenen.

Dat klinkt misschien wat karikaturaal, maar het is precies dit soort situaties waarin het mis gaat. Vrijwel elke jongen weet dat hij niet met een mes uit een bosje mag springen om een meisje te verkrachten, maar er zijn meer dan genoeg onduidelijke, grijze seksgebieden waar met jongens niet of nauwelijks over wordt gepraat. Seks hebben met een stomdronken meisje, kan dat? Mag je je vriendinnetje vingeren als ze slaapt? Als iemand je de hele avond heeft zitten opgeilen, kun je dan gevoeglijk aannemen dat ze zin heeft in seks of moet je dat eerst nog vragen? En wat nou als je middenin het voorspel zit en zij besluit dat ze alsnog wil stoppen?

Het is een illusie om te denken dat jongens op de een of andere manier automatisch wel meekrijgen wat ze in zulke situaties moeten doen. Hoogleraar antropologie Peggy Sanday van de Universiteit van Pennsylvania stelt vast dat veel jongens bijvoorbeeld neuken met een dronken meisjes niet als verkeerd zien. Ze wijst in haar artikelen op de Steubenville-verkrachtingszaak, waarin een laveloos meisje door twee plaatselijke footballhelden van feestje naar feestje werd gesleept en herhaaldelijk werd verkracht. ‘Vrienden’ legden een en ander vast op twitter en facebook. Het besef dat hier iets vreselijks gebeurde was helemaal zoek, niet alleen op de avond zelf maar ook naderhand. Een footballcoach verklaarde bijvoorbeeld: ‘Het is geen verkrachting want je niet weet of ze het wilde of niet.’

Wanneer jongens niet expliciet worden voorgelicht kunnen ze de grenzen van het toelaatbare heel anders inschatten. Zoals deze jongen, die anoniem een verhaal op de website Reddit plaatste. Ten tijde van de Steubenville-verkrachtingszaak dook het herhaaldelijk op in de Amerikaanse media omdat het scherp duidelijk maakt wat er in het hoofd van de dader gebeurt: ‘Ik was een eerstejaars student en met een meisje dat naakt bij me in bed kroop en toen nee zei. Ik denk dat ze alleen oraal wilde. Ik was extreem geil en al bijna klaar om het te doen, dus ik negeerde haar en deed het gewoon. Ze realiseerde zich wat er gebeurde en probeerde haar benen tegen elkaar te klemmen, maar het was te laat en ik was veel sterker dan haar. Ze bleef nee fluisteren, maar ik negeerde haar.’ De man in kwestie voelt zich, nu hij wat ouder is en vader is geworden van een dochter, er best rot over. Maar hij noemt zichzelf geen verkrachter en verklaart ook: ‘Een erectie heeft geen geweten.’

Nederlandse jongens zijn wat dat betreft niet anders. Marianne Cense van Rutgers WPF onderzoek naar de seksuele gezondheid van jongeren. Uit dat onderzoek blijkt dat jongens, wanneer je het ze op de man af vraagt, allemaal netjes zeggen dat je niet over iemands grenzen heen mag gaan. Maar een besef van wat die grenzen zijn, daar schort het bij sommige jongens aan. Cense: ‘Zoals een jongen die denkt: ze zegt wel nee, maar ze lacht erbij, dus het zal wel goed zijn. Of de jongen die zei: ja, het meisje stapte in de auto met drie jongens. Wat denkt ze dan dat er gaat gebeuren?’

Voor ouders die nog denken dat deze jongens zeldzame uitzonderingen zijn heb ik een onaangename verrassing. In een Amerikaans onderzoek werd aan 1882 mannelijke studenten gevraagd of ze weleens iemand hadden gedwongen tot seks (of dat hadden geprobeerd), en of dat ze het ooit hadden gedaan met iemand die te dronken of te stoned was om nee te zeggen. Ruim 6 procent zei ja op tenminste één van die vragen. Samen bleek die 6 procent verantwoordelijk te zijn voor maar liefst 439 verkrachtingen of pogingen daartoe. Ik durf te wedden dat hun ouders of leraren dat nooit achter deze jongens hadden gezocht.

Nog eentje: http://www.shakesville.com/2014/08/today-in-rape-culture_25.html]http://www.shakesville.com/2014/08/today-in-rape-culture_25.html[/url]

Via Lauren Chief Elk, I learned of a new nail polish called Undercover Cover, developed by four male students at North Carolina State University, which can detect some common "date rape drugs" in drinks. The product, like other similar "rape prevention tools" which have come before, is being hailed as an awesome new rape prevention strategy.

Yeah. I have a couple of problems with that. Tara Culp-Ressler does a good job of compiling some of the obvious objections being made by anti-rape activists.

Like: Once again, potential victims are being tasked with rape prevention.

Like: Once again, we're preemptively blaming victims. (How long before a woman who is sexually assaulted after being drugged is asked why she wasn't wearing nail polish that could have prevented it?)

Like: Once again, we're focusing on women detecting roofies, rather than the men who put roofies in drinks in the first place.

Like: "Activists point out that most students are assaulted by people they know in environments where they feel comfortable—situations when wearing anti-rape nail polish doesn't necessarily make sense. Plus, the vast majority of those assaults don't involve date rape drugs in the first place. According to a 2007 study from the National Institute for Justice, just about 2.4 percent of female undergrads who had been sexually assaulted suspected they had been slipped a drug."

Like: Someone who is determined to rape will find a way to rape.

Like: Being able to detect roofies in your drink only protects you; the person who put them there can move on to someone who isn't wearing nail polish.

There are so many reasons that this is problematic, and they all boil down to this: Individual solutions to systemic problems don't work. It's true whether we're talking about unemployment, childcare options, or rape prevention.

You can't bootstrap your way out of being raped.

And let us all take a moment to appreciate that we're being told to buy something to prevent rape. Of course. Because the market solves everything. The market has never met a problem that screaming "bootstraps!" and admonishing crass consumerism can't fix.

(I'm not knocking anyone who would find a use for this product. I think there are some women who might find it useful, and that's fine. I just don't want to ignore the implication of the people selling it equating "tasking potential victims with prevention" with "empowerment." And I don't want to ignore the implication that a product which tasks potential victims with prevention gets way more attention than any anti-rape initiative aimed at men.)

The narrative that if only you try hard enough and use this great new tool and that awesome new strategy and avoid doing these things but always do those things, even when those things are totally contradictory, you can avoid being raped is utter bullshit.

What determines whether someone is raped is [CN: description of assaults] the presence of a rapist who is determined to rape you.

Here's the thing about rapists: They rape people. They rape people who are strong and people who are weak, people who are clever and people who are foolish, people who fight back and people who submit just to get it over with, people who are sexually active and people who are not, people who have been sexually assaulted before and people who have not, people who rich and people who are poor, people who are young and people who are old, people who are tall and people who are short, people who are fat and people who are thin, people who are blind and people who are sighted, people who are deaf and people who can hear, people of every race and shape and size and ability and circumstance. The only thing that the victim of every rapist shares in common is the bad fucking luck of being in the presence of a rapist.

Rapists are determined to rape. And if no one drinks a rapist's poisoned drink, then he'll find another way to obtain his victims.

Victim-blaming is based on the damnably fucked-up notion that people (and women in particular) allow themselves to be victimized by virtue of carelessness or stupidity, and they need to be warned and educated and lectured and hectored and cajoled and shamed into never being victims (again).

No.

Our culture creates rapists—and they create victims. No one has ever been a victim of rape, until they had the bad fucking luck of being in the presence of a rapist.

Enough victim blaming. Enough.

Weet je wat, ga maar gewoon eens een paar uurtjes rondneuzen op http://www.shakesville.com/search/label/Today%20in%20Rape%20Culture]http://www.shakesville.com/search/label/Today in Rape Culture[/url].

Doen we deze ook nog en dan hoop ik wel dat de fouten in je denkwijze tot je beginnen door te dringen Mike:

http://www.shakesville.com/2009/10/rape-culture-101.html]http://www.shakesville.com/2009/10/rape-culture-101.html[/url]

Maar goed, eerlijk gezegd beschouw ik het als een verloren zaak om je op andere gedachen te brengen. Blijf jij maar lekker hardnekkig tegen stromanfeminisme ageren.

 
Sta jij nou werkelijk op je achterste benen omdat er gezegd wordt dat een verkrachting de schuld van de dader is en niet van het slachtoffer?

???

Heb ik dit ooit gezegd dan? Laat ik voor eens en voor altijd duidelijk zijn: het slachtoffer is NOOIT schuldig aan een verkrachting, NOOIT! Waarom haal je dit nu ineens erbij? Heb je dit draadje niet gevolgd? De taak van een man is op te treden als een kostwinner en beschermer/verdediger van zijn gezin. Vrouwen en kinderen zijn levende symbolen van creatie en daarmee het allerhoogste en de man dient zichzelf hier dienstbaar voor op te stellen. Dit is ook altijd zo geweest en het is wat Price constateerde bij de natuurvolkeren die hij bezocht, incl. de blanke.

Toch is de ziekte hier bij ons begonnen, in het blanke Europa en midden-oosten. Verkrachtingen en allerlei andere vormen van seksueel misbruik gaan om macht. Dat is onze pathologie, dat we elkaar niet kunnen zien als gelijkwaardig, maar ons altijd beter moeten voelen ten koste van een ander. Het feminisme is hier geen uitzondering op. Ook dit gaat niet uit van gelijkwaardigheid van man en vrouw, maar vindt dat de vrouw superieur is aan de man. Ja, er zijn genoeg zieke mannen die zichzelf boven vrouwen en/of kinderen stellen en hen niet beschermen, maar juist mishandelen of vernederen. Maar die tuthoela die 90% van ons wil uitroeien, is dat het antwoord dan? Is dat niet Hitler met tieten?

Heb je toevallig meegekregen dat er in Amerika een alleenstaande moeder is overleden die 4 baantjes had en soms wel 5 nachten achtereen niet sliep? Zij werkte o.a. voor Dunkin' Donuts en was in haar Dunkin' Donuts-uniform een tukkie gaan doen in haar auto en is toen aan pure uitputting overleden:

http://wakeupfromyourslumber.com/ne...ds-meet-dies-while-napping-car-between-shifts
http://www.huffingtonpost.com/2014/08/29/maria-fernandes-low-wage-work_n_5736790.html

Mike Rivero van whatreallyhappened.com, een man, schreef hierover als commentaar:

Did no one at any of her jobs understand how extremely dangerous and difficult her situation was?!? And working 4 jobs, just to survive, when did THAT become corporate America's answer to the "American Dream"?!?

Was there not any family willing to help out?!? Where was just a touch of love and humanity for this woman which could have saved her?!?

I am sure none of the executives of Dunkin' Donuts are losing any sleep over this incident; this woman's death was simply collateral damage, and she was completely expendible; after all, there will be hundreds of others clamoring to get her job, right?!?

Corporations by definition have no morals whatsoever, and are simply obligated to provide profits for shareholders, period, end of discussion.

Toch niet verkeerd van een man dat hij zo reageert, of wel? We zijn niet allemaal gevoelloze, op macht beluste maniakken. Sterker nog, dit voorbeeld illustreert wat er is gekomen van een van de grootste 'vrouwenrechten' die het feminisme heeft bevochten, nl. het recht van een vrouw op een onafhankelijk inkomen. Dankjewel femi's! Dankzij het rechtssysteem van VROUWE Justitia krijgen ze vrijwel altijd de voogdij over de kinderen (mannen zijn immers onbetrouwbare honden, nietwaar?) en nu zijn er hordes alleenstaande moeders die hun kinderen niet eens meer zien omdat ze meerdere baantjes moeten hebben om de eindjes aan elkaar te kunnen knopen. Een hele 'overwinning', samen met het 'recht' van vrouwen om hun kinderen te dumpen bij surrogaatmoeders of het 'recht' van vrouwen om hun ongeboren kinderen in hun eigen baarmoeder te laten vermoorden. Goed bezig!

Bovendien draagt het rollenmodel dat deze ploeterende vrouwen aan hun mannelijke kinderen laten zien bij aan de feminisering van jongens, waardoor ze niet van een mannelijk rollenmodel leren hoe ze een goede beschermer/verdediger moeten zijn en de kans groter wordt dat ze hun krijgersinstinct omzetten in aanvallend gedrag. Dit wordt nog eens verergerd omdat jongens nog meer vrouwelijke rollenmodellen tegenkomen op het kinderdagverblif en op de lagere school, die iedere vorm van 'wild gedrag' indammen, waardoor hun krijgersinstinct verder wordt onderdrukt en uiteindelijk een lelijke expressie krijgt. Het feminisme creeert deze monsters!

Wat deze vrouw nodig had gehad, was een mannelijke partner die de kost verdiende, zodat zij haar tijd kon besteden aan haar kinderen. Die was echter nergens te vinden, waarschijnlijk omdat hem nooit is geleerd hoe hij een goede echtgenoot moest zijn. Dit past allemaal in de agenda van het verbreken van de krachtigste eenheid die de mens ooit heeft gekend, nl. het gezin. Feminisme past perfect in deze strategie en is dan ook een uitvinding van het communisme, een MANNELIJKE beweging (Marx, Engels) die van mening is dat kinderen toebehoren aan de staat en dat hun ouders zich kapot moeten werken in de staatsfabrieken. Dat is exact wat er hier is gebeurd. De moeder heeft zich doodgewerkt en Mike Rivero stelt terecht dat er kennelijk geen familie was die haar bijstond, wat betekent dat haar kinderen nu eigendom zijn van de staat. Lang leve het feminisme!

Ik zie wel vaker dat mensen normaal gesproken heel redelijk en intelligent zijn maar dat ze dan op 1 klein gebied echt een enorme plaat voor hun kop hebben en elke keer vind ik het weer bizar.

Hetzelfde kan ik van jou zeggen. Waarschijnlijk ben jij 1 of meerdere keren beschadigd door een man en dat spijt me, maar het feminisme dat jij voorstaat maakt de boel er niet beter op, eerder slechter.

Blijf jij maar lekker hardnekkig tegen stromanfeminisme ageren.

Dat blijf ik zeer zeker doen, want ik ga niet mee met jouw illusie.

Mike

 
Mike, je hebt precies de kern omschreven van waarom ik mijzelf als vrouw altijd enorm geageerd heb tegen het feminisme. Ik ben in mijn omgeving ( dat begon al op de middelbare school) altijd bekritiseerd om het feit dat ik zwaar anti- feministisch ben. Mannen en vrouwen hebben gelijke rechten maar ZIJN gewoonweg niet hetzelfde en dat HOEFT mijn inziens ook niet.
De natuur heeft niet voor niets verschillen in lichamen en geest gemaakt, met de bedoeling dat er verschillende rollen zijn die worden uitgevoerd. Deze rollen passen bij het natuurlijke lijf en geest van de man of vrouw. Tegenwoordig mogen mannen geen mannen meer zijn en vrouwen geen vrouwen meer. Onderdukking is in mijn ogen subjectief en wordt vaak door vrouwen bij elkaar aangepraat ( de viva's en andere " vrouwen" bladen).
Tegenwoordig zijn het mijn inziens echt niet meer de vrouwen die onderdrukt worden, maar juist de mannen!

Vrouwen horen tegenwoordig vooral met uiterlijk, dieet, carrière en " vriendinnendingen" bezig te zijn, want je hebt toch zeker wel het " recht" om een of twee avonden in de week iets met vriendinnen te doen en regelmatig in het weekend te stappen. Als je hier geen behoefte aan hebt en liever iedere avond thuis bij je kleintjes bent , " dan ontzég je jezelf vast iets en wordt je vast onderdrukt door je man, want je móet daar toch behoefte aan hebben?!"

Nou, laat mij maar saai en zogenaamd ' onderdrukt" zijn, ik ben met liefde en plezier iedere avond thuis bij mijn kleintjes zodat ik er zelf ben wanneer ze wakker worden om ze te troosten!
Dank voor deze post en blijf inderdaad zeker doorgaan met het bestrijden van stromanfeminisme! Ik strijd op mijn beurt met je mee, door lekker bij mijn kleintjes te blijven, zorgen voor goede voeding voor min gezinsleven en vooral door schijt te hebben aan de maatschappelijke druk die er op mij wordt gelegd om mee te doen aan het " sociale" leven!

(en ja, er zit veel frustratie achter deze post, maar wel lekker om het er een keer uit te kunnen blaten :D)

 
Te veel fouten iklustvet, das vermoeiend lezen zo.

Edit: al juich ik de toon en deels de observaties van harte toe. Progressieve intellectuelen (de Europese Liberalen zeg maar) zoals vrijwel mijn gehele familie aan mijn vaders kant heb ik figuurlijk een broertje dood aan. Denken voor vrijheid te staan terwijl het de gatekeepers van 'moderne Slavernij' zijn. Blech.

 
Heb ik dit ooit gezegd dan? Laat ik voor eens en voor altijd duidelijk zijn: het slachtoffer is NOOIT schuldig aan een verkrachting, NOOIT! Waarom haal je dit nu ineens erbij?

Nou, omdat DIRECT onder de titel van het door jou aangehaalde http://www.truthrevolt.org/news/feminist-tries-make-point-tells-men-how-not-rape]artikel[/url] staat: ignores PERSONAL RESPONSIBILITY (van slachtoffers, om niet verkracht te worden) altogether.

[URL]http://www.rawstory.com/rs/2014/08/28/answering-questions-asked-of-feminists-by-a-misogynist/[/url]

Uit het commentaar op bovenstaand artikel:

6. Does feminism benefit men? If so give one such example.
I will try to answer this question in good faith.
Gender inequality does, in fact, hurt men. Having a wife to do all your scutt work may seem like a pretty sweet deal, but not being able to take care of yourself because you don't know how to cook, clean, or do laundry is a bad thing if she should ever get sick, pass, or leave you for any length of time. Sharing equally in housework first and foremost means that everything won't fall to shit the second your fuck-maid is out of the picture. Second, you will probably find that your wife is much happier, and that both of you have time to do things you love together because she's not picking up all the slack for you. And that will probably translate to more sex.
Equal pay benefits men as well. If you are a married couple where both of you work, but your wife only makes 80 cents to your dollar, and you lose your job and your wife has to support you while you get a new job, wouldn't it be better if she were making the full $1 that you made instead of a fraction of it? After all, women don't have to pay only 80% of their mortgage.
The list goes on, but there is also the matter of simply how difficult it is to be "male" and "manly" in a sexist culture because having the other gender seen as weaker or less-than makes masculinity a trait that is constantly under attack. Activities and preferences, once they are coded feminine, must be disdained and avoided in order to avoid contamination. A man's identity as a male means that he will be seen as "girly" if he:
a) Wears bright or soft colors--pink is out
b) Enjoys movies that are more romantic than violent
c) Is a vegetarian, or enjoys salads
d) Likes cats over dogs
e) Drives a certain type of car
f) Cares about how he looks past basic hygiene and minimal-effort grooming
g) Watches sports that allow or even feature women
h) Talks a certain way
i) Enjoys a certain kind of music or literature
The list goes on of course. The problem is that the space that men can stake out as being "masculine territory" is eroding every day. This results in anxious masculinity -- the fear that you have to continually "prove" how masculine or manly you are
Corporations prey on male insecurities about anxious masculinity. Men are quite clearly trained to believe that the only way to stave off creeping feminization is to buy shitty products advertised to them in obnoxious hyper-masculine ways. While some of them are clearly tongue-in-cheek (Old Spice), a lot of them (Burger King, Dodge, Fiat, most beer commercials, most razor commercials) are pitching an aggressively hyper-masculine product image that basically boils all of those things listed above down to "men are sort of dim-witted, slaves to their sexual needs, emotional children, and completely worthless doing anything domestic."
Feminism's answer to this is to break down the walls between the genders so that activities are not coded feminine, freeing men to be who they really are, instead of pretending to play a part to avoid ridicule.

I think there's another more important one: emotion.
Men are policed on their emotional expression. Crying is unmanly, violence is glamorized, love and lust are conflated. Control is manly, loss of control is not.
Bottle it up, crush it down, don't get help, because a real man is in control of his emotions.
Compound that with the patriarchal expectation that men are the provider, the breadwinner, the one others ned to rely on. What do you do with the pain, when you feel you've failed as provider? How can you provide, when the pain keep you from working?

Most of the issues MRAs whine about are caused by patriarchy, and would be alleviated by feminism.
The draft, for example: Only men are eligible for the draft. Why? Because of the patriarchal notion that women are delicate flowers, and only men can fight.
Or the issue of women gaining child custody and men needing to pay child support. Again: a patriarchal idea that women are child-raisers and men are bread-winners.
Help feminism smash the patriarchy, and surprise! These issues go away.

Sterker nog, dit voorbeeld illustreert wat er is gekomen van een van de grootste 'vrouwenrechten' die het feminisme heeft bevochten, nl. het recht van een vrouw op een onafhankelijk inkomen.

Juist. Het recht van een vrouw om te werken, ALS ze dat wil. Jij ziet liever dat vrouwen hulpeloos zijn zonder man?

Ik neem aan dat jij voor alle mogelijke manieren bent om ongewenste zwangerschappen te voorkomen? Sexuele voorlichting, makkelijke toegang tot anticonceptie? Je was ook al tegen adoptie (iets waar ik ook niet bepaald kapot van ben). Dus als een vrouw een keer in haar leven een ongelukje heeft, moet ze boeten? Je schreef ergens dat 'alles bezield' is, vanaf het moment van conceptie (of in elk geval heel snel na versmelting van eicel en zaadcel). Dus is abortus moord. Ok. Vraagje: wat gebeurt er volgens jou met de ziel van een foetus/embryo in geval van natuurlijke miskraam? Die gaat terug naar waar ie vandaan is gekomen, om wellicht in de toekomst in een ander lichaam in te dalen, toch? Maar in geval van abortus stuurt een boze wraakzuchtige God de ziel rechtstreeks naar de hel om daar voor eeuwig te branden, of zo?

http://mypage.direct.ca/w/writer/anti-tales.html]Hier[/url] een aantal goede voorbeelden van de hemeltergende schijnheiligheid van zogenaamde 'prolifers'.

Het zijn niet alleen maar arme pubermeisjes of rondneukende sletten die zwangerschappen afbreken. Wat dacht je van vrouwen wiens gezin al compleet is?

Bovendien draagt het rollenmodel dat deze ploeterende vrouwen aan hun mannelijke kinderen laten zien bij aan de feminisering van jongens, waardoor ze niet van een mannelijk rollenmodel leren hoe ze een goede beschermer/verdediger moeten zijn en de kans groter wordt dat ze hun krijgersinstinct omzetten in aanvallend gedrag. Dit wordt nog eens verergerd omdat jongens nog meer vrouwelijke rollenmodellen tegenkomen op het kinderdagverblif en op de lagere school, die iedere vorm van 'wild gedrag' indammen, waardoor hun krijgersinstinct verder wordt onderdrukt en uiteindelijk een lelijke expressie krijgt. Het feminisme creeert deze monsters!

Nou, daar kun je ook anders over denken. Hier een goed voorbeeld: [URL]http://ashatenbroeke.nl/2014/05/06/boys-will-be-boys/[/url]

De ‘echte jongenscrisis’, zo schrijft Chemaly op salon.com, is dat zelfs vandaag de dag jongens steeds weer impliciet of expliciet te horen krijgen dat ze zich niet als meisje moeten gedragen. Dat ‘meisje’ voor jongens een scheldwoord is, en dat ze daarmee leren om alles wat riekt naar de andere sekse te verwerpen omdat ze anders onvoldoende stoer zijn. Haar vrees is dat jongens daarmee ook waardevolle eigenschappen kwijtraken. Empathie, bijvoorbeeld. ‘Jongens dwingen om alle vrouwelijke kanten van zichzelf te verwerpen vermindert hun kansen op geluk.’ Ze concludeert: ‘Mannelijkheid ontmenselijkt jongens.’

Rauw stereotype
In een veelbekeken lezing tijdens het sprekersevenement TedWomen vertelt de Amerikaanse activist Tony Porter de hij hoe hij als zwarte jongen in de Bronx tot Echte Man werd gemaakt: ‘Toen ik jong was leerden ze ons dat mannen hard en sterk moesten zijn, moedig, dominant, geen pijn, geen emoties, hoogstens woede – maar zeker geen angst.’ Hij leerde óók dat mannen sterk zijn en vrouwen zwak, en dat vrouwen seksuele objecten zijn, minder waard dan mannen. ‘Ik kwam er later achter dat dit de collectieve socialisatie van mannen heet, beter bekend als de man box.’
Kern van deze man box is dat mannen absoluut niet vrouwelijk mogen zijn, en dit voortdurend moeten bewijzen. Mannelijkheid is, in tegenstelling tot vrouwelijkheid, iets dat je zomaar verliezen kunt. Elke keer als je iets doet wat een Echte Man niet zou doen, breng je je man box in gevaar en loop je als jongen het risico om ‘een meisje’ genoemd te worden. En dat is verschrikkelijk, vertelt Porter. Hij sprak met een 12-jarige football-speler, en vroeg hem: ‘Hoe zou je je voelen als de coach je waar alle spelers bij waren zou zeggen dat je speelde als een meisje?’ Porter had gedacht dat je jongen er misschien verdrietig om zou worden, of boos. Maar de jongen zei: ‘Het zou me kapotmaken.’ En Porter zegt: ‘God, als het hem kapot zou maken om een meisje te worden genoemd, wat leren we hem dan over meisjes?’

Waarschijnlijk ben jij 1 of meerdere keren beschadigd door een man.
Oh Jezus Christus. Ik zit hier zo hard met mijn ogen te rollen dat ik mijn eigen hersens kan zien. Ja ja, alle vrouwen willen van nature babyfabriek worden en als ze dat niet willen zijn ze 'beschadigd'. Jep. Ik heb nooit kinderen gewild. Oeh, hoe onnatuurlijk! Het zal mij benieuwen hoe snel je van gedachten verandert als mannen zwanger zouden kunnen worden...
http://fundamentalistdeceit.blogspot.nl/2008/01/demonizing-of-margaret-sanger.html]Leugens over Margaret Sanger[/url]
Nou, ik heb wel weer genoeg tijd aan deze post verbruikt. Tijd om te gaan wandelen.

 
Dus als een vrouw een keer in haar leven een ongelukje heeft, moet ze boeten?
Je lijkt kinderen krijgen als een soort straf te zien terwijl mijn dochters mijn grootste geluk zijn. De meeste vrouwen die ik ken die een abortus hebben ondergaan hebben daar veel last van, vooral als ze daarna wel kinderen krijgen en op dat moment inzien wat ze hebben gedaan, die straf is in mijn ogen groter.

Als vrouwen echt kiezen voor een kinderloos bestaan of liever werken dan kinderen krijgen dan moeten ze dat vooral doen, die vrijheid is er nu toch? Ik moet trouwens nog de eerste kinderloze vrouw tegenkomen die met die keuze werkelijk gelukkig oud is geworden, maar misschien ontmoet ik ze gewoon niet.

 
Eh, nou, als ik ONGEWENST zwanger zou worden, zou ik het inderdaad als een straf zien als ik verplicht zou worden om tientallen jaren voor ze te moeten zorgen! Ik vind het werkelijk eng hoe gemakkelijk jullie beweren dat een vrouw geen beslissingen over haar eigen lichaam mag nemen.

Vrouwen horen tegenwoordig vooral met uiterlijk, dieet, carrière en " vriendinnendingen" bezig te zijn

Ook hier weer een voorbeeld hoe je idee van feminisme exact het tegenovergestelde van de werkelijkheid is. Hoe kan het immers de schuld van het feminisme zijn dat vrouwen verplicht zijn om te dieten, terwijl iedereen toch zeker wel weet dat feministen allemaal monsterlijk dikke, spuuglelijke, ongeschoren gedrochten zijn!

Ik wil iedereen die dit leest, of ze nou actief meeposten of niet, met klem aanraden om zelf op onderzoek uit te gaan en niet alleen maar uit te gaan van wat "Mike en co." posten. Ga bijvoorbeeld eens rondneuzen op everydayfeminism.com.

Een feminist is iets anders dan een feminazi!

Hoe wordt er hier eigenlijk gedacht over mannen die thuisvader zijn? Ook heel onnatuurlijk zeker, een man die daarvoor kiest moet wel zwaar beschadigd zijn!

 
Hoe wordt er hier eigenlijk gedacht over mannen die thuisvader zijn? Ook heel onnatuurlijk zeker, een man die daarvoor kiest moet wel zwaar beschadigd zijn!

Ik ken ook feministes die pochen met onderzoek waaruit blijkt dat vaders een andere hormoonspiegel krijgen als zij belast worden met zorgende taken. Dus een thuisvader krijgt effectief dezelfde zorgende geest dan een huismoeder. DAar geloof ik allemaal wel in. Maar dan? Ik zou niet gelukkig zijn als ik hier de boel financieel overeind zou moeten houden, en ik weet heul zeker mijn man ook niet. Die gezinnen die ik ken waarin de moeder de leidende rol heeft zitten vol stress van de moeder. En als ik met een zorgende figuur getrouwd zou willen zijn dan was ik wel lesbisch geweest.

Het idee dat abortus beter is voor een mens dan een zwangerschap vind ik echt heel erg. Het argument "zwanger na verkrachting" wordt er altijd bij gesleept, maar zelfs dan blijft abortus de kille moord die het, sorry dat ik het zeg, toch echt is, en daar kun je last van krijgen en houden. Het is niet zo vanzelfsprekend om dan maar abortus te plegen. Natuurlijk zijn er vrouwen genoeg met een bewustzijn zo laag dat ze abortus zelfs gebruiken als anticonceptie en daar prima mee kunnen leven. Ieder voor zich, ik zou het ze beslist niet willen verbieden. Maar het kan pas over baas in eigen lichaam gaan als je het ongeboren kind reduceert tot een "een hoopje cellen" Pas als je beseft dat het zo niet zit gaat het niet meer over je eigen lichaam alleen en dan krijgt abortus een heel andere lading.

 
Je lijkt kinderen krijgen als een soort straf te zien terwijl mijn dochters mijn grootste geluk zijn.

Ja maar dat is praat van knutselmoeders en theemutsen Tanja! Nu zit je er ook nog minstens 15 jaar aan VAST! Je hebt je mooi laten vangen en het was zo simpel op te lossen geweest 8) :lol:

 
Ik wil iedereen die dit leest, of ze nou actief meeposten of niet, met klem aanraden om zelf op onderzoek uit te gaan en niet alleen maar uit te gaan van wat "Mike en co." posten. Ga bijvoorbeeld eens rondneuzen op everydayfeminism.com.
Na 4 jaar cultuur en wetenschappen, dan komt de feministische visie op iedere discipline je oren wel uit hoor. Wat een arrogantie om te denken dat ik hier een beetje Mike zitten na te praten, maar oh ja vergeten dat thuisblijfmoeders zich niet ontwikkelen.

Ik vind het werkelijk eng hoe gemakkelijk jullie beweren dat een vrouw geen beslissingen over haar eigen lichaam mag nemen.

En ik vind het nog veel zorgwekkender dat je blijkbaar niet beseft wat dat inhoudt, ik wil het trouwens niemand verbieden en sluit ik me aan bij wat Iklustvet hier schrijft:
Maar het kan pas over baas in eigen lichaam gaan als je het ongeboren kind reduceert tot een "een hoopje cellen" Pas als je beseft dat het zo niet zit gaat het niet meer over je eigen lichaam alleen en dan krijgt abortus een heel andere lading.

Als het nu heel flitstend zou gaan met al die carrière vrouwen en thuisblijfvaders dan hoorde je mij er niet over, maar ik zie ze niet stralen.

 
" Na 4 jaar cultuur en wetenschappen, dan komt de feministische visie op iedere discipline je oren wel uit hoor. Wat een arrogantie om te denken dat ik hier een beetje Mike zitten na te praten, maar oh ja vergeten dat thuisblijfmoeders zich niet ontwikkelen."

Helemaal mee eens Tanja! Hier ook iemand die toch echt aan de universiteit gestudeerd heeft en daarna bewust heeft gekozen om een HBO studie in de verzorging te gaan volgen. Inderdaad werd ik ook daar helemaal simpel van het omnipresente feministisch gewauwel. Helaas is het voor mij niet 100% mogelijk om thuisblijfmoeder te zijn omdat ik godzijdank zeer onverwacht een zeer gelukkige moeder ben geworden van tot tweemaal toe een zogenaamd " ongelukje" ( ondanks juist.gebruik van anticonceptie). Ik werk zo min mogelijk, genoeg om financieel overeind te blijven en gelukkig ook weinig genoeg om zelf mijn kinderen groot te brengen.
In de tijd dat de kleintjes slapen lees ik meestal een boek, doe ik een studie die ik interessant vind of probeer ik mijzelf een nieuwe vaardigheid aan te leren. Tja, past echt bij een blije domme onontwikkelde theemuts hè 8)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.520
Berichten
531.582
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan