De relatie tussen mensen en varkens

Mike, ken jij deze film: MUST WATCH - Annunaki and Ancient Hidden Technology ( Nikola Tesla) - This will blow your mind

Ik ben nu halverwege en op 103:30 zegt hij dat de japanners in 1944 bezich waren met een machtig wapen. Zeer waarschijnlijk DE reden dat er atoombommen gegooid zijn?

 
Hmmpf.... de japanners waren bezig met een machtig wapen en wat doen 'ze': een atoombom gooien. Sorry, een machtiger wapen was er destijds niet. Een beetje hypocriet dus.

 
Die bommen zijn gebruikt omdat er nu eenmaal eens een atoombom gegooid moest worden zodat we daar allemaal veel schrik voor zouden krijgen en in de koude oorlog zouden geloven. De japanners probeerden zich al een hele tijd over te geven maar de voorwaarden waren niet geheel volgens de zin van de VS en die gingen dus niet op die voorstellen in. (Ze hadden nog een paar bommen te gooien.)

 
Iklustvet, ik moedig aan dat iedereen zijn eigen onderzoek moet doen, maar ik heb sterk het gevoel dat je al een tijdje op een verkeerd spoor zit. Kennelijk heeft thijs iets bij je aangewakkerd en sinds die tijd zoek je het in archonten (aliens) en haal je de gnostische godin Sophia erbij. Sophia is een mythe en staat voor onze innerlijke wijsheid. Ze zit in ons en en er zal geen goddelijke interventie van buitenaf plaatsvinden.

Nu kom je met het verhaal dat de Jappen bezig waren met een of ander verschrikkelijk wapen en dat dit de reden was waarom de Amerikanen de atoombom hebben gegooid. Dat klinkt als een andere versie van wat de geschiedenisboekjes ons wijsmaken, nl. dat de atoombommen op Hiroshima en Nagasaki noodzakelijk waren, omdat hierdoor de oorlog vroegtijdig is beeindigd en er veel mensenlevens zijn bespaard. In werkelijkheid wilden de Japanners zich allang overgeven na een genadeloze campagne van de Amerikanen, waarbij ze brandbommen gebruikten om de houten huizen in grote steden zoals Tokio in vuur en vlam te zetten. 1 enkel bombardement op Tokio kostte in 1 nacht al 100.000 mensenlevens! Maar de Amerikanen moesten en zouden hun nieuwste speeltje testen en deden het voorkomen alsof ze geen andere keus hadden dan op deze manier Japan tot overgave te dwingen. Ze hebben de atoombom toen exact op de 33e (!) breedtegraad afgeworpen, een occulte daad dus met de bouwstenen van het leven zelf.

Het waren de Amerikanen die het verschrikkelijke wapen hadden en je laat je op een dwaalspoor brengen.

Mike

 
Que?? ik zeg in de post boven de jouwe exact hetzelfde als jij. Het is Naief die het over een machtige Japanse bom had als reden voor de amerikaanse atoombommen. Verder heeft Thijs helemaal niks in mij "losgemaakt", ik had enkel een radioprogramma gehoord met John Lash dat ik interessant vond. Verder heb jij mij niet over archonten of godinnen gehoord. Je hoeft dus niet bang te zijn dat ik het "daar sinds die tijd in zoek", en dat ik op het verkeerde spoor zit valt ook wel mee hoor, zo goedgelovig ben ik niet.

 
Sophia gaat over animisme, en dat is het idee dat alles bezield is. Natuurvolkeren eren de aarde niet enkel als een stuk grond dat je nodig hebt om te overleven, en dat het handig is om daar zuinig op te zijn.
Nee, ze eren de aarde omdat die bezield is, zoals de bomen en de bergen ook bezield zijn. Het hele universum is bezield. Wij worden omringd door een onzichtbare wereld van voorouderlijke geesten, goede en kwade krachten, die kunnen worden opgeroepen en bezworen. Natuurvolkeren zagen het altijd als taak om daar een connectie mee te maken. Die wereld is echter dan ons verteld wordt, en beinvloedt de hele gang van zaken hier op aarde, ook nu, nog steeds. Sterker nog: de materiele wereld die wij zien is lang niet zo echt als we soms denken. Je kunt een connectie leggen met spirituele 'allies' bijvoorbeeld, bescherming krijgen. Een deel gaat vanzelf met de juiste intenties en goede gezondheid, maar er is niet voor niks overal ter wereld een traditie van sjamanen (zieners), ook in Europa maar ze zijn hier als eerste vermoord. Mensen niet alleen met talent maar vooral een hoop discipline. Met name Afrika heeft een hoop spirituele warriors, interessant continent wat dat betreft. Sjamanen hebben we nodig als tegenwicht. We zijn hier om te leren, we hebben vrije wil en we moeten het zelf doen. Dat heeft niks te maken met aliens en dat die straks gaan landen ofzo.

 
Iedereen moet zijn hart en zijn intuitie volgen, en als mijn pad langs John Lash loopt dan heb jij Mike, mij niet te zeggen dat ik op een dwaalspoor zit. Ook dat eventuele dwaalspoor zal me ergens heen leiden. Als er iemand veel bezig is met Archonten dan is het David Icke wel en die is ook niet gek. Ik zoek geen bescherming of verlossing in het buitenaardse, ik heb hier pas nog een link gepost met een heel passionele uitleg door Mark Passio over New Age en hoe dat de mensen helemaal onderdanig maakt. Dat soort flauwekul is niet waar ik naar op zoek ben of waar ik verlossing in zoek. Ik ben heel goed op de hoogte van het feit dat WIJ en wij alleen de boel kunnen veranderen en dat is maar goed ook, stel je voor dat je moet gaan zitten wachten! Wie ook archons niet uitsluit en toch onze eigen verantwoordelijkheid niet onderschat is de blogger Zengardner. http://www.zengardner.com/ heel boeiende stukken op die site. Er zijn genoeg mensen die het buitenaardse niet uitsluiten, maar toch twee voeten op de aarde hebben, bewust zijn van onze vrije wil en niet machteloos zitten wachten op goddelijke interventie. Ik kan me goed voorstellen dat jij daar behoedzaam voor bent, en ik ben altijd blij met je commentaar! Maar no worries, als het gaat over bv US-inventies zullen ze mij geen blaaskes wijsmaken!

 
Ik denk niet dat menigeen beseft hoe dicht Israel ligt in de buurt van Afrika. Als gevolg van deze geografische ligging proberen Afrikaanse immigranten legaal of illegaal Israel binnen te komen. Maar de racistische doctrine van Israel stelt dat Israel toebehoort aan de blanke mens. En dus zijn Afrikanen niet welkom. We hebben het over een gebied dat vermeld wordt in de van oorsprong AFRIKAANSE Bijbel! Israel keert zich tegen illegale immigranten uit Afrika, terwijl de zionisten zelf als illegale immigranten daar binnen zijn gekomen en het land van de Palestijnen voor zichzelf hebben opgeeist!

David Duke heeft een video van een kwartier gemaakt over dit zwaar racistische gedachtengoed dat aan de basis ligt van een blanke kolonie in het midden-oosten die er nooit had mogen komen:



Miko Peled is de kleinzoon van Avraham Katsnelson, die de onafhankelijkheidsverklaring van Israel tekende. Peled wint er echter geen doekjes om: alle despotische regimes moeten verdwijnen. Het apartheidssysteem van Zuid-Afrika was compromisloos en moest dus verdwijnen. ALLE corrupte en criminele regimes in de wereld zijn wreed en genadeloos en moeten dus verdwijnen. Er is geen vrede met Israel mogelijk, omdat het regime despotisch, corrupt, wreed, crimineel en genadeloos is. De zionistische staat moet dus verdwijnen!



Mike

 
tekst van Thijs:
Nee, ze eren de aarde omdat die bezield is, zoals de bomen en de bergen ook bezield zijn. Het hele universum is bezield. Wij worden omringd door een onzichtbare wereld van voorouderlijke geesten, goede en kwade krachten, die kunnen worden opgeroepen en bezworen. Natuurvolkeren zagen het altijd als taak om daar een connectie mee te maken.
een paar maanden geleden heb ik het boek over De Paardenjongen gelezen.
Het gaat over een jongen van 6 met autisme en hij en zijn Amerikaanse ouders bezoeken een aantal Sjamanen in Mongolie en het Rendiervolk.
De Sjamanen riepen ook de bergen aan om genezing te vragen voor de jongen.
De jongen heeft nog steeds zijn autisme, echter de enorme woede-aanvallen die hij meerdere keren op een dag had en het niet zindelijk zijn verdwenen op slag na het bezoek van de laatste Sjamaan bij het Rendiervolk en is zo gebleven.
Nu runnen zijn ouders in Amerika een ranch waar ze paarden gebruiken om ook andere kinderen met autisme te helpen.
Er is ook een documentaire te vinden op youtube over het bezoek aan de Sjamanen.
Ik vond het heel bijzonder om te lezen en sluit aan bij wat Thijs hierboven schreef.

 
Bill Cosby:

They're standing on the corner and they can't speak English.
I can't even talk the way these people talk:
Why you ain't,
Where you is,
What he drive,
Where he stay,
Where he work,
Who you be...
And I blamed the kid until I heard the mother talk.
And then I heard the father talk.
Everybody knows it's important to speak English except these knuckleheads. You can't be a doctor with that kind of crap coming out of your mouth.
In fact you will never get any kind of job making a decent living.

People marched and were hit in the face with rocks to get an Education, and now we've got these knuckleheads walking around.
The lower economic people are not holding up their end in this deal.
These people are not parenting. They are buying things for kids.
$500 sneakers for what?
And they won't spend $200 for Hooked on Phonics.

I am talking about these people who cry when their son is standing there in an orange suit.
Where were you when he was 2?
Where were you when he was 12?
Where were you when he was 18 and how come you didn't know that he had a pistol?
And where is the father? Or who is his father?
People putting their clothes on backward:
Isn't that a sign of something gone wrong?
People with their hats on backward, pants down around the crack, isn't that a sign of something?

Isn't it a sign of something when she has her dress all the way up and got all type of needles [piercing] going through her body?
What part of Africa did this come from??
We are not Africans. Those people are not Africans; they don't know a thing about Africa .....

I say this all of the time. It would be like white people saying they are European-American. That is totally stupid.
I was born here, and so were my parents and grand parents and, very likely my great grandparents. I don't have any connection to Africa, no more than white Americans have to Germany , Scotland , England , Ireland , or the Netherlands . The same applies to 99 percent of all the black Americans as regards to Africa . So stop, already! ! !
With names like Shaniqua, Taliqua and Mohammed and all of that crap ......... And all of them are in jail.

Brown or black versus the Board of Education is no longer the white person's problem.
We have got to take the neighborhood back.
People used to be ashamed. Today a woman has eight children with eight different 'husbands' -- or men or whatever you call them now.
We have millionaire football players who cannot read.
We have million-dollar basketball players who can't write two paragraphs. We, as black folks have to do a better job.
Someone working at Wal-Mart with seven kids, you are hurting us.
We have to start holding each other to a higher standard..
We cannot blame the white people any longer.'

~Dr.. William Henry 'Bill' Cosby, Jr., Ed..D

 
De broer van deze Bitse parlementarier heeft maar liefst 21 aanklachten voor kindermisbruik:

http://rinf.com/alt-news/uk-news/brother-tory-mp-faces-21-charges-child-abuse/

Mike

 
Bill en Melinda Gates zijn zo mogelijk nog gestoorder, want zij kunnen hun visie daadwerkelijk verwezenlijken met grote sommen geld:



Mike

 
Maak kennis met deze feminazi, die zichzelf de 'femitheist' noemt en de mannelijke bevolking wil uitdunnen tot maximaal 10% en ze wil opsluiten in concentratiekampen:

Woaw! Die bitch is compleet gestoord!
Doe me dan Josie the Outlaw (zie post in "de soevereine mens") maar. Geez...

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.520
Berichten
531.544
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan