Divide et impera

Beste forumleden , we leven in een bijzondere tijd , we  steunen , voeden en informeren elkaar , het is zeker niet altijd makkelijk op het moment om positief te zijn en te blijven met alle informatie die we dagelijks moeten verwerken , een dagje afstand nemen van het forum kan ik niet , het is een deel van mijn leven geworden , zo blijf ik wel volledig op de hoogte maar mijn knop staat als het ware altijd aan , ontspanning zoeken en dingen loslaten is moeilijker dan ooit , de toekomst krijgt een onzekere klank ondanks dat  ik vertrouw op het plan ! maar het onrecht dat ik voel neemt steeds meer toe en de richting die we ingestuurd worden komt totaal niet overeen met mijn natuurlijke vorm van leven , Wat vooral pijnlijk  is dat de toekomst voor mijn dochtertje door alles wat ik hoor, lees en zie zo onzeker voelt voor mij dat ik soms even breek en moet uithuilen, waar we nu in zitten is vaak niet te bevatten laat staan uit te leggen , het doel van dit bericht is dat ik graag een borrel wil organiseren met jullie , gewoon gezellig bijeen komen en elkaar versterken en onze gevoelens delen op een ontspannen manier , ik voel dat ik graag weer met gelijkgestemden ben , mag ik jullie uitnodigen ? Op zaterdag lijkt mij het handigst .. Lijkt het jullie gezellig en wie heeft er zin te komen ?  warme groet Assie . Ps ik woon in het Westland vlakbij Den Haag .

Goedemorgen , had een uitnodiging en artikel hier geplaatst , hij komt er maar niet raar , was gisterenavond onder de naam borrel ? Hoe zou dat kunnen? Gr astrid

Herkenbaar Assie. Ik heb er zelf ook veel over nagedacht het de afgelopen week. O.a Om die reden besloten wat minder tijd erin te stoppen. Persoonlijk ben ik van mening dat het geen obsessie moet gaan worden. Daarbij ontbreekt het mij niet aan de wil maar jammer genoeg aan tijd. Ik merk dat ik zoveel bezig ben dat mijn eigen verantwoordelijkheden en verplichtingen eronder te lijden hebben. Daarnaast de geestelijke energie waar de aandacht heen gaat door continue met nieuws bezig te zijn waardoor het allemaal blijft duizelen. Iedereen moet nu hiervoor waken vind ik.
Leuk idee die borrel. Als het mij lukt dan zou ik er graag bij zijn.

Hoi Assie,

Plukkiej al? Of eerst nog ff een bakkiej?

(Zo ging het er bij mijn eerste vakantiebaan in de vroege jaren 90 wel aan toe ongeveer :P)

Laat maar weten wat de plannen zijn, dan kan ik kijken of ik er ook bij kan zijn.

Astrid, ik ga nu niets toezeggen, want net als Binc moet ik ook een stapje terugnemen, om redenen zoals eerder uiteengezet hier op dit forum en op Dotcom Radio. Mocht ik me tegen die tijd geroepen voelen om alsnog aanwezig te zijn dan kan ik dat altijd dan beslissen, maar voor nu leg ik me hier niet op vast. Ik hoop dat je hier begrip voor hebt en ik wens iedereen die wel op het aanbod van Astrid ingaat bij voorbaat al veel plezier!

Mike

Alles op zijn tijd Mike. Ik "unplug" ook regelmatig, en ben dan vooral buiten zonder internet.

De wereld draait gelukkig gewoon door, en vaak zul je merken dat in de natuur elke vorm van loosh gewoonweg niet bestaat.

Hoi allen, ik hoop nog eens op een middag zoals 4 juli. Hoeft niet perse bbq alhoewel wel erg leuk was. Wel op uitgebreid verslag van Mike met interactie van ons. Heb daar behoefte aan.

Ik begrijp dat dit voorlopig niet gaat gebeuren? Misschien lokatie dichter bij Mike in de buurt.

Alles gaat zo snel dat ik het niet allemaal meer kan volgen. Ook mijn andere werkzaamheden lijden onder het vele lezen.

Hallo allemaal , nou Marian, ik had precies dezelfde gedachten gisteren en vandaag , heb ook erg behoefte aan contact met gelijkgestemden , vond de meeting erg gezellig en het was mij een positieve boost ! Dus ja heel graag ....kijk er naar uit ! Gr Assie.

Marijan, ik wil juist dolgraag weer zo'n ontmoeting! Misschien een idee om dit vlak voor of na de Amerikaanse verkiezingen te doen, bijv. za 31-10 of za 7-11? Gewoon weer bij jou in de 'man cave'? Weer met BBQ? Alleen geen alcohol meer voor mij, maar Duits alcoholvrij bier wel zeer welkom!

Mike

Marijan, ik wil juist dolgraag weer zo’n ontmoeting! Misschien een idee om dit vlak voor of na de Amerikaanse verkiezingen te doen, bijv. za 31-10 of za 7-11? Gewoon weer bij jou in de ‘man cave’? Weer met BBQ? Alleen geen alcohol meer voor mij, maar Duits alcoholvrij bier wel zeer welkom! 😅
Wat mij betreft prima, als de rest ook weer "in" is, helemaal goed.

Lijkt me erg leuk om jullie eens te zien! 3 november ofzo? En dan met TV en Wapf popcorn, wel wegspoelen met rauwe melk hoor.

Leuk..ik ben "in"... en denk wederom niet alleen ik, maar ook de 2 gelijkgestemde mensen die ik vorige keer mee had. BBQ is oké maar wellicht iets anders organiseren qua vlees omdat er nogal veel over bleef?? De Pianoman erbij was ook helemaal top.

Wij zijn van de partij, heel veel zin in! Na de verkiezingen lijkt mij het mooist.

Joost

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan