De relatie tussen mensen en varkens

Nog een inzicht:

Laatst zag ik een programma op National Geographic over de 'spear of destiny', de speer die volgens de overlevering door een Romeinse soldaat in de zij van Jezus is gestoken toen hij aan het kruis hing. Wat ik van dat programma moet denken, weet ik eerlijk gezegd niet, maar het volgende viel mij op aan wat er verteld werd:

Keizer Constantijn regeerde over een verdeeld Romeins rijk: een westers deel en een oosters deel. Het oosterse deel lag grotendeels in het huidige Turkije. Om beide delen te verenigen besloot hij dat het christendom moest gelden als de monotheistische religie van het gehele keizerrijk. Onder zijn leiding vond de Raad van Nicea (325 na Chr.) plaats, waarin werd gestemd over wat er wel en niet in de Bijbel moest worden vermeld.

Dat Turkse deel van het Romeinse rijk is vooral interessant, als je bedenkt dat dit het gebied was waar de Khazaar-'joden', later de Ashkenazi's, vandaan kwamen. Zij beheersten het oosterse deel van het keizerrijk, of hadden op z'n minst een flinke vinger in de pap. Een vertegenwoordiging van hen is dan ook aanwezig geweest bij de Raad van Nicea en heeft meebeslist over de boeken die opgenomen zouden worden in de Bijbel. En wat deed Constantijn nog meer? Hij vestigde de naar hem genoemde hoofdstad van zijn keizerrijk, Constantinopel (het huidige Istanboel), in hun gebied. Het mag wel duidelijk zijn dat de Khazaars dus flink wat in de pap te brokkelen hadden in het rijk van Constantijn!

Ook interessant was dat GERMAANSE stammen uiteindelijk de Romeinen hebben verslagen en vervolgens het rooms-katholicisme wereldwijd hebben verspreid, incl. de gruwelijke Inquisitie. En laten de Ashkenazi's, de afstammelingen van de Khazaars, nu weer een Duits verleden hebben! Het mag duidelijk zijn dat door de eeuwen heen de 'joden' een sleutelrol hebben gespeeld in de besluitvorming omtrent de meest belangrijke vormen van politiek, financieel, maatschappelijk en religieus beleid. Nu snap je misschien ook waarom een zionistische kolonie, bestaande uit Khazaars/Ashkenazi's, als Israel vandaag de dag min of meer ongestraft de Palestijnen al 66 jaar kan uitmoorden en onderdrukken!

Mike

 
Deze foto laat in 1 oogopslag zien waarom er al 6.000 jaar 'jodenhaat' is:

http://theuglytruth.wordpress.com/2014/10/16/6000-years-of-anti-semitism-explained-in-a-photographic-microsecond/

Mike

 
Eindelijk heb ik dan deze tekst van Debsy helemaal goed door kunnen lezen! Heel interessant, Debsy, goede vondst! Afgezien van het feit dat dit geschreven is door veganisten, is en blijft het een zeer waardevol artikel, met de volgende punten die mij aanspraken:

- Geschiedenis is wat geschreven staat en dus propaganda. Het is his-story (zijn verhaal).
- Door het schrift worden we gehersenspoeld, omdat we dan niet meer zintuiglijk leren door ervaring. Het is sense (zintuig) tegen non-sense. Nu weet je meteen waar het woord 'nonsens' vandaan komt.
- De term 'Jezus' bevat een 'j' en dat is een relatief nieuwe letter in het Europese taalgebied. Dit maakt 'Jezus' tot niets meer dan een verbastering van Isis, de Egyptische vruchtbaarheidsgodin.

Jezus is dus een vrouw, die voor vruchtbaarheid en voortplanting staat. En wat doet de radicale groepering ISIS nu? Dood en verderf zaaien! Dat is een dubbele omkering. Van een vrouw wordt een man gemaakt en deze staat voor het tegenovergestelde, voor anti-creatie.

Mike

 
Van deze tweede tekst van Debsy ben ik iets minder onder de indruk. Ik begrijp dat dit een Australisch echtpaar is dat ooit bevriend was met David Icke, maar hem nu ziet als een verrader. Wat vooral interessant was, was dit stukje:

The seeds of the new system thoughts required are planted generations before the take over of the new version of "The System". For example, the New Age movement began in the 1800s through system thought mediums such as the Theosophical society until, gradually, esoterics and occults become widely known again. With it came the spread of Gurus, Hinduism, Buddhism, etc, into the Western World, along with Tibetan ancient rites that are highly rooted in Satanism, all of it coming out of ancient Egypt long ago.

Dat is de tweede keer dat ik een tekst tegenkom die beweert dat de Tibetaanse spiritualiteit satanisch is. Ik ga echter met thijs mee en constateer dat deze oude vormen van spiritualiteit, die inderdaad teruggaan naar oude Afrikaanse beschavigen, MISBRUIKT zijn voor satanische doeleinden. Madam Blavatsky en haat theosofische beweging heeft hier zeer zeker een kwalijke rol in gespeeld!

Mike

 
Voor wie zich afvraagt wat ik nu precies heb tegen Israel is dit een perfecte antwoord:

The heavily nuclear-armed Jewish racist settler state Israel is today the greatest threat to world peace through its influence in the western world, and Zionism is the greatest threat to humanity, including the majority of Jews. Zionism is used by the power elite in its efforts to secure a new world order with one Big Brother state and continual conflicts and wars between various religious, ethnic and cultural groups from disintegrated national states. In this light, Israel is the capital of the world and the Palestinians are the oppressed peoples of the world. Hence, Zionism is dangerous and must be resisted.

Afkomstig uit onderstaande tekst die een MUST READ is, wil je werkelijk weten wat zionisme is en waar het voor staat:

http://www.veteransnewsnow.com/2014/10/15/510541what-is-zionism/

Mike

 
Obama’s Ebola Czar Called Overpopulation Top Leadership Issue

Democratic operative Ron Klain and his wife, Monica Medina, spoke with a Georgetown interviewer in 2008.

“I think the top leadership challenge issue in our world today is how to deal with the continuing, growing population in the world and all the resource demands it places on the world and burgeoning populations in Africa and Asia that lack the resources to have a healthy, happy life,” Klain said.

http://gotnews.com/ebola-czar-called-overpopulation-top-leadership-issue/

 
De blanke geschiedenisvervalsing gaat onverminderd door. Nu is er 'bewijs' van de alleroudste denkende mens (homo sapiens) niet in Afrika, maar in Siberie:

http://www.businessinsider.com/afp-oldest-dna-ever-found-sheds-light-on-humans-global-trek-2014-10

Dit maakt de Kaukasier tot de eerste intelligente mens en de Afrikaan tot een soort 'beestmens'. O ja? Maar hoe verklaar je dan http://www.michaeltellinger.com/adams-calendar.php]Adam's Calendar[/url] in Zuid-Afrika en de Nubische en Egyptische beschavingen in het noorden?

Mike

 
Blanke 'wetenschappers' zijn niet de enigen die de geschiedenis aan het herschrijven zijn. ISIS doet dit op gewelddadige wijze in het oude Mesopotamie:

http://www.nbc12.com/story/26867201/isis-barbarism-threatening-iraqs-rich-history

Dat is de hele agenda:

Blanke 'academici' herschrijven de geschiedenis door te stellen dat de eerste mens weliswaar uit Afrika kwam, maar de eerste DENKENDE mens uit Eurazie. ISIS veegt alles en iedereen van de kaart, zodat niets en niemand meer herinnert aan oude culturen in Irak en Syrie. En Israel doet hetzelfde met de arabische semieten. Wat hebben ze allemaal gemeen? Het zijn blanken!

Mike

 
Bedankt voor je respons op de artikelen Mike.
Het commentaar op Eckhart Tolle/annunaki/Mark Passio dat ik hier in dit topic plaatste kwam ook van hun hand. Zo heb je duizenden (tegenstrijdige) waarheidsverkondigers, en wat ik wel interessant vond is dat dit volgens hun allemaal vanuit dezelfde kokers komt. Storytellers die non-sensory images omzetten in motion (in onze hoofden) om ons dus gevangen te houden binnen het systeem wat zij ooit voor ons hebben uitgedacht.

Ik vond dit ook wel een grappige tekst om over na te denken.

http://loveforlife.com.au/content/10/09/14/dinosaur-deception-dinosaurs-never-existed-dinosaur-fossils-are-hoax-dinosaurs-scie

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.521
Berichten
531.740
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan