Beste forumleden , we leven in een bijzondere tijd , we steunen , voeden en informeren elkaar , het is zeker niet altijd makkelijk op het moment om positief te zijn en te blijven met alle informatie die we dagelijks moeten verwerken , een dagje afstand nemen van het forum kan ik niet , het is een deel van mijn leven geworden , zo blijf ik wel volledig op de hoogte maar mijn knop staat als het ware altijd aan , ontspanning zoeken en dingen loslaten is moeilijker dan ooit , de toekomst krijgt een onzekere klank ondanks dat ik vertrouw op het plan ! maar het onrecht dat ik voel neemt steeds meer toe en de richting die we ingestuurd worden komt totaal niet overeen met mijn natuurlijke vorm van leven , Wat vooral pijnlijk is dat de toekomst voor mijn dochtertje door alles wat ik hoor, lees en zie zo onzeker voelt voor mij dat ik soms even breek en moet uithuilen, waar we nu in zitten is vaak niet te bevatten laat staan uit te leggen , het doel van dit bericht is dat ik graag een borrel wil organiseren met jullie , gewoon gezellig bijeen komen en elkaar versterken en onze gevoelens delen op een ontspannen manier , ik voel dat ik graag weer met gelijkgestemden ben , mag ik jullie uitnodigen ? Op zaterdag lijkt mij het handigst .. Lijkt het jullie gezellig en wie heeft er zin te komen ? warme groet Assie . Ps ik woon in het Westland vlakbij Den Haag .