Donaties

Precies. Dat heb ik dus ook. Ik ben nu via de ouderwetse weg plaatjes aan het posten:

https://postimages.org/

Mike

Dank voor de bevestiging dat het probleem niet alleen bij mij ligt, Edwin. Jim weet er van en onderneemt actie. Er is ook goed nieuws te melden: het forum 'trackt' al geruime tijd weer, oftewel: de tijdcode loopt weer synchroon met de posts, zodat je weer kunt zien wie als laatste heeft gepost.

Nu ik hier toch aan het schrijven ben: er is een aantal donaties binnengekomen sinds mijn laatste oproep. Dank hiervoor, mensen! Mocht je nog willen doneren, onthoud dat je NERGENS ANDERS informatie op dit niveau tot je beschikking krijgt, GRATIS!

Mike

Tgddkztd4raluvw2pjb9c6uyuf2rkk2h5.jpg

Gelukt via safari, ik denk dat het in de recente update van Brave zit

Vanmorgen gaf ik aan dat Jim gisteren een plaatje heeft kunnen plaatsen. Praat ik in het chinees? Of er word overheen gelezen in de drukte, of heb ik het soms ergens aan verdiend dat mijn berichten niet gelezen worden? Dit laatste is natuurlijk heel goed mogelijk.
Als dat zo is zou ik graag willen weten wat er aan de hand is.

Henk, jij ook fijne kerstdagen gewenst!

Nee, je praat geen Chinees. Jim lukt het om de een of andere vreemde reden wel, maar ons niet. Er is dus wel degelijk iets aan de hand, maar Jim probeert het op te lossen.

Mike

Wat geeft ie dan aan bij jou als je een afbeelding in wil voegen? Dan voorlopig totdat Jim het opgelost heeft de oude manier gebruiken?

Bij mij verschijnt volgende melding ge gehele tijd:

Failed to load plugin: hm_bbpuip_image from url https://www.fatsforum.nl/wp-includes/js/tinymce/plugins/hm_bbpuip_image/plugin.min.js

Dorothé

Bij mij niet aanklikbaar. Vakje word alleen donkerder. Ik gebruik safari.

Ik krijg exact dezelfde melding!

Die melding krijg ik ook maar desondanks wordt mijn plaatje wel zichtbaar, rararaadsels...

Ik ga het hieronder nog eens proberen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan