Gif-vrij,
de urine van onze dochter is ooit onderzocht door iemand die beweerde dat ie op grond daarvan kon bepalen of er wel of geen autisme aanwezig is.
We hebben (autisme yahoo groep) een blinde test gedaan destijds met een 40-tal leden, waarvan de helft van de kinderen autisme hebben en de andere helft niet. Monsters naar hem opgestuurd met nummers erop en geen namen. Hij wist dus niets.
Voor driekwart had hij de juiste diagnose gesteld.
Als ik me goed herinner (is al 15 jaar of langer geleden) gaf hij aan dat er altijd 2 virussen of iets dergelijks actief waren/zijn bij bv. kinderen met autisme en blijft latent altijd aanwezig. De ene wilde hij niet noemen ivm claims en de andere was Epstein Barr, Pfeiffer dus.
En dat geeft veel storingen in de hersenen legde hij uit, waaronder hoe je je voelt en functioneert. Bij verminderde weerstand steekt dat steeds de kop op.
Ik heb ook eens gelezen dat 90% van de bevolking ooit besmet is geweest met Epstein Barr, maar lang niet iedereen is daar ziek van. Ook weer, hoe groot is de weerstand dus.
Hij (van het door mij hierboven aangehaalde) zei dat er in de darmen een bepaald soort witte bloedcel hoort te zijn/aangemaakt te worden, de Peyers Patches om Epstein Barr de baas te kunnen. Dus dit komt weer uit de darm vandaan.
Hij had een protocol van "medicatie" ontwikkeld, supplementen waarbij je heel klein begon, een aantal dagen 1 van dit, en de volgende dagen weer 1 van dat, zoiets. En dat werkte wel voor onze dochter en was ook niet duur. Het eerste supplementen wat ze kreeg zat bv. kiwi en nog wat in.
Misschien kan je er wat mee, de man heet Peter Nijsten van Three Wells.
Hij zei dat het receptoren systeem niet of nauwelijks functioneerde.
Ik was toen ten einde raad met onze dochter, wist het echt niet meer, vermeed alle e-nummers destijds al en maakte ook alles zelf en toch ging het toen steeds slechter met haar.
Je moest dus met dat kleine protocol eerst de receptoren weer op gang helpen voordat voeding überhaupt een rol kon spelen voor haar gezondheid.
Hij zei toen, je kan er alle goeie dingen in stoppen maar als haar immuunsysteem niet goed functioneert is het alleen maar extra belasting, alles wat binnenkomt.
Ik weet niet zo goed wat hij allemaal nog doet, kijk maar wat je met de info doet.
Cannabisolie helpt dus ook om receptoren/immuunsysteem weer te laten functioneren, wat dus de werking is van cannabisolie.